ik welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt mijn anus heel niet gezien
ik kwam belastende afbeeldingen tegen van iemand die heel erg op je leekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt mijn anus heel niet gezien
Alleen omdat je de helft van mij reblogtquote:
allemaal te simpelquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Amoeba het volgende:
een favoriet album hebben
Ik kan niet kiezen tussen ITAOTS, Dark Side, The Queen is Dead, Who's Next en nog een paar meer
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die hun tumblr de beste vinden
as if
Godverdomme, je weet dus dat ik eigenlijk Fransisco Lachowski heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kwam belastende afbeeldingen tegen van iemand die heel erg op je leek
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
Mijn Tumblr
10/10 als je Tumblrs zou kunnen raken
Hoi
quote:
Zwerverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen tumblr hipster alles
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen tumblr hipster alles
een favoriet album is meestal iets waarin je iedere keer iets nieuws hoort. daar vind ik de albums die jij hebt opgenoemd te simpel voorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want Calculating Infinity is de beste?
#nf=#nfb xquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Nee trolls, ik vind dat je een mooie tumblr hebt, ik ga volgen
Link hem eens dangquote:
gisteren zei je nog dat je mijn doos mooi vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |