Nee hoor lobiquote:
Kan fijn zijn. Niet voor een vluggertje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als ik seks ga hebben, ga ik de hele nacht door.
Gequote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Trollscience het volgende:
Ik bedoel: Als ik thuis ben en er komen vrienden over de vloer en we roken wat, dan ga ik weleens naar het toilet omwille mijn vleeeschlijke lusten. Maar niet bij vrienden thuisDat is gewoon vadsig.
pff jezus, word al moe bij het idee zegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja als ik seks ga hebben, ga ik de hele nacht door.
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumtquote:
Man, mijn zaad vult heel die toiletpot manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumt
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is het dan erg?alsof die vrienden niet trekken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
GinoKamal
heb je wierie en die drank bij welkom op de feestje
Goede conditie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff jezus, word al moe bij het idee zeg
met een boterham in het middenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebttenzij het van te voren is afgesproken en jullie in een cirkel elkaar strak in de ogen kijken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je niet gaat fappen als je bezoek hebttenzij het van te voren is afgesproken en jullie in een cirkel elkaar strak in de ogen kijken
ik vind het raarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar het toilet om andere natuurlijke instincten te bevredigen? Ik zie het probleem niet, het is niet alsof je de hele muur ondercumt
Ik wilde zeggen harder trekken maar dat zou voorspelbaar zijn dus ik vraag maar:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawelmaar Heppie is te laat aan het komen
TELEROMEOOOOOOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wie heb ik aan de lijn, allo allo
Dus nu gaan jullie nijntje de film missen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawelmaar Heppie is te laat aan het komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |