defuk is ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind jij van deze boy?
ziek droogquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwarkquote:
sorry ik heb wat anders te doen nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Ohja, AGD. WD, TRUT, HERINNER ME ER DAN AAN.
Rolemodel voor Alien vs Predatorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Las dat 'ie het doet voor wedstrijden, cutten naar 6% en tussen de wedstrijden door gewoon op 14/15 zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Check die ass.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij nou weer?!quote:
Het leven is een aaneenschakeling van ups en downs, al dan niet mede veroorzaakt door een combinatie van omstandigheden. Hoe hard je je ook inzet, soms gebeuren er dingen die buiten onze macht liggen. Als je deze negatieve ervaringen kan gebruiken om levenslessen te leren, veerkracht te ontwikkelen, en er zo wat positiefs uit kan halen, ja, dan ben je goed bezig. Groeien als persoon op de lange termijn is wat telt. Be a better version of yourself.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
krio ga je nu wel weer serieus buffen of niet? Al dat gekwakkel de hele tijd, je lijkt wel een pinguin.
quote:
Mental image van hoe het zou zijn om die aan te raken, no homo.quote:
Denken dat je dat überhaupt natty year-round kan maintainenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Striated glutesquote:
Wat.quote:
heb geholen in mijn knuistjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Denken dat je dat überhaupt natty year-round kan maintainen.
[..]
Striated glutes!
[ afbeelding ]
wd is weer frantisch haar BW squats aan het doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
sorry ik heb wat anders te doen nu
Yeah dat zal wel. Zoiets langer dan dat hebben is echt vrijwel ondoenbaar. Je bent ook compleet futloos en extra vatbaar voor ziektes enzo. Wel prachtige anatomie-les.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Las dat 'ie het doet voor wedstrijden, cutten naar 6% en tussen de wedstrijden door gewoon op 14/15 zitten.
Hardop gelachen.quote:
quote:
quote:
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
Vraag me echt af hoe zo'n gesprek irl met Panzer zou verlopen. Dat je elke twee zinnen zo'n referentie krijgt naar mass bulking of iets.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.
En pinda's zit te eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je met hem praat hij ondertussen gewoon dumbells in zijn handen heeft en staat te trainen.
En zijn biceps aanspant en vraagt wat je er van vindt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En ongezouten pinda's zit te eten.
ik heb twee fokaccountsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Ezio het volgende:
Zo ik ben er weer, dus vertel me je diepste geheimen.
Ze hebben toch gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Give me some bro-backup please, deze website maakt me belachelijk.
Terwijl hij in de spiegel kijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En zijn biceps aanspant en vraagt wat je er van vindt.
Oh ja, even vergeten. Ongezouten pinda's. Erg belangrijk eh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |