een klooster verkiezen boven seksquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat in een klooster wonen. vertelde hij me
Ik zou nooit u kapseltje eraf zagen. WOLLAH IK HEB NIE EENS EEN ZAAGquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beste docu ooit
Overigens naast Gino zijn ook Youssef en Kamal baas
sorry geert wilduuuuurs
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vind het raar
de eerstvolgende keer als een vriend langer dan 3 min naar de wc gaat vermoed ik dat diegene heeft gefapt
bedankt hiervoor
Nee, ik ga gewoon door, tot bloedens toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza maakt dat helaas nooit meer mee
Man, je weet niet waar ik allemaal gefapt heb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]_! Gewoon vragen, als hij rood wordt weet je genoeg.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou nooit u kapseltje eraf zagen. WOLLAH IK HEB NIE EENS EEN ZAAG
het antwoord: 'pffft, NEE!' volstaat ook wel denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]_! Gewoon vragen, als hij rood wordt weet je genoeg.
Nee ik vertelde dat niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat in een klooster wonen. vertelde hij me
Elk antwoord volstaatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het antwoord: 'pffft, NEE!' volstaat ook wel denk ik
Uhm...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar ik allemaal gefapt heb.
En dan komt je moeder een glas warme melk halen omdat ze niet kan slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Om 3 uur snachts gewoon in de woonkamer fappen
Ja maar jij bent een jongen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, ik durfde alleen nooit te zeggen dat ik K3 stiekem leuk vond.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een jongen.
Wij hadden vroeger een k3-fanclub opgericht op schoolen je mocht er alleen bij als je meer dan 3 cd's en het vriendenboekje had
Zeg tegen dr dat ze even een minuutje moet wachten en dan heeft ze het versquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan komt je moeder een glas warme melk halen omdat ze niet kan slapen
Wij moesten K3 zingen met de communiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een k3-fanclub opgericht op schoolen je mocht er alleen bij als je meer dan 3 cd's en het vriendenboekje had
Seksistisch zwijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon achter je laptop in de woonkamer fappen als de rest van je gezin tv zit te kijken, en zij jou niet kunnen zien.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeg tegen dr dat ze even een minuutje moet wachten en dan heeft ze het vers
als je ouders naar boven komen en je snel een venstertje minimaliseert en ze komen binnen en je bent bang dat door zwarte magie je venstertje ineens naar de voorgrond poptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Gewoon achter je laptop in de woonkamer fappen als de rest van je gezin tv zit te kijken, en zij jou niet kunnen zien.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij moesten K3 zingen met de communie
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
had in de 2e klas een klasgenootje die gewoon in de klas ging fappenjoggingbroek aan en gaan
in de 2e hier ook, was als laatste in het gymkleedlokaal en toen we binnenkwamenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
had in de 2e klas een klasgenootje die gewoon in de klas ging fappenjoggingbroek aan en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |