mensen die niet 3/4quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DV, waarom staan er allemaal vrouwen op jouw tumblr?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
DV, waarom staan er allemaal vrouwen op jouw tumblr?
quote:
kinsey allesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die weten wat er met 3/4 wordt bedoeld
>> WGRquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
Ik zou sowieso een klacht indienen, die docent heeft geenszins het recht jou lichamelijk iets te doen, ik zou naar je mentor/adelingsleider/rector o.i.d. gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag een docent uitgescholden omdat hij me ruw vastgreep bij mijn arm. Ik mag zijn komende lessen dus niet meer in. Hoe sta ik hier wettelijk gezien in? Is dit terecht? Kan ik een klacht indienen?
bussen met kankerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Kanker bussen, hoe moeilijk is het om op tijd te rijden wanneer de wegen zo goed als leeg zijn
gisteren en vandaag 74x snowing geluisterd hihahoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn server staat in eindhoven maar daar woon ik heul niet
lkkr glurenquote:
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haha, daar woon ik helemaal niet!
ik kijk nuquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
keekk jij wel om 15:45? daar is deze screen namelijk van.
misschien sta je er nu wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |