Freskuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen ruk te doen, tijd om nog een ruk te doen, totdat ik met een hand vol blaren aan mijn penis trek.
Aidsmuziekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haten op fresku
fresku
gino pietermaai
zekzenquote:
QFTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haten op fresku
fresku
gino pietermaai
ik masturbeer tegenwoordig alleen nog maar wanneer ik stoned benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen ruk te doen, tijd om nog een ruk te doen, totdat ik met een hand vol blaren aan mijn penis trek.
Waarom? Zo vaak stoned ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik masturbeer tegenwoordig alleen nog maar wanneer ik stoned ben
Angry Birdsquote:
Nooit geprobeerd, vanavond wel naar een vriend toe als het goed is om te blowen, maar dan kan ik het niet proberenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
twee keer per week ofzo, is veel lekkerder
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, vanavond wel naar een vriend toe als het goed is om te blowen, maar dan kan ik het niet proberen
haha watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |