godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker ook wat cadeautjes van meneer de priester.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zoek het topic wel even op, heb toen zo hard moeten lachen
Kutpizzaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die BJ was voor jou eerder een straf?
ha-ha neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.quote:
Hier op FOK! of ander forum?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, na 30 seconden intensief googlen heb ik de hoop opgegeven.
OOH JE BENT NIET VERKRACHT DOOR JE PRIESTERquote:
Stommerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik weet niets meer van dat topic verder
noemde hij het 'challenge'?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik weet niets meer van dat topic verder
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee maar ik vind al dat pedogeroep op priesters een beetje overdadig
hij was de TSquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
noemde hij het 'challenge'?
en heb jij er in gepost?
Hij noemde het volgens mij een challenge, ik heb er naar mijn weten niet in gepost.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
noemde hij het 'challenge'?
en heb jij er in gepost?
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te verquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?
hm, kan alleen dit vinden dan NWS / Leerlingen betrapt op masturberen in klaslokaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij noemde het volgens mij een challenge, ik heb er naar mijn weten niet in gepost.
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want een grapje mag niet meer wanneer het over mensen hun geloof gaat?
True.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te ver
Volgens mij beschuldig ik verder niemand van pedofiliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het gaat niet over geloof, het gaat over anderen mensen 'beschuldigen' van pedofilie. dat gaat mij te ver
nee je maakt er 'grapjes' over en dat is gewoon not done. zoiets zeg je zelfs niet voor de grap.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij beschuldig ik verder niemand van pedofilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |