een favoriet album is meestal iets waarin je iedere keer iets nieuws hoort. daar vind ik de albums die jij hebt opgenoemd te simpel voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want Calculating Infinity is de beste?
#nf=#nfb xquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nee trolls, ik vind dat je een mooie tumblr hebt, ik ga volgen
Link hem eens dangquote:
gisteren zei je nog dat je mijn doos mooi vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gisteren zei je nog dat je mijn doos mooi vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
met je booquote:
Ik luister even Weekend Sex Change.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een favoriet album is meestal iets waarin je iedere keer iets nieuws hoort. daar vind ik de albums die jij hebt opgenoemd te simpel voor
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb sowieso de beste playlist van tumblr.
is een interlude, luister dan calculating infinity, dat geeft goed de complexiteit weer zonder geschreeuw.quote:
Op Sugbababesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jeweet toch, ik zet ze op internet ditdat
ik heb autoplay uitstaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay is
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
playlists op tumblr zijn echte pure aids en verdomd lelijk, en knetterirritant als het ook nog eens autoplay is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |