heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.quote:
Jij vertelt toch niets. Word helemaal gek van die gozer.quote:
Veel plezier met je k-hole hommoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
heb per ongeluk 1g ketamine ingeslikt, heb jij maagpomp? gr.
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zitquote:
succes morgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Nou ik ga er weer vandoor. Laters schatteboutjes
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemtquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zal jou eens een keer lekker misbruiken terwijl je in een k-hole zit.
Jij kent je eigen lichaam wel goed zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet want ik ben geen mongool die 3 lijnen keta neemt
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij kent je eigen lichaam wel goed zeker?
Je laatste jaar is aangebroken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
:squote:Op woensdag 13 maart 2013 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je laatste jaar is aangebroken.
Wanneer geef je een feestje voor de SC?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, morgen ken ik mijn lichaam precies 19 jaar.
Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, Vas is morgen jarig. Zal morgen hele dag lief tegen je doen, oké?
Ik zou voor twaalven naar bed gaan, dan lukt het je een derde van de dag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou fijn, ongemeend aardig doen. Daar knap ik zeker een stuk van op!
Hoax. Ik ken je nog geen jaren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik doe al jaren ongemeend aardig om in je broekje te komen.
Wil nog niet echt vlotten.
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonggeeee, doe nou niet alsof ik altijd een bitch ben. Heb een hart toch, weet jij ook bby.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |