Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?quote:
Ik ben ook nieuw, werd met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja jullie zijn altijd zo open voor nieuwe users, neem een nestalgie
Ja, die limited version.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die gaat toch gewoon over dat ontbijt?
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?quote:
Iets van de venga boysquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Prins Pharkus, post je favoriete liedje eens.
Gvd.quote:
heb je morgen tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
dan wil ik het eigenlijk meteen op m'n bed doen
quote:
Niet meer dan 1 sleutelpuntje per keer gr grquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nog ergens op letten zodat ik niet doodga?
mooizoquote:
Sleutelpuntjes bij Ketaminequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet meer dan 1 sleutelpuntje per keer gr gr
Met die ramen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
mooizo
weet nog steeds niet precies welke nou jouw huis iszo jammer
Heeft toch geen nut als je niet weet hoe zuiver die shit isquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sleutelpuntjes bij Ketamine. Gewoon netjes afwegen
.
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut als je niet weet hoe zuiver die shit isgewoon puntje klaar.
Very close.quote:
met keta ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lastig hoor. Bij pep kan ik tenminste een tepelpuntje van jou afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |