Anders overdrijf je even zegquote:De twee jongens mogen inmiddels niet meer terug komen op de school en zijn in een opvangtraject geplaatst. De tieners zullen tevens worden behandeld door een psychiatrische instelling. De afdeling zedenzaken van de politie heeft de zaak in behandeling.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:02 schreef aloa het volgende:
De buurtagent van de wijk Tussendijken-Oost maakte de schorsing deze week op Twitter bekend.
idd... gewoon een draai om de oren en de publieke vernedering dat zelfs je opa en oma weten waarom je van school bent getrapt heeft veel meer effect lijkt me.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef Frag_adder het volgende:
Masturberen in de klas
Maargoed naar een psyciatrische instelling voor masturberen vind ik een beetje ver gaan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd... gewoon een draai om de oren en de publieke vernedering dat zelfs je opa en oma weten waarom je van school bent getrapt heeft veel meer effect lijkt me.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Inverted_World het volgende:
Ik ken een meisje die dat een keer deed.
Ja, want het is inderdaad heel normaal dat je dat in een klaslokaal doetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:06 schreef superworm het volgende:
Gut, het CDA heeft het volgens mij voor elkaar. We zijn weer helemaal terug in de fifties, waar je voor masturberen naar een gesticht geschopt wordt.
Nee, natuurlijk niet. Maar is het wél normaal om mensen die erop betrapt worden (ik herinner me dat Viva-forum-topic over vrouwen die openlijk masturberen door puur met hun benen over elkaar te zitten en heen en weer te wiebelen) naar een gesticht te sturen en direct te schorsen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want het is inderdaad heel normaal dat je dat in een klaslokaal doet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Anders overdrijf je even zegPics van de docente?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |