Godver.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Die kerel rechtsachter staat gewoon te masten.
quote:
Wow, waar komt dit vandaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekkahhh
Lerarenopleiding Engels, hhuhuhuh inb4 "jij voor de klas, arme kids![]()
" blabla fuck you I'm awesome.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
alleen zou je niet mijn kinderen toevertrouwen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Wow, waar komt dit vandaanje bent vast capabel hoor
Ook echt zo met zo'n Darth Vader-hijgje erbij.quote:
Mwhehehehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Wow, waar komt dit vandaanje bent vast capabel hoor
Dan ben je wel echt hardcore. Dikke rellen met de ME, gewoon een beetje gaan staan kijken en sjorren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook echt zo met zo'n Darth Vader-hijgje erbij.'kgggg yeah kggg hmm kggg yeah cum at him kggg yeah kgggg"
Gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gasmask guy meme
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gasmask guy meme
Volgens mij is zij best fysiek... gelijk bij de oor pakken de gang op trekken en bitchslap.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Fascination het volgende:
Ben je ook zo'n type dat meteen strafwerk geeft als iemand z'n huiswerk niet af heeft, Chloro?
kinky hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is zij best fysiek... gelijk bij de oor pakken de gang op trekken en bitchslap.
Op je gezicht rijden en alles bij het nablijven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is zij best fysiek... gelijk bij de oor pakken de gang op trekken en bitchslap.
Heb het eerste half uur gezien ja, wil 'm wel afkijken een keer. Die vriendin van die blonde (ben even die namen kwijt). "Ja ik moet me toch verweren tegen jou" Helemaal losgaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Chlo heb je foute vrienden al gezien btw?
Daar is geen beginnen aan op het vmbo. De kunst is om ze in de les tijd te geven om aan het huiswerk te gaan, zo weet je zeker dat ze het (deels) doen. En anders in ieder geval zorgen dat ze de belangrijkste opdrachten in de les doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Fascination het volgende:
Ben je ook zo'n type dat meteen strafwerk geeft als iemand z'n huiswerk niet af heeft, Chloro?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op je gezicht rijden en alles bij het nablijven.
quote:
Geil.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het eerste half uur gezien ja, wil 'm wel afkijken een keer. Die vriendin van die blonde (ben even die namen kwijt). "Ja ik moet me toch verweren tegen jou" Helemaal losgaan._!
Zag hij er een beetje doable uit?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]_!!
Had wel een keer een leerling die me echt om mijn nummer vroeg alles. Zo'n Marokkaanse jongen, zat in vmbo-4 en was al een keer blijven zitten. Voelde zich met zijn 17 jaar de koning te rijk._!!
Te makkelijk deze, maar zal het laten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje doable uit?
zijn er nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand linkje van de foto's van de biosmeet van gisteren?
quote:
Traagquote:Stefan maakte namens FOK!tv beelden en diverse FOK!fotografen legden het tafereel vast.
wut? met wat?quote:
Hardop gelachen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje doable uit?
Zonder zn eigen haar/oren en nek lijkt hij op een kaolo jostiquote:
met ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonder zn eigen haar/oren en nek lijkt hij op een kaolo josti
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
ferry doedens
Ja maar kijk hoeveel erger het is zonder datquote:
plsquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
hoe vaak ik thuis 's avonds op de bank al wel niet gezegd heb dat ik hem lens trap als ik hem irl ziedie muil van hem
gvd
nee serieus elke fucking avonds als ik kijk naar Idols Worldwide en zijn muil komt weer in beeld en hij maakt weer van die kutgrapjes die nog slechter zijn dan de grappen van een dood persoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pls![]()
En nee, het is wel een softe homo maar denk dat ie jou zo piledrived.
Oh is die ook bij Idols?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee serieus elke fucking avonds als ik kijk naar Idols Worldwide en zijn muil komt weer in beeld en hij maakt weer van die kutgrapjes die nog slechter zijn dan de grappen van een dood persooni cant
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huilequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is die ook bij Idols?did not know... maar goed, sommige mensen hebben echt een kutkop ja
ib4
"ahahahahah jaa jij ook lollllar"
Gewoon niet kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huile
en zulke grappen maak ik nie, ik ben zosk ni
En dan toch elke avond jezelf folteren door toch maar weer te kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huile
en zulke grappen maak ik nie, ik ben zosk ni
Ja, maar de fragmenten van Idols zijn wel leuk. Alleen zijn kutkop tussendoor gewoon niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan toch elke avond jezelf folteren door toch maar weer te kijken natuurlijk.
Geen idee, maar blijkbaar een fokster omdat ze daar op de foto staat.quote:
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar een fokster omdat ze daar op de foto staat.! Je geleuft 't nie.
Dat is wat waarschijnlijker, ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.
en dat is de zoon van deze kerel:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.
Jackie Chanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat is de zoon van deze kerel:
[ afbeelding ]
O ik dacht dat het die gast was die altijd bij Ushi erbij zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat is de zoon van deze kerel:
[ afbeelding ]
QWOP?quote:
Ben net weer begonnen, kom van 10-11%, abs&veins look. Is wel leuk geweest nu, wil meer massa op benen en rug hebben. En dit soort shit kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe ver in de bulk is deze dan?
Zou toch mooi zijn als je die FOK!mastodont helemaal uit elkaar kunt trekken en ze hier op op deze internetcommunity verslag uitbrengt van hoe goed ik ben. <aapjeemoticon.gif> Dat is echt iets wat mij completer zal maken als persoon, en me bovendien ook meer in touch zal brengen met mijn druggy side. Beetje wappen met Ally en haar cokebarbies toch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahaha, jouw creepyness is echt genieten altijd!
Gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als je die FOK!mastodont helemaal uit elkaar kunt trekken en ze hier op op deze internetcommunity verslag uitbrengt van hoe goed ik ben. <aapjeemoticon.gif> Dat is echt iets wat mij completer zal maken als persoon, en me bovendien ook meer in touch zal brengen met mijn druggy side. Beetje wappen met Ally en haar cokebarbies toch.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie weinig verschil.
[ afbeelding ]
Wel kleurtjequote:
fbquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
blauw is de kleur van ferry doedens
Ik heb alleen Chai op FB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fb
Oh en btw.. makkelijke lekkere en gezonde snack voor s'avonds om aan te komen?
pindas en muesli?
quote:
Wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Muesli is vaak een sloot kristalsuiker waar je angstig van wordt
Hij overdrijft weer eens, er zitten gewoon meer suikers in dan je denkt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb alleen Chai op FB.
En volle melk man, goede macro's en dat is echt zo weg.Muesli is vaak een sloot kristalsuiker waar je angstig van wordt, doe maar niet. Ongezouten pindas is ook goed te doen.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij overdrijft weer eens, er zitten gewoon meer suikers in dan je denkt.
Hij eens op over Pelle, word er echt ziek onzeker van :squote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
Hallo we hebben het wel over Panzermaus he. Die vindt Pelle een ecto.
had je maar als hem op aarde moeten komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij eens op over Pelle, word er echt ziek onzeker van :s
Ja, niet dus... even ophouden nuquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
had je maar als hem op aarde moeten komen
Jellyquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
Al die sletjes die opa hebben afgezogen voor een tagje.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, op die manier.!!!! Ik zag alle muesli-eters al angstvallig in foetushouding in een hoekje zitten.
Raadpleeg eerst je arts voordat je aan een muesli-kuur begint.quote:
Ah zo! Ja. Mijn PM-box zit vol dus ik krijg die meldingen niet meer. En well, IIFYM buddy. Gewoon beetje eten in richtlijn met je doelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]chill. Volle melk it is.. maar is dat dan 4L per dag om wat te merken of 1L/2L ook voldoende?
en met fb bedoel ik fotoboek :s
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen met tagje.
[ afbeelding ]
"tagje"
Ik kan niet pijpen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
Al die sletjes die opa hebben afgezogen voor een tagje.
Nouquote:
jij krijgt het tagje "witte dreadlock fag"quote:
weheh weet je waar mijn laatste massagesessie op uitliepquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, op die manier.!!!! Ik zag alle muesli-eters al angstvallig in foetushouding in een hoekje zitten.
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mortaxx, geef mij ook maar een tagje.
[..]
[..]
Raadpleeg eerst je arts voordat je aan een muesli-kuur begint. [ afbeelding ] Baby's en jonge vrouwen met slechte weerstand kunnen er heviger op reageren.
[..]
Ah zo! Ja. Mijn PM-box zit vol dus ik krijg die meldingen niet meer. En well, IIFYM buddy. Gewoon beetje eten in richtlijn met je doelen.
[..]
[..]
Ik kan niet pijpen.
Haha ja jij ook hequote:
quote:
quote:
Stahp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja jij ook heook mijn billen gaan mee
Zou kroelebuikje doen met witte kat.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij krijgt het tagje "witte dreadlock fag"
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.quote:
If It Fits Your Macrosquote:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelen
Zal met jou eens kroelebuikje doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou kroelebuikje doen met witte kat.
Kan je dit voor me uitleggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.![]()
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.
Moet je TR doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TAMASHI HIJ GAAT VREEMD TAMASHI
[ afbeelding ]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.
Doet ie niet, je wil te graag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.quote:
'it feels funny it has been here for 2 days wow'quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, ga weg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zeg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.
Mwhehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Ik moet echt een Panzermauswoordenboek aanschaffen.
quote:
Oh okquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.
[..]
If It Fits Your Macros
[..]
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.![]()
Voelt zo heerlijkquote:
Kom uit school, plof neer achter m'n laptop op de goede ouwe FOK!s, zie ik dit.quote:
Toevallig jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Let's just all pretend it never happened.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom uit school, plof neer achter m'n laptop op de goede ouwe FOK!s, zie ik dit.
Wat is je maintenance + bulking kcals man?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh okga gewoon tot ik misselijk ben die shit gieten
Wist niet eens dat ze die vervaardigen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Ik moet echt een Panzermauswoordenboek aanschaffen.
Zit toch echt een klontje stront aan m'n fappeloeris.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let's just all pretend it never happened.
Ik hou al die shit niet bij man... gaat mij wat te ver. Heb nog een leven te managen verderquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is je maintenance + bulking kcals man?
[..]
Wist niet eens dat ze die vervaardigen.
That shit ain't mine.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit toch echt een klontje stront aan m'n fappeloeris.
wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou al die shit niet bij man... gaat mij wat te ver. Heb nog een leven te managen verder
Maar ik probeer zoveel mogelijk te vreten zonder ziek te wordenmaar moet meer gezonde dingen nemen en geen chips.
Gast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me had ook een paar zakken pinda's gekocht op mijn aanbevelen. Komt hij met gezouten pinda's aanzetten.
Ja, maar je moet er mee starten.. dat is lastig voor mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat.Het is een kleine moeite man, ik tel zelf ook niet, maar met een kwartiertje tijd en een leuke smartphone app kun je alles piekfijn uitrekenen. Geeft wat sturing en hoef je maar eenmalig te doen. Anders ben je maar blind aan het eten en kan je 50% meer resultaat halen als je net wat meer effort had gedaan.
En hoezo sowieso die chips? Beter eet je gewoon pinda's.Vriend van me had ook een paar zakken pinda's gekocht op mijn aanbevelen. Komt hij met gezouten pinda's aanzetten.
Heb maar gezegd dat hij het zout eraf moet weken in water, en guess what, it works.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
En als je Bobby neemt heb je meteen een pinda.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vingers krijgen elders al workout door hehehehehehequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
PROTIP: Als je pelpinda's neemt hebben je vingers nog even een workout.
Pindakaas met stukjes van Calve elke dag op broodquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef Salatrel het volgende:
En als je pindakaas neemt heb je gelijk iets voor op brood
doe er ook eens hagelslag bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes van Calve elke dag op brood
Heb hier drie potten staan, gaat ongeveer een halve per dag doorheen.quote:
Met happy ending?quote:
Of suiker. Vruchtenhagel is ook wel lekker btwquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of suiker. Vruchtenhagel is ook wel lekker btw
Nee, wil jij mij die geven?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb hier drie potten staan, gaat ongeveer een halve per dag doorheen.
Durf ik niet aanquote:
Nee, vraag maar aan Sala ofzo.quote:
Babipangang aan het snijdenquote:
vraag hem via FB, WA, CC etc. etc.quote:
Oh god gelijk maar niet meer, nu? :squote:
watquote:
Eerst deed je nooit moeilijk en nu je weer verkering hebt moet alles moeilijkquote:
Hoi. Ga het wel proberen een keer :squote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind pindakaas met hagelslag btw echt goor.
die vind ik idd ook wel lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi. Ga het wel proberen een keer :s
Ik had laatst bij de AH een pak yoghurtdrink gekocht.. met een hele gare smaakalthans, ik had het nooit gezien.
Dacht ff kopen, wil wel keer weer iets raars proeven en eventueel over mijn nek gaan... maar het was fking lekker
Yoghurtdrink met ananas en kokos smaak
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik ken iemand die pindakaas met banaan eet
Klinkt niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi. Ga het wel proberen een keer :s
Ik had laatst bij de AH een pak yoghurtdrink gekocht.. met een hele gare smaakalthans, ik had het nooit gezien.
Dacht ff kopen, wil wel keer weer iets raars proeven en eventueel over mijn nek gaan... maar het was fking lekker
Yoghurtdrink met ananas en kokos smaak
Verkeringquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst deed je nooit moeilijk en nu je weer verkering hebt moet alles moeilijk
Welke brief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef Salatrel het volgende:
Bobby je brief is ongelezen bij de vuil terecht gekomen
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Het valt me op dat veel mensen uit mijn omgeving grote zeikerds zijn qua eten.
Zeg je nu dat 2NutZ voor jou aan Tamashii verkering moet gaan vragen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkering
Dafuq![]()
En ja ga jij maar aan Tamashii vragen dan.
En gerechten gaan deassembleren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.
Hoi JBquote:
Oh ja echt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik idd ook wel lekker.
Pindakaas met kaas is ook lekkermet sambal schijnt ook lekker te zijn, en ik ken iemand die pidakaas met banaan eet
Was ook niks mis meequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Het valt me op dat veel mensen uit mijn omgeving grote zeikerds zijn qua eten.
Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?quote:
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.
[..]
Zeg je nu dat 2NutZ voor jou aan Tamashii verkering moet gaan vragen?
Nee, heb het helemaal gehad met jequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkering
Dafuq![]()
En ja ga jij maar aan Tamashii vragen dan.
Leuk, als het dan ineens echt lekker blijkt te zijn, zo'n probeersel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee
Ja, zulke vrienden heb ik ook
Ja, dat gepits.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?
Okee man.quote:
Daar zal zij vast niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.
Kweek een ruggegraat en ballen jongequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk, als het dan ineens echt lekker blijkt te zijn, zo'n probeersel.![]()
Bij mij zijn het vaak niet eens vrienden.
Hoezo, daar geniet ik toch ook van?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kweek een ruggegraat en ballen jongezelf geen beslissing mogen nemen terwijl zij allerlei vrouwen doet Geeessshh :s
Ik had laatst ramboetan in blik geprobeerd, was echt lekker. Kom ik een paar dagen later terug om wat extra te kopen, is het uit het assortiment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaiets nieuws gevonden is altijd leuk!
Dan is het ook minder erg.
Awwwwwwquote:
Ga nou niet mijn excuus om er onderuit te komen teniet doen, vriend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zal zij vast niet moeilijk over doen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?
Ja kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had laatst ramboetan in blik geprobeerd, was echt lekker. Kom ik een paar dagen later terug om wat extra te kopen, is het uit het assortiment.!
Daar geloof ik niks van, gezien je houding.quote:
Zijn ze ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptdie zijn heerlijk. Vaak zie je ze nog wel bij supermarkten die van die importhoekjes hebben.
Of toko
Echt he, ik ging echt stukquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwwhahahaha
zielig, lief en hilarisch tegelijk
Ja vet mooiquote:
Fuckedquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn ze ook.Ze stonden gewoon bij de ananas en alles in blik, maar nu niet meer dus.
Hey ik heb een vrouw van lichte zeden gedate, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Daar geloof ik niks van, gezien je houding.
Echt ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuckedheb je net weer wat voor de afwisseling
Ok man ik neem alles terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik heb een vrouw van lichte zeden gedate, ik ben wel wat gewend hoor
watquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me denken aan: "Let op! Prostitueebezoek kost geld."
Op de radio, komt er een reclame met op het eind: "Let op! Geld lenen kost geld."quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vet mooivooral die gewoon van achteren vanaf een rots op de andere springen wtf
Toffe beestenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KloptMaar sommige vielen wel echt bizar ver en hard op die rotsen man, shit
En dan schudde die ff met z'n kop en liep zo weer verder
Oh datquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de radio, komt er een reclame met op het eind: "Let op! Geld lenen kost geld."
En dan Gerard Ekdom die zijn programma weer begint met: "Let op! Prostitueebezoek kost geld."
Whehe, die reclames ook die hij bewerkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh datdie stukjes sowieso
"Dit programma word u aangeboden door Erik Rotten, uitvaartbedrijf"
ofso
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, die reclames ook die hij bewerkt.!!
"Meloenenspel! Met een meloen kun je heel veel leuke dingen doen! Koop vandaag nog uw lot!
Meloenenspel. Meer mensen, één meloen."![]()
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja![]()
te droog om niet grappig te vinden.
Hahaha, ken ook een gast die tijdje bij de bakker werkte die ook Bakker van de achternaam heettequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.!
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er hangt bij de manege hier heel groot een reclamebord voor Sukkelglas
Hehe, geinig is dat ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, ken ook een gast die tijdje bij de bakker werkte die ook Bakker van de achternaam heette
Die directeur natuurlijk ontkennen dat hij die zaak begonnen is door zijn naam.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]Met zo'n naam kan je ook niet anders.
Haha nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, geinig is dat ja.Ik denk wel dat ik broodjeszaak The Bread Pit die ik eens zag nog wel het coolste vind.
quote:
Hardopquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen..
of voor dat glas dat je met je zatte kop uit je handen laat vallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen..
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, geinig is dat ja.Ik denk wel dat ik broodjeszaak The Bread Pit die ik eens zag nog wel het coolste vind.
Wie gaat er dan ook met z'n zatte kop glas dragen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of voor dat glas dat je met je zatte kop uit je handen laat vallen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
neefje van n vriendin rende een keer heel harden wilde zo het bushokje in rennen, kind was vier ofzo, bloeden als een rund en wij lagen helemaal in een scheurquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij ooit wel eens overkomen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met z'n zatte kop glas dragen?
Ja wie nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij ooit wel eens overkomen.
Zo simpel doch doeltreffendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ergens aan de grens in België.![]()
Whehe, vind ik er opeens ook een foto van:
[ afbeelding ]
Ja oke, op die manioer heb ik ook ooit eens een dikke snee in mn hand gehad van dronkenheid+glasquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een kutgrap was hoor Vas
Die verwondingen helen wel, dat trauma van dat uitlachen draagt hij zijn hele leven met zich meequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neefje van n vriendin rende een keer heel harden wilde zo het bushokje in rennen, kind was vier ofzo, bloeden als een rund en wij lagen helemaal in een scheur
Maar jij lacht kleine kinderen uit :squote:
dat is ook kut, je bloedt ook erger als je dronken bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, op die manioer heb ik ook ooit eens een dikke snee in mn hand gehad van dronkenheid+glas.
we konden er niks aan doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verwondingen helen wel, dat trauma van dat uitlachen draagt hij zijn hele leven met zich mee
heel soms maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij lacht kleine kinderen uit :s
heb dat met hoofdwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook kut, je bloedt ook erger als je dronken bent
Ja maar ik zag het ook pas de volgende ochtendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van je fiets afgevallen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb dat met hoodfwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheen
lekker danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb dat met hoofdwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheen
Haha ja, vriendin van me dacht dat het een goed idee was om de zenuwen weg te zuipen voor ze een tepelpiercing ging laten zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, vlinderbomquote:
heel je bed onder het bloed enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zag het ook pas de volgende ochtend
Nee dat gelukkig niet, wel m'n mouw enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel je bed onder het bloed enzo [ afbeelding ]
Ja dikke faalquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, vriendin van me dacht dat het een goed idee was om de zenuwen weg te zuipen voor ze een tepelpiercing ging laten zetten.
wauw, dan was je iig écht dronkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, wel m'n mouw enzoWas denk ik wel allang gestopt met bloeden toen ik thuis was
Shit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dikke faalstond op 25m afstand of meer zelfs. Vloog allemaal puin in de rondte.
Sta daar rustig te kleppen zeggen mensen om mij heen zo wtf is dat jonge.. dikke guts bloed over mijn voorhoofd
Why?quote:
ok, lekker dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dikke faalstond op 25m afstand of meer zelfs. Vloog allemaal puin in de rondte.
Sta daar rustig te kleppen zeggen mensen om mij heen zo wtf is dat jonge.. dikke guts bloed over mijn voorhoofd
Zo'n gast van school had dat. Hij wist zelf ook niet echt waarom.quote:
Ja, nou wat het was is nog een raadsel maar pats tegen mijn kop dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Shit..Ik had eens hetzelfde, maar dan met fragmenten of zoiets die er vanaf kwamen, zo recht mijn been in.
Helemaal bij mannen zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n gast van school had dat. Hij wist zelf ook niet echt waarom.
Nee ben vredelievendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, lekker dan.
Nog iemand in elkaar geslagen ervoor?
Iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wauw, dan was je iig écht dronken
Best wel ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou wat het was is nog een raadsel maar pats tegen mijn kop dus![]()
gaat hard die shit man
maar diegene met die bom nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal bij mannen zegordinair.
[..]
Nee ben vredelievend
hoort erbij ook echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IddMaargoed, ook vaak genoeg blauwe plekken gehad zonder te weten hoe ik eraan kwam, hoort erbij I guess
damn gvdquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Best wel ja.Ik heb eens vuurwerk in mijn nek gehad wat in de lucht gegooid was, stond mijn haar in brand.
pls noquote:
Dat is minder ja, het was eerst de explosie in mijn nek. Ik sta daar beduusd te kijken; "Ho man! Je haar staat in de fik!!"quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
damn gvdsorry maar moest lachen
een vriendin had dat ook een keer en die kwam er best slecht vanaf.. dikke wond in haar hals.
Nee, was een maat van me.. die waarschuwde ook gewoon en gooide het in de bosjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar diegene met die bom niet
Ja ik ook maar ik ben ook gewoon een lompe knol afentoequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoort erbij ook echt![]()
Ik heb ook zonder dronken te zijn blauwe plekken zonder te weten waarvan btw
Tuurlijk wel.quote:
Maar ook gewoon je haar in de fikquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is minder ja, het was eerst de explosie in mijn nek. Ik sta daar beduusd te kijken; "Ho man! Je haar staat in de fik!!"
heeft geen zak met vuurwerk te maken, maar mijn moeder kwam een keer een kennis tegen toen ze op stap was en hij zijn vrijgezellenfeest had.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Best wel ja.Ik heb eens vuurwerk in mijn nek gehad wat in de lucht gegooid was, stond mijn haar in brand.
Lompe knolquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik ben ook gewoon een lompe knol afentoe.
[..]
Tuurlijk wel.
Dikke wond in mijn nek en wat haar wat afgefikt was, maar voor de rest niks nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ook gewoon je haar in de fikniks aan over gehouden dan?
ok dan, vooruit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was een maat van me.. die waarschuwde ook gewoon en gooide het in de bosjes.
Niemand wist dat daar blijkbaar een bult schrapnel lag :s
Scheelt. Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dikke wond in mijn nek en wat haar wat afgefikt was, maar voor de rest niks nee.Het is ook mooi genezen.
ik ook dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik ben ook gewoon een lompe knol afentoe.
[..]
Tuurlijk wel.
Whehehe, goede trouwfoto's moeten dat geweest zijn. Mijn vader had een keer een aansteker op het dashboard laten liggen toen hij in Spanje aan het rijden was. Niks aan de hand en opeens "BAM!!"quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft geen zak met vuurwerk te maken, maar mijn moeder kwam een keer een kennis tegen toen ze op stap was en hij zijn vrijgezellenfeest had.
Hij vroeg een vuurtje en zij had dr aansteker de hele avond in dr broekzak gehad, ding was heel warm dus.
Geeft ze hem vuur, fikt ze zo zijn wenkbrauw erafhij ging een weekje later trouwen
![]()
Ja het was echt niemand zijn schuld in dezen. Dus geen zondebok helaasquote:
Het was ook niet bijster krachtig vuurwerk.quote:
Wat interesseert het mij nou wat je wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lompe knolklopt wel idd
Nee, wil all tepel no metal.
ze voelde zich heel schuldig iigquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehehe, goede trouwfoto's moeten dat geweest zijn. Mijn vader had een keer een aansteker op het dashboard laten liggen toen hij in Spanje aan het rijden was. Niks aan de hand en opeens "BAM!!"
Hoe kan dat opeensquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehehe, goede trouwfoto's moeten dat geweest zijn. Mijn vader had een keer een aansteker op het dashboard laten liggen toen hij in Spanje aan het rijden was. Niks aan de hand en opeens "BAM!!"
nare dingen, zo vond ik er ook ooit een terug die blijkbaar achter de verwarming was gevallen, door een knal en het metaal dat met een rotgang een cm voor mijn neus langs vloog.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar daar waren de verloren haren niet mee terug.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze voelde zich heel schuldig iig![]()
En dan schrik je wel lijkt me
Als je een aansteker lang genoeg op het dashboard in de Spaanse zon laat liggen krijg je dat.quote:
Blijkbaar niks. Maar ik ben maar een mens, met gevoelens... dan stik er maar inquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij nou wat je wil
Kippescheetje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook niet bijster krachtig vuurwerk.
nee, maar hij nam het haar niet kwalijk gelukkigquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar daar waren de verloren haren niet mee terug.![]()
Deed hij ook.Vrachtwagen slingerend van links naar rechts.
!!
Hoor je het ook suizen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
nare dingen, zo vond ik er ook ooit een terug die blijkbaar achter de verwarming was gevallen, door een knal en het metaal dat met een rotgang een cm voor mijn neus langs vloog.
Kusje bby.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar niks. Maar ik ben maar een mens, met gevoelens... dan stik er maar in
[..]
Kippescheetje?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoor je het ook suizen?Dat had ik eens op de schietbaan toen ik vergeten was dat het pistool wel geladen was.
Jij met je gunsquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoor je het ook suizen?Dat had ik eens op de schietbaan toen ik vergeten was dat het pistool wel geladen was.
Sowieso aanstekers waar je een complete vulkaanuitbarsting uit kan laten komen, dat is toch ook niet nodig?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar hij nam het haar niet kwalijk gelukkig
Dat is ook naar ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]ja. Dat is echt naar. Gelijk hele spastische bewegingen.
"Pas op man, hij is geladen!"quote:
Oh ik had spanje over het hoofd gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je een aansteker lang genoeg op het dashboard in de Spaanse zon laat liggen krijg je dat.
Teringquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Pas op man, hij is geladen!"
"Nee, echt niet."
PANG!
*zzzooefff!!*
"Ho, hij was dus wel geladen."
In Nederland in de zomer kan het ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik had spanje over het hoofd gezien
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Pas op man, hij is geladen!"
"Nee, echt niet."
PANG!
*zzzooefff!!*
"Ho, hij was dus wel geladen."
nee, maar dit was zo'n gewone, dus ze had het ook niet verwacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso aanstekers waar je een complete vulkaanuitbarsting uit kan laten komen, dat is toch ook niet nodig?
In totaal een jaar of 10 erbij gezeten, nu niet meer.quote:
Van die goedkope met vlammenwerperfunctie, ik ken ze.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dit was zo'n gewone, dus ze had het ook niet verwacht.
Tof wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In totaal een jaar of 10 erbij gezeten, nu niet meer.
nederlandse zomer sucksquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Nederland in de zomer kan het ook.
Het is ook een populaire sport in Nederland.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tof wel.Ik wilde me inschrijven, toen zeiden ze dat de wachtlijst 8 jaar is, dus toen had ik niet meer zo'n zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |