Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij was ik niet sarcastisch genoeg, jammer weer.
De kristallen doen zijn werk, wat een creatieve mania weer bij deze meid. Blijf voorlopig nog maar bij de lithium weg, deze maand word jij een rockster.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DONT SUCCEED
WHEN YOU GET WHAT YOU WANT BUT NOT WHAT YOU NEED
WHEN YOU FEEL SO TIRED BUT YOU CANT SLEEP
WHEN THE TEARS COME STREAMING DOWN YOUR FACE
WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CANT REPLACE
WHEN YOU LOVE SOMEONE BUT IT GOES TO WASTE
COULD IT BE WORSE?
LIGHT WILL GUIDE YOU HOME AND IGNITE YOUR BONES
AND I WILL TRY TO FIX YOU
Rapist mentalityquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.
quote:
Zou je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
Ja, ik praat met CB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben je een beetje emotioneel, meid?
Voel me vereerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig boodschap aan hoe sarcastisch jij wel of niet bent. Mijn zinnen zijn allang gezet.
waar is Chaiquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp waren dit de lekkerste chicks op locatie bij de FOK!première.
get y0 lube mate ur going hollywoodquote:
Ja, herhaaldelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Zou je slaan met een klauwhamer?
Misschien mag je geen kaartjes bestellen tijdens een ban, anders was ze op zeker present geweest.quote:
Ja had chick mee naar huis en toen ging ze kotsen in de wcquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik nooit op de avond zelf.
Nouja, een keertje door wiet + drank.
is mn lievelingsliedquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
HIGH UP ABOVE OR DOWN BELOW
WHEN YOU'RE TOO IN LOVE TO LET IT GO
BUT IF YOU NEVER TRY YOU'LL NEVER KNOW
JUST WHAT YOU'RE WORTH
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTS WILL GUIDE YOU HOME AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGNITE YOUR BONES
AND I WILL TRY TO FIX YOU
Beter, is ze gelijk fresh genoeg voor een ritjequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja had chick mee naar huis en toen ging ze kotsen in de wc
Daarbij moet k altijd aan die hardstyle versie denken dus dan is het minderquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Gorzalka het volgende:
NWS / Moeder schenkt jarige dochter (13) drie xtc-pillen
Vas over 15 jaar.
Al die moeite voor ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Hè hè, heb mijn gifje hoor.
DIT WIL IK BIJ HEEL VEEL MENSEN DOEN:
[ afbeelding ]
Met dank aan Veer voor het posten van het filmpje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel tegen, was half comateus daarnaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Beter, is ze gelijk fresh genoeg voor een ritje!
Haha over twee jaar krijgt ze een kindquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Gorzalka het volgende:
NWS / Moeder schenkt jarige dochter (13) drie xtc-pillen
Vas over 15 jaar.
Dat filmpje heb ik vandaag 5x bekekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ben een gelukkig mens nu.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar wel, voor jou was het genieten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Viel tegen, was half comateus daarnasaai
Moest zo hard lachen toen die ene pinguïn zo naar beneden kukelde en dat je hem zo opeens zag opstaan. Die kop ook echt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik vandaag 5x bekekenpinguïns zijn zo tof
Ga eten maken.quote:
Hahah ja hequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest zo hard lachen toen die ene pinguïn zo naar beneden kukelde en dat je hem zo opeens zag opstaan. Die kop ook echt.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hahah ja heecht zo van "Oh."
na zo'n fuckin lompe val
Net gegeten.quote:
Wat is daar slecht aanquote:
Zalm.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Net gegeten.
Zo even zalm in porties verdelen, dat dan weer wel.
Ook zo leuk dat kopschudden na zo'n valquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
krio ga je nu wel weer serieus buffen of niet? Al dat gekwakkel de hele tijd, je lijkt wel een pinguin.
Are you mad?quote:
defuk is ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind jij van deze boy?
ziek droogquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwarkquote:
sorry ik heb wat anders te doen nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Ohja, AGD. WD, TRUT, HERINNER ME ER DAN AAN.
Rolemodel voor Alien vs Predatorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Las dat 'ie het doet voor wedstrijden, cutten naar 6% en tussen de wedstrijden door gewoon op 14/15 zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Check die ass.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij nou weer?!quote:
Het leven is een aaneenschakeling van ups en downs, al dan niet mede veroorzaakt door een combinatie van omstandigheden. Hoe hard je je ook inzet, soms gebeuren er dingen die buiten onze macht liggen. Als je deze negatieve ervaringen kan gebruiken om levenslessen te leren, veerkracht te ontwikkelen, en er zo wat positiefs uit kan halen, ja, dan ben je goed bezig. Groeien als persoon op de lange termijn is wat telt. Be a better version of yourself.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
krio ga je nu wel weer serieus buffen of niet? Al dat gekwakkel de hele tijd, je lijkt wel een pinguin.
quote:
Mental image van hoe het zou zijn om die aan te raken, no homo.quote:
Denken dat je dat überhaupt natty year-round kan maintainenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te droog, leuk voor maximaal een week, gewoon te freaky+gekut om te maintainen.
Striated glutesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |