Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet ergens tegenin te gaan om iets goed te praten, dat begrijp je hopelijk wel.
volkoren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.
Wat heb je voor examens?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Shit jonge, nu al faalangst gevoelens voor die kutexamens morgen
Weet ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor je hebt gelijk Chloro, volkomen.
3 stuks, 1 voor Engels, maar daar maak ik me niet druk om, is schrijfexamen en daar ben ik nooit nerveus voor.quote:
Hoop voor je dat het geen Nederlands schrijfexamen is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef VeerEli het volgende:
Shit jonge, nu al faalangst gevoelens voor die kutexamens morgen
Was het maar een schrijfexamenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het geen Nederlands schrijfexamen is.
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
3 stuks, 1 voor Engels, maar daar maak ik me niet druk om, is schrijfexamen en daar ben ik nooit nerveus voor.
Maar voor Nederlands heb ik er 2, gesprekken voeren en spreken. Dus een (nep) sollicitatiegesprek en een presentatie over mijn stage enz. En wanneer ik mijn mond open moet trekken, zinkt alle moed me in de schoenen en voel ik me ineens weer 4 jaar
Nice. Ben trots.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was het maar een schrijfexamen![]()
Die boeien me nooit, maar Nederlands schrijfexamen heb ik al gehad (voldoende)
Aaaaaaaaaaaawhhhquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goed.
deze smoothboyquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in de spiegel kijken en nooit meer een gebrek aan zelfvertrouwen hebben, maar goed.
Dat wilde je toch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohww wat voel ik ineens een lobi hier.....![]()
wanne hipster johquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef Montelly het volgende:
een hele sympathieke jongeman..
[ afbeelding ]
Germano is geen lid meer van deze scquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Maarre hoort dWc'tje nu ook niet in de OP? Net als die bal van een Germano trouwens, hoe lang is die al dead?
Ah, goeie zaak. Hoelang heeft die knakker een ban gekregen eigenlijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Germano is geen lid meer van deze sc![]()
![]()
Germano is een wannabebal, IRL is hij bouwvakker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Maarre hoort dWc'tje nu ook niet in de OP? Net als die bal van een Germano trouwens, hoe lang is die al dead?
Weet niemandquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, goeie zaak. Hoelang heeft die knakker een ban gekregen eigenlijk?
heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.quote:
Jij vertelt toch niets. Word helemaal gek van die gozer.quote:
Veel plezier met je k-hole hommoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zitquote:
succes morgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor. Laters schatteboutjes
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemtquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zit.
Jij kent je eigen lichaam wel goed zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemt
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij kent je eigen lichaam wel goed zeker?
Je laatste jaar is aangebroken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
:squote:Op woensdag 13 maart 2013 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je laatste jaar is aangebroken.
Wanneer geef je een feestje voor de SC?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |