Hij zal het wel zeggen met een pokerface. Want hij was born this way.quote:
Is gewoon stoer doenerijquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
Hij zal het wel zeggen met een pokerface. Want hij was born this way.
Gekke Alejandro dat-ie is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
Hij zal het wel zeggen met een pokerface. Want hij was born this way.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat word een wedstrijdje
[..]
Ja dat is met make up
zou je nicki? =$quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb je back in deze. Zou niet/10 puur omdat ik weet hoe mentally fucked ze is.
Kon je sowieso nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hey A_F, ik kan niet meer je swimwear stand-in zijn, ben weer aan het bulken.
lol, denken dat je de a&f look hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
Hey A_F, ik kan niet meer je swimwear stand-in zijn, ben weer aan het bulken.
Ik model tegenwoordig voor Ashraf Olieworstelaars en Zn. VOF.quote:
Hey jij, wil je nu eindelijk speelmaatjes zijn Linsboa? Heb er wel een goed gevoel over.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol, denken dat je de a&f look hebt
Nee, gewoon nee.
Hoe ver in de bulk is deze dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik model tegenwoordig voor Ashraf Olieworstelaars en Zn. VOF.
[..]
Hey jij, wil je nu eindelijk speelmaatjes zijn Linsboa? Heb er wel een goed gevoel over.
Hahaha, jouw creepyness is echt genieten altijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey jij, wil je nu eindelijk speelmaatjes zijn Linsboa? Heb er wel een goed gevoel over.
Kijk 'm in zijn piemel knijpen dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik model tegenwoordig voor Ashraf Olieworstelaars en Zn. VOF.
Hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk 'm in zijn piemel knijpen dan..
Ja, ook. Maar ik doelde meer op zijn lichaamquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Netjes dat hij zijn broek aanhield ja.
Zou je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar ik doelde meer op zijn lichaam
Nope.. mannenlichaam doet mij niks. Maar wel respect voor.quote:
Ben een presentatie in elkaar aan het zetten, weenie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
Te ver doorgegleden Chloro? zo de trap af?
je bent zelf een weeniequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een presentatie in elkaar aan het zetten, weenie.
Alles stuk bij jou hahahahaquote:
hoe gespierder, hoe kleiner de lul. Komt door voedselsuplementen 'n shit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk 'm in zijn piemel knijpen dan..
Over jouquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je bent zelf een weenie
Oh waarover btw?
[..]
Alles stuk bij jou hahahaha
Maar daardoor krijg je wel liters met cumquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef wise het volgende:
[..]
hoe gespierder, hoe kleiner de lul. Komt door voedselsuplementen 'n shit.
Ben je moeder niquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je bent zelf een weenie
Oh waarover btw?
[..]
niet met zo'n kleine lul dat niemand wil dat je haar onderspuit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je wel liters met cumis wel leuk om liters te spuiten haha
Vooral die shit doet het hem. Of misschien is het naar verhouding een klein fallusje, omdat die niet meegroeit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef wise het volgende:
hoe gespierder, hoe kleiner de lul. Komt door voedselsuplementen 'n shit.
nou nouquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daardoor krijg je wel liters met cumis wel leuk om liters te spuiten haha
Mijn moeder leeft nog. Je iPad was ook stuk toch?quote:
Knakworst. :$:$quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je bent zelf een weenie
Oh waarover btw?
[..]
Is wel geilquote:
Ik ken de status niet van Panzer zijn fallus :squote:Op woensdag 13 maart 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet met zo'n kleine lul dat niemand wil dat je haar onderspuit.
Bokworstjequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knakworst. :$:$
Young Adult Fiction, nu een leuke presentatie maken voor kiddo's over The Lion, the Witch and the Wardrobe. (Ja, Narnia.)
gewoon 1 week onthouding. Klaarquote:
Lukt mij niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon 1 week onthouding. Klaar
Is een fles andrelon niks bij.
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ken de status niet van Panzer zijn fallus :s
Lekkahhhquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bokworstje
Maar ok, voor wat voor opleiding is dat?klinkt wel leuk.
1 week niet¿quote:
Als ik jou als lerares zou hebben, zou ik elke keer badend in angstzweet in de les zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekkahhh
Lerarenopleiding Engels, hhuhuhuh inb4 "jij voor de klas, arme kids![]()
" blabla fuck you I'm awesome.
Gewoon helemaal gestoord maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik jou als lerares zou hebben, zou ik elke keer badend in angstzweet in de les zitten.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik jou als lerares zou hebben, zou ik elke keer badend in angstzweet in de les zitten.
Mwhehehhe. Heb dat op stage gelukkig nog niet meegemaakt. Maar ja, ik ga dan ook lesgeven op het vmbo, daar pas ik prima tussen, mwehehehehhe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon helemaal gestoord maken.
4 weken en weg door burnout.
hjbquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft nog. Je iPad was ook stuk toch?
Denk dat je het nog best goed zou doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Mwhehehhe. Heb dat op stage gelukkig nog niet meegemaakt. Maar ja, ik ga dan ook lesgeven op het vmbo, daar pas ik prima tussen, mwehehehehhe.![]()
![]()
Je kan heel makkelijk zelf fixen he. Als je een oude zuignap hebt van een tomtom oid hoef je alleen digitizer te kopen.quote:
Eindcijfer vorige stage was een 9.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk dat je het nog best goed zou doen.Gewoon hard zijn, beetje de vervelende dissen en een hoop aankunnen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindcijfer vorige stage was een 9.Come at me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |