crystallized indeeedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals IslandsIntro
VCR
Crystallized
Als ie je echt zijn lessen niet meer binnenlaat, zou ik sowieso een klacht indienen. Waar schold je hem eigenlijk voor uit?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.
[..]
Fuck all your emotional bullshit
lul, niet eens zo heel erg imoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ie je echt zijn lessen niet meer binnenlaat, zou ik sowieso een klacht indienen. Waar schold je hem eigenlijk voor uit?
ja godver weetje hoeveel moeite het is om zo'n screen hier te plaatsenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je er nog een doen, kijken of die het bij mij ook diet?
Ooh, ik dacht voor kanker hoer of iets meer in die richting, als die al moeilijk doet om dat je 'lul' zegt, is die wel echt een zakquote:
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver weetje hoeveel moeite het is om zo'n screen hier te plaatsen
paint helemaal openen enzo
Ik sta er niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://freehostedscripts.(...)LnR1bWJsci5jb218MA==
kunnen jullie zelf niet kijken
kankerbusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kankerbussen is een woord toch
Dat ben ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Welke Mongool gebruikt windows vista
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |