quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terwijl hij in de spiegel kijkt.
[..]
Oh ja, even vergeten. Ongezouten pinda's. Erg belangrijk eh.
You should know better.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ze hebben toch gelijk.
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zwart is een contrast domme aarsmade
dat zeggen alleen domme mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.
derhalve soms kleur
Nee hoor, anders zou je geen apart wasmiddel hebben voor zwarte was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven en spraakgebruik wordt zwart echter wel ervaren als een kleur.
derhalve soms kleur
Jajaja, we know.quote:
Racist.quote:
Hier weet ik niks op te antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, anders zou je geen apart wasmiddel hebben voor zwarte was.
I do, you don't have to tell me.quote:
Jij bent Panzer's speelkameraadje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I do, you don't have to tell me.
Heb jij diepzinnige gesprekken met Panzie, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
I do, you don't have to tell me.
Emimchquote:
stik sterf verrot verteerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef aight1 het volgende:
over 4 minuten is vas jarig zullen we een liedje zingen
nee? oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |