Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens tegenin te gaan om iets goed te praten, dat begrijp je hopelijk wel.
volkoren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.
Wat heb je voor examens?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Shit jonge, nu al faalangst gevoelens voor die kutexamens morgen
Weet ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.
3 stuks, 1 voor Engels, maar daar maak ik me niet druk om, is schrijfexamen en daar ben ik nooit nerveus voor.quote:
Hoop voor je dat het geen Nederlands schrijfexamen is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Shit jonge, nu al faalangst gevoelens voor die kutexamens morgen
Was het maar een schrijfexamenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het geen Nederlands schrijfexamen is.
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
3 stuks, 1 voor Engels, maar daar maak ik me niet druk om, is schrijfexamen en daar ben ik nooit nerveus voor.
Maar voor Nederlands heb ik er 2, gesprekken voeren en spreken. Dus een (nep) sollicitatiegesprek en een presentatie over mijn stage enz. En wanneer ik mijn mond open moet trekken, zinkt alle moed me in de schoenen en voel ik me ineens weer 4 jaar
Nice. Ben trots.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was het maar een schrijfexamen![]()
Die boeien me nooit, maar Nederlands schrijfexamen heb ik al gehad (voldoende)
Aaaaaaaaaaaawhhhquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goed.
deze smoothboyquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goed.
Dat wilde je toch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohww wat voel ik ineens een lobi hier.....![]()
wanne hipster johquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef Montelly het volgende:
een hele sympathieke jongeman..
[ afbeelding ]
Germano is geen lid meer van deze scquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Maarre hoort dWc'tje nu ook niet in de OP? Net als die bal van een Germano trouwens, hoe lang is die al dead?
Ah, goeie zaak. Hoelang heeft die knakker een ban gekregen eigenlijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Germano is geen lid meer van deze sc![]()
![]()
Germano is een wannabebal, IRL is hij bouwvakker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Maarre hoort dWc'tje nu ook niet in de OP? Net als die bal van een Germano trouwens, hoe lang is die al dead?
Weet niemandquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, goeie zaak. Hoelang heeft die knakker een ban gekregen eigenlijk?
heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.quote:
Jij vertelt toch niets. Word helemaal gek van die gozer.quote:
Veel plezier met je k-hole hommoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zitquote:
succes morgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor. Laters schatteboutjes
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemtquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zit.
Jij kent je eigen lichaam wel goed zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemt
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij kent je eigen lichaam wel goed zeker?
Je laatste jaar is aangebroken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
:squote:Op woensdag 13 maart 2013 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je laatste jaar is aangebroken.
Wanneer geef je een feestje voor de SC?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, Vas is morgen jarig. Zal morgen hele dag lief tegen je doen, oké?
Ik zou voor twaalven naar bed gaan, dan lukt het je een derde van de dag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Hoax. Ik ken je nog geen jaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.
Wil nog niet echt vlotten.
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.![]()
Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
Sowieso wel twee jaar, no?quote:
Ben ik dat niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bent
Doe nou niet, nu vraag je er gewoon om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkZoveel drugs gebruikt dat ik de tijd kwijt ben
Wanneer samen pep snuiven?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kwart over party time.
Mensen met bekken die pep in hen griezelen, sleuteltjes checken en restjes wegpriegelen
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoelquote:
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoel.
Eerste keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?quote:
Ik ben ook nieuw, werd met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgie
Ja, die limited version.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?quote:
Iets van de venga boysquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Prins Pharkus, post je favoriete liedje eens.
Gvd.quote:
heb je morgen tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
dan wil ik het eigenlijk meteen op m'n bed doen
quote:
Niet meer dan 1 sleutelpuntje per keer gr grquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?
mooizoquote:
Sleutelpuntjes bij Ketaminequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet meer dan 1 sleutelpuntje per keer gr gr
Met die ramen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
mooizo
weet nog steeds niet precies welke nou jouw huis iszo jammer
Heeft toch geen nut als je niet weet hoe zuiver die shit isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sleutelpuntjes bij Ketamine. Gewoon netjes afwegen
.
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut als je niet weet hoe zuiver die shit isgewoon puntje klaar.
Very close.quote:
met keta ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.
ewquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.
Niet zo'n bekkie nou.quote:
Dealquote:
oh godver ik dacht dat het over vas gingquote:
Dat is kut, je moet wel goed spacen, zij is echt een mietje, geraldine is veel leukerquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Gorzalka het volgende:
Gewoon de Nicolettedosis aanhouden!
Niet teveel en gewoon heerlijk medium gaan.
Nee, dan is het goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh godver ik dacht dat het over vas ging
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is kut, je moet wel goed spacen, zij is echt een mietje, geraldine is veel leuker
Speed Pietquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.
Dit is een goede.
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ze moeten al die drugstests opnieuw doen. Wil nieuwe filmpjes ervan
Ja maar wil wel een Nicolette-status en niet Geraldine-tweede-rangquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babe.
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdmaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babe.
Ja maar zoals ik al zei; geraldine is echt petite.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.
Dit is een goede.
Jij bent de enige fagit die stoer doet met drugsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdma
Ja hahaha zo stoer kijk mij eens xdDquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de enige fagit die stoer doet met drugs
vas je bent bijna 19, je mag wel eens wat volwassener reagerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hahaha zo stoer kijk mij eens xdD
Extra goed juist als het voor alles de eerste keer isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdma
Nee pas om 12 uur,quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
vas je bent bijna 19, je mag wel eens wat volwassener reageren
Ik wil niet dat m'n jochie teleurgesteld aan een nieuwe dag begintquote:
Elke dag is een teleurstelling.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil niet dat m'n jochie teleurgesteld aan een nieuwe dag begint.
ninjagifquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Heeft iemand een programmaatje waarmee je een gifje kunt maken van een stukje video?
Hoe oud wordt dat mormel?quote:
Moet je daar eens bij Latest Animated Gifs kijken.quote:
Alle hoop vervlogen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
Not sure if want.quote:
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.quote:
De nagellakmeisjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.
Google.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Heeft iemand een programmaatje waarmee je een gifje kunt maken van een stukje video?
Hoax, heb gehoord dat je een veroordeelde pedofiel bent die haar leerlingen dwingt tot orale bevrediging.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik sterf een beetje vanbinnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie is die rechtse?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Hohoho, ik dwing niemand eh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:52 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoax, heb gehoord dat je een veroordeelde pedofiel bent die haar leerlingen dwingt tot orale bevrediging.
Vriendin van die linker.quote:
Beetje luguber, maar vooruit. :$quote:
in gedachten dan he, fysiek is zonde :$.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje luguber, maar vooruit. :$
Geen ideequote:
Hard geworden.quote:
Ik heb Greys gemeet, raak me aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
Greys was er die avond ook en die is best heet voor leeftijd.!
Is dat die redhead?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
Greys was er die avond ook en die is best heet voor haar leeftijd.!
OMG!quote:
Die gast is 1.60 ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind Breuls wel een beetje een kjoetiepaaj. Zou in wangen knijpen.
Ja, dus? Heb je iets tegen kleine mensen ofzo?quote:
Nee. Fotoboek van Greys Niet zo'n geweldige foto trouwens.quote:
Jazeker, ik ben een zelfhaterquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dus? Heb je iets tegen kleine mensen ofzo?
Die bedoelde ik wel. Ik wacht nog even een paar maanden, het is geiler als ze 40 isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Fotoboek van Greys Niet zo'n geweldige foto trouwens.
Ahw. Zou ook in jouw wangen knijpen.quote:
Die heeft toch geen rood haar, gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die bedoelde ik wel. Ik wacht nog even een paar maanden, het is geiler als ze 40 is.
Dank je.quote:
Laten we een compromis sluiten: billen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zou ook in jouw wangen knijpen.
Niemand is perfectquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heeft toch geen rood haar, gekkie.
Lief. :$:$:$quote:
Nee. :s:Squote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Laten we een compromis sluiten: billen.
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Chloro, Arnhem right? Wil je liever een Paasontbijt of een dagje spa?
Waarom doe je tegen mij als enige gemeenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief. :$:$:$
[..]
Nee. :s:S
[..]
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.![]()
![]()
![]()
Sorry schatje, bedoelde dat toch niet zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom doe je tegen mij als enige gemeen?
Ja ze is keileuk.quote:
8 Eieren voor mij bij het ontbijt graag. Lief van je.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens Chloro, Arnhem right? Wil je liever een Paasontbijt of een dagje spa?
Ik heb één keer http://www.gifsoup.com gebruikt, maar de tweede keer lukte het volgens mij niet meer :Squote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Ja, gvd, dat gifninja werkt niet op de manier die ik wil. Ik wil iemand die een stukje uit een YT-filmpje kan knippen en daar een gif van kan maken.
Omg, held.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb één keer http://www.gifsoup.com gebruikt, maar de tweede keer lukte het volgens mij niet meer :S
Laat ik zo zien.quote:
Heb k keer gehad, kutavondquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Gorzalka het volgende:
By the end of the night, imma have you drunk and throwing up :$
Haha, we prikken ergens volgende week wel een datum. Het mooie aan Pasen is dat het het hele jaar door kan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paasontbijt, zonder geroosterd brood. Die droge meuk zo 's ochtend in je murw douwen is altijd zo'n gevecht en dat willen we niet op de vroege ochtend. Tenzij het met jou is, lekker tijgertje.![]()
![]()
![]()
Ik wil niet dat je enlarged veins dichtslibben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef krioro het volgende:
[..]
8 Eieren voor mij bij het ontbijt graag. Lief van je.
Deze post doet me denken aan jouw penis, no homo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
kenkerdik gehaktbrood gemaakt, wrapped met spek. Feels good man.
Volgens mij was ik niet sarcastisch genoeg, jammer weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, we prikken ergens volgende week wel een datum. Het mooie aan Pasen is dat het het hele jaar door kan.
Vooral dat eerste woord ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deze post doet me denken aan jouw penis, no homo.
Ik nooit op de avond zelfquote:
Groce.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef Chocolatebear het volgende:
kenkerdik gehaktbrood gemaakt, wrapped met spek. Feels good man.
Ben je een beetje emotioneel, meidquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DONT SUCCEED
WHEN YOU GET WHAT YOU WANT BUT NOT WHAT YOU NEED
WHEN YOU FEEL SO TIRED BUT YOU CANT SLEEP
WHEN THE TEARS COME STREAMING DOWN YOUR FACE
WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CANT REPLACE
WHEN YOU LOVE SOMEONE BUT IT GOES TO WASTE
COULD IT BE WORSE?
LIGHT WILL GUIDE YOU HOME AND IGNITE YOUR BONES
AND I WILL TRY TO FIX YOU
Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik niet sarcastisch genoeg, jammer weer.
De kristallen doen zijn werk, wat een creatieve mania weer bij deze meid. Blijf voorlopig nog maar bij de lithium weg, deze maand word jij een rockster.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DONT SUCCEED
WHEN YOU GET WHAT YOU WANT BUT NOT WHAT YOU NEED
WHEN YOU FEEL SO TIRED BUT YOU CANT SLEEP
WHEN THE TEARS COME STREAMING DOWN YOUR FACE
WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CANT REPLACE
WHEN YOU LOVE SOMEONE BUT IT GOES TO WASTE
COULD IT BE WORSE?
LIGHT WILL GUIDE YOU HOME AND IGNITE YOUR BONES
Rapist mentalityquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.
quote:
Zou je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik praat met CB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben je een beetje emotioneel, meid?
Voel me vereerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.
waar is Chaiquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
get y0 lube mate ur going hollywoodquote:
Ja, herhaaldelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zou je slaan met een klauwhamer?
Misschien mag je geen kaartjes bestellen tijdens een ban, anders was ze op zeker present geweest.quote:
Ja had chick mee naar huis en toen ging ze kotsen in de wcquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik nooit op de avond zelf.
Nouja, een keertje door wiet + drank.
is mn lievelingsliedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
HIGH UP ABOVE OR DOWN BELOW
WHEN YOU'RE TOO IN LOVE TO LET IT GO
BUT IF YOU NEVER TRY YOU'LL NEVER KNOW
JUST WHAT YOU'RE WORTH
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTS WILL GUIDE YOU HOME AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGNITE YOUR BONES
Beter, is ze gelijk fresh genoeg voor een ritjequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja had chick mee naar huis en toen ging ze kotsen in de wc
Daarbij moet k altijd aan die hardstyle versie denken dus dan is het minderquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Gorzalka het volgende:
NWS / Moeder schenkt jarige dochter (13) drie xtc-pillen
Vas over 15 jaar.
Al die moeite voor ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Hè hè, heb mijn gifje hoor.
DIT WIL IK BIJ HEEL VEEL MENSEN DOEN:
[ afbeelding ]
Met dank aan Veer voor het posten van het filmpje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel tegen, was half comateus daarnaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter, is ze gelijk fresh genoeg voor een ritje!
Haha over twee jaar krijgt ze een kindquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Gorzalka het volgende:
NWS / Moeder schenkt jarige dochter (13) drie xtc-pillen
Vas over 15 jaar.
Dat filmpje heb ik vandaag 5x bekekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ben een gelukkig mens nu.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar wel, voor jou was het genieten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Viel tegen, was half comateus daarnasaai
Moest zo hard lachen toen die ene pinguïn zo naar beneden kukelde en dat je hem zo opeens zag opstaan. Die kop ook echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik vandaag 5x bekekenpinguïns zijn zo tof
Ga eten maken.quote:
Hahah ja hequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen toen die ene pinguïn zo naar beneden kukelde en dat je hem zo opeens zag opstaan. Die kop ook echt.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah ja heecht zo van "Oh."
na zo'n fuckin lompe val
Net gegeten.quote:
Wat is daar slecht aanquote:
Zalm.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Net gegeten.
Zo even zalm in porties verdelen, dat dan weer wel.
Ook zo leuk dat kopschudden na zo'n valquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
krio ga je nu wel weer serieus buffen of niet? Al dat gekwakkel de hele tijd, je lijkt wel een pinguin.
Are you mad?quote:
defuk is ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind jij van deze boy?
ziek droogquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwarkquote:
sorry ik heb wat anders te doen nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Ohja, AGD. WD, TRUT, HERINNER ME ER DAN AAN.
Rolemodel voor Alien vs Predatorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Las dat 'ie het doet voor wedstrijden, cutten naar 6% en tussen de wedstrijden door gewoon op 14/15 zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Check die ass.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij nou weer?!quote:
Het leven is een aaneenschakeling van ups en downs, al dan niet mede veroorzaakt door een combinatie van omstandigheden. Hoe hard je je ook inzet, soms gebeuren er dingen die buiten onze macht liggen. Als je deze negatieve ervaringen kan gebruiken om levenslessen te leren, veerkracht te ontwikkelen, en er zo wat positiefs uit kan halen, ja, dan ben je goed bezig. Groeien als persoon op de lange termijn is wat telt. Be a better version of yourself.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
krio ga je nu wel weer serieus buffen of niet? Al dat gekwakkel de hele tijd, je lijkt wel een pinguin.
quote:
Mental image van hoe het zou zijn om die aan te raken, no homo.quote:
Denken dat je dat überhaupt natty year-round kan maintainenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Striated glutesquote:
Wat.quote:
heb geholen in mijn knuistjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je dat überhaupt natty year-round kan maintainen.
[..]
Striated glutes!
[ afbeelding ]
wd is weer frantisch haar BW squats aan het doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sorry ik heb wat anders te doen nu
Yeah dat zal wel. Zoiets langer dan dat hebben is echt vrijwel ondoenbaar. Je bent ook compleet futloos en extra vatbaar voor ziektes enzo. Wel prachtige anatomie-les.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Las dat 'ie het doet voor wedstrijden, cutten naar 6% en tussen de wedstrijden door gewoon op 14/15 zitten.
Hardop gelachen.quote:
quote:
quote:
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
Vraag me echt af hoe zo'n gesprek irl met Panzer zou verlopen. Dat je elke twee zinnen zo'n referentie krijgt naar mass bulking of iets.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.
En pinda's zit te eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.
En zijn biceps aanspant en vraagt wat je er van vindt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En ongezouten pinda's zit te eten.
ik heb twee fokaccountsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Ezio het volgende:
Zo ik ben er weer, dus vertel me je diepste geheimen.
Ze hebben toch gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Give me some bro-backup please, deze website maakt me belachelijk.
Terwijl hij in de spiegel kijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En zijn biceps aanspant en vraagt wat je er van vindt.
Oh ja, even vergeten. Ongezouten pinda's. Erg belangrijk eh.quote:
Welkom in KLBquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Give me some bro-backup please, deze website maakt me belachelijk.
hoe kun jequote:
mn tagje heb ik sinds vanmorgen, leuk hequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoe kun je
mooie bijnaam of hoeheet dat ding trouwens
heb je die al lang
nice, ben trotsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mn tagje heb ik sinds vanmorgen, leuk he
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terwijl hij in de spiegel kijkt.
[..]
Oh ja, even vergeten. Ongezouten pinda's. Erg belangrijk eh.
You should know better.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ze hebben toch gelijk.
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zwart is een contrast domme aarsmade
dat zeggen alleen domme mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.
derhalve soms kleur
Nee hoor, anders zou je geen apart wasmiddel hebben voor zwarte was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.
derhalve soms kleur
Jajaja, we know.quote:
Racist.quote:
Hier weet ik niks op te antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, anders zou je geen apart wasmiddel hebben voor zwarte was.
I do, you don't have to tell me.quote:
Jij bent Panzer's speelkameraadje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I do, you don't have to tell me.
Heb jij diepzinnige gesprekken met Panzie, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I do, you don't have to tell me.
Emimchquote:
stik sterf verrot verteerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
over 4 minuten is vas jarig zullen we een liedje zingen
nee? oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |