ewquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.
Niet zo'n bekkie nou.quote:
Dealquote:
oh godver ik dacht dat het over vas gingquote:
Dat is kut, je moet wel goed spacen, zij is echt een mietje, geraldine is veel leukerquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:09 schreef Gorzalka het volgende:
Gewoon de Nicolettedosis aanhouden!
Niet teveel en gewoon heerlijk medium gaan.
Nee, dan is het goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oh godver ik dacht dat het over vas ging
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is kut, je moet wel goed spacen, zij is echt een mietje, geraldine is veel leuker
Speed Pietquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.
Dit is een goede.
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ze moeten al die drugstests opnieuw doen. Wil nieuwe filmpjes ervan
Ja maar wil wel een Nicolette-status en niet Geraldine-tweede-rangquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babe.
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdmaquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Meld je aan, ik vind jou wel zo'n BNN-babe.
Ja maar zoals ik al zei; geraldine is echt petite.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geraldine vond ik ook wel een skere hoeveelheid MDMA nemen.
Dit is een goede.
Jij bent de enige fagit die stoer doet met drugsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdma
Ja hahaha zo stoer kijk mij eens xdDquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de enige fagit die stoer doet met drugs
vas je bent bijna 19, je mag wel eens wat volwassener reagerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hahaha zo stoer kijk mij eens xdD
Extra goed juist als het voor alles de eerste keer isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wd gebruikt geen flikker, doet stoer met dr mdma
Nee pas om 12 uur,quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
vas je bent bijna 19, je mag wel eens wat volwassener reageren
Ik wil niet dat m'n jochie teleurgesteld aan een nieuwe dag begintquote:
Elke dag is een teleurstelling.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil niet dat m'n jochie teleurgesteld aan een nieuwe dag begint.
ninjagifquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Heeft iemand een programmaatje waarmee je een gifje kunt maken van een stukje video?
Hoe oud wordt dat mormel?quote:
Moet je daar eens bij Latest Animated Gifs kijken.quote:
Alle hoop vervlogen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
Not sure if want.quote:
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.quote:
De nagellakmeisjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.
Google.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Heeft iemand een programmaatje waarmee je een gifje kunt maken van een stukje video?
Hoax, heb gehoord dat je een veroordeelde pedofiel bent die haar leerlingen dwingt tot orale bevrediging.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben te lelijk om naar buiten te mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |