Ik mag jou niet. Net als de rest van de wereld, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef badschaap het volgende:
mandarijnen zonder pit hebk bijna nog nooit gehad
zie je mij boeiuh?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik mag jou niet. Net als de rest van de wereld, waarschijnlijk.
dacht het nietquote:
SPOILER: Cleavage bbyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:
#swagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik
#yolo #instagram #drank #wasted
*heartquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik
#yolo #instagram #drank #wasted
dankje pizzaquote:
Sorry, but I don't swing that way, well, actually I do, but I find you in no way attractive.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sorry, but I don't swing that way, well, actually I do, but I find you in no way attractive.
#offcentre #grappenvananderenstelen
Ik ben trouwens niet homo
Mag ik jouw twitter zodat ik je kan gaan stalken zonder dat je ooit te weten komt wie ik benquote:
ik krijg zo'n honger als ik naar dat plaatje kijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moest har lachen toen ik de grap hoorde.![]()
![]()
okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
DV je bent op dezelfde dag als mn moeder jarig
mensen die niet 3/4quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DV, waarom staan er allemaal vrouwen op jouw tumblr?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DV, waarom staan er allemaal vrouwen op jouw tumblr?
quote:
kinsey allesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die weten wat er met 3/4 wordt bedoeld
>> WGRquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
Ik zou sowieso een klacht indienen, die docent heeft geenszins het recht jou lichamelijk iets te doen, ik zou naar je mentor/adelingsleider/rector o.i.d. gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
bussen met kankerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Kanker bussen, hoe moeilijk is het om op tijd te rijden wanneer de wegen zo goed als leeg zijn
gisteren en vandaag 74x snowing geluisterd hihahoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn server staat in eindhoven maar daar woon ik heul niet
lkkr glurenquote:
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, daar woon ik helemaal niet!
ik kijk nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.
misschien sta je er nu wel op
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een klacht indienen, die docent heeft geenszins het recht jou lichamelijk iets te doen, ik zou naar je mentor/adelingsleider/rector o.i.d. gaan.
Fuck all your emotional bullshitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gisteren en vandaag 74x snowing geluisterd hihaho
huh waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Troll, ik zie een pijltje vlakbij maastricht. Dat moet jij wel zijn.
swallowbirds.tumblr.comquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waar moet ik kijken, dan ga ik nu kijken
Ik ben die mark bij Eindhoven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.
misschien sta je er nu wel op
Die stond niet op spotify dus heb ik gisteren ff gedownloadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.
[..]
Fuck all your emotional bullshit
The xx in het algemeenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben die mark bij Eindhoven.
DV gecharmeerd van The xx - Coexist?
ik ben er nu opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
Ik heb enkel The xx - xx geluisterd. Beetje van die slaapkamer muziek. Niet slecht though. Best wel heel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals Islandsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
vind het heeeeerlijk als ik in de bus zitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb enkel The xx - xx geluisterd. Beetje van die slaapkamer muziek. Niet slecht though. Best wel heel goed.
Ik was vorig jaar op Rock Werchter, ik was ietsje te laat aan bij The XX, het was heel licht aan het regenen en toen ben ik in het gras gaan liggen. Perfecte setting voor The XXquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals IslandsIntro
VCR
Crystallized
kankerbussen is een woord tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Kanker bussen, hoe moeilijk is het om op tijd te rijden wanneer de wegen zo goed als leeg zijn
crystallized indeeedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals IslandsIntro
VCR
Crystallized
Als ie je echt zijn lessen niet meer binnenlaat, zou ik sowieso een klacht indienen. Waar schold je hem eigenlijk voor uit?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.
[..]
Fuck all your emotional bullshit
lul, niet eens zo heel erg imoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ie je echt zijn lessen niet meer binnenlaat, zou ik sowieso een klacht indienen. Waar schold je hem eigenlijk voor uit?
ja godver weetje hoeveel moeite het is om zo'n screen hier te plaatsenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je er nog een doen, kijken of die het bij mij ook diet?
Ooh, ik dacht voor kanker hoer of iets meer in die richting, als die al moeilijk doet om dat je 'lul' zegt, is die wel echt een zakquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver weetje hoeveel moeite het is om zo'n screen hier te plaatsen
paint helemaal openen enzo
Ik sta er niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://freehostedscripts.(...)LnR1bWJsci5jb218MA==
kunnen jullie zelf niet kijken
kankerbusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kankerbussen is een woord toch
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Welke Mongool gebruikt windows vista
Ik sta er ook niet opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsnog
ik wil er ook op staan
Beter dan windows 7quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mensen die vista gebruiken
De aids van de samenleving
nep linkje lache man XDquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hier de reden waarom Windows 7 > Windows Vista
kankerleukquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hier de reden waarom Windows 7 > Windows Vista
Ja hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Mandarijnen met pitten zijn vies
Wat was dat ookweerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
naam van mijn favoriete album, gescheiden met een -
Nu kan ik niet kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
naam van mijn favoriete album, gescheiden met een -
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK SPOT WAAR IK MEE SPOTTEN WIL
ik welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt mijn anus heel niet gezien
ik kwam belastende afbeeldingen tegen van iemand die heel erg op je leekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt mijn anus heel niet gezien
Alleen omdat je de helft van mij reblogtquote:
allemaal te simpelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Amoeba het volgende:
een favoriet album hebben
Ik kan niet kiezen tussen ITAOTS, Dark Side, The Queen is Dead, Who's Next en nog een paar meer
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die hun tumblr de beste vinden
as if
Godverdomme, je weet dus dat ik eigenlijk Fransisco Lachowski heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kwam belastende afbeeldingen tegen van iemand die heel erg op je leek
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Mijn Tumblr
10/10 als je Tumblrs zou kunnen raken
Hoi
quote:
Zwerverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen tumblr hipster alles
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen tumblr hipster alles
een favoriet album is meestal iets waarin je iedere keer iets nieuws hoort. daar vind ik de albums die jij hebt opgenoemd te simpel voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want Calculating Infinity is de beste?
#nf=#nfb xquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nee trolls, ik vind dat je een mooie tumblr hebt, ik ga volgen
Link hem eens dangquote:
gisteren zei je nog dat je mijn doos mooi vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gisteren zei je nog dat je mijn doos mooi vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
met je booquote:
Ik luister even Weekend Sex Change.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een favoriet album is meestal iets waarin je iedere keer iets nieuws hoort. daar vind ik de albums die jij hebt opgenoemd te simpel voor
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb sowieso de beste playlist van tumblr.
is een interlude, luister dan calculating infinity, dat geeft goed de complexiteit weer zonder geschreeuw.quote:
Op Sugbababesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jeweet toch, ik zet ze op internet ditdat
ik heb autoplay uitstaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay is
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay is
Nee maak even een kleine profielschets kthnxbaiiquote:
HGquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef HalfGod het volgende:
Hoi. Ik kom hier wonen. Want ik vind Pizza lief en ken hier nog mensen van de Nachtbagger. Ik voel me hier nu al thuis. Kijk, een geit:
[ afbeelding ]
Nee wel ander zaad hihahoquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Trollscience het volgende:
bah gelijk allemaal gaydingen van mij rebloggen pizza
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef Trollscience het volgende:
bah gelijk allemaal gaydingen van mij rebloggen pizza
Jezus gastquote:
euh, neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maak even een kleine profielschets kthnxbaii
Ja preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, ik ging het laatst terug lezen, en ik heb me wel dood gelachen
die van Sid en Casquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef Amoeba het volgende:
DV niet kennen.
Die muts zwalkt overal op het forum rond.
Jammer wel, het was ons nog bijna gelukt ook, we kunnen het trouwens nog eens proberen, kijken of het dan wel luktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:18 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ja preciesAl die pics zijn verlopen, merkte ik. Best vaag.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jammer wel, het was ons nog bijna gelukt ook, we kunnen het trouwens nog eens proberen, kijken of het dan wel lukt
Ik vond je thema niet zo mooiquote:
goeden postquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef HalfGod het volgende:
Mijn tumblr waar ik bijna nooit opzit:
djessnl.tumblr.com
Ik ook niet. Wordt er beetje epileptisch van. Suggestie?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel lijkt echt ontzettend op hem
is het uit tussen jullie dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lel lijkt echt ontzettend op hem
Kijk gewoon bij die gratis shit, zit vast wel wat bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:25 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wordt er beetje epileptisch van. Suggestie?
kben van de AIVD dus mag wel zeg maar is geheim xoxoxquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
top secret geheime staatsinformatie
trein koppen danquote:
OKE XD XD groetjens van Henk en de kids, en snuf van Bello gr grquote:
weet je wel hoe duur da is?quote:
Freskuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen ruk te doen, tijd om nog een ruk te doen, totdat ik met een hand vol blaren aan mijn penis trek.
Aidsmuziekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haten op fresku
fresku
gino pietermaai
zekzenquote:
QFTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haten op fresku
fresku
gino pietermaai
ik masturbeer tegenwoordig alleen nog maar wanneer ik stoned benquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen ruk te doen, tijd om nog een ruk te doen, totdat ik met een hand vol blaren aan mijn penis trek.
Waarom? Zo vaak stoned ook?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik masturbeer tegenwoordig alleen nog maar wanneer ik stoned ben
Angry Birdsquote:
Nooit geprobeerd, vanavond wel naar een vriend toe als het goed is om te blowen, maar dan kan ik het niet proberenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
twee keer per week ofzo, is veel lekkerder
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, vanavond wel naar een vriend toe als het goed is om te blowen, maar dan kan ik het niet proberen
haha watquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon even naar de wc gaan, dat doe ik zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |