>> WGRquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
Ik zou sowieso een klacht indienen, die docent heeft geenszins het recht jou lichamelijk iets te doen, ik zou naar je mentor/adelingsleider/rector o.i.d. gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
bussen met kankerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Kanker bussen, hoe moeilijk is het om op tijd te rijden wanneer de wegen zo goed als leeg zijn
gisteren en vandaag 74x snowing geluisterd hihahoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn server staat in eindhoven maar daar woon ik heul niet
lkkr glurenquote:
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, daar woon ik helemaal niet!
ik kijk nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.
misschien sta je er nu wel op
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een klacht indienen, die docent heeft geenszins het recht jou lichamelijk iets te doen, ik zou naar je mentor/adelingsleider/rector o.i.d. gaan.
Fuck all your emotional bullshitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gisteren en vandaag 74x snowing geluisterd hihaho
huh waarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Troll, ik zie een pijltje vlakbij maastricht. Dat moet jij wel zijn.
swallowbirds.tumblr.comquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waar moet ik kijken, dan ga ik nu kijken
Ik ben die mark bij Eindhoven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.
misschien sta je er nu wel op
Die stond niet op spotify dus heb ik gisteren ff gedownloadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zeg sowieso tegen mijn ouders dat ze eerst de school moeten bellen als ze een email krijgen, want ja, als hij maar een half verhaal typt is het zijn woord tegen het mijne.
[..]
Fuck all your emotional bullshit
The xx in het algemeenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben die mark bij Eindhoven.
DV gecharmeerd van The xx - Coexist?
ik ben er nu opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
Ik heb enkel The xx - xx geluisterd. Beetje van die slaapkamer muziek. Niet slecht though. Best wel heel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals Islandsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
The xx in het algemeen
niet alleen coexist
vind het heeeeerlijk als ik in de bus zitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb enkel The xx - xx geluisterd. Beetje van die slaapkamer muziek. Niet slecht though. Best wel heel goed.
Ik was vorig jaar op Rock Werchter, ik was ietsje te laat aan bij The XX, het was heel licht aan het regenen en toen ben ik in het gras gaan liggen. Perfecte setting voor The XXquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind coexist maar matig vergeleken met klassiekers zoals IslandsIntro
VCR
Crystallized
kankerbussen is een woord tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Kanker bussen, hoe moeilijk is het om op tijd te rijden wanneer de wegen zo goed als leeg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |