Zag hij er een beetje doable uit?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]_!!
Had wel een keer een leerling die me echt om mijn nummer vroeg alles. Zo'n Marokkaanse jongen, zat in vmbo-4 en was al een keer blijven zitten. Voelde zich met zijn 17 jaar de koning te rijk._!!
Te makkelijk deze, maar zal het laten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje doable uit?
zijn er nog niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand linkje van de foto's van de biosmeet van gisteren?
quote:
Traagquote:Stefan maakte namens FOK!tv beelden en diverse FOK!fotografen legden het tafereel vast.
wut? met wat?quote:
Hardop gelachen.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje doable uit?
Zonder zn eigen haar/oren en nek lijkt hij op een kaolo jostiquote:
met ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonder zn eigen haar/oren en nek lijkt hij op een kaolo josti
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
ferry doedens
Ja maar kijk hoeveel erger het is zonder datquote:
plsquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
hoe vaak ik thuis 's avonds op de bank al wel niet gezegd heb dat ik hem lens trap als ik hem irl ziedie muil van hem
gvd
nee serieus elke fucking avonds als ik kijk naar Idols Worldwide en zijn muil komt weer in beeld en hij maakt weer van die kutgrapjes die nog slechter zijn dan de grappen van een dood persoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pls![]()
En nee, het is wel een softe homo maar denk dat ie jou zo piledrived.
Oh is die ook bij Idols?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee serieus elke fucking avonds als ik kijk naar Idols Worldwide en zijn muil komt weer in beeld en hij maakt weer van die kutgrapjes die nog slechter zijn dan de grappen van een dood persooni cant
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huilequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is die ook bij Idols?did not know... maar goed, sommige mensen hebben echt een kutkop ja
ib4
"ahahahahah jaa jij ook lollllar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |