Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
Sowieso wel twee jaar, no?quote:
Ben ik dat niet dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het zo zegt lijkt het net alsof je bedoelt dat je verstandelijk gehandicapt bent
Doe nou niet, nu vraag je er gewoon om.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke dan, ik blijf altijd die gelimiteerde versie.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkZoveel drugs gebruikt dat ik de tijd kwijt ben
Wanneer samen pep snuiven?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kwart over party time.
Mensen met bekken die pep in hen griezelen, sleuteltjes checken en restjes wegpriegelen
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoelquote:
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dat zo onuitnodigend voor nieuwe users altijd. Beetje het kliekjesgevoel.
Eerste keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb net K in mijn knuistjes gekregen, dat eerst :$
Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?quote:
Ik ben ook nieuw, werd met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgie
Ja, die limited version.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?quote:
Iets van de venga boysquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Prins Pharkus, post je favoriete liedje eens.
Gvd.quote:
heb je morgen tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
dan wil ik het eigenlijk meteen op m'n bed doen
quote:
Niet meer dan 1 sleutelpuntje per keer gr grquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |