Maar jij lacht kleine kinderen uit :squote:
dat is ook kut, je bloedt ook erger als je dronken bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, op die manioer heb ik ook ooit eens een dikke snee in mn hand gehad van dronkenheid+glas.
we konden er niks aan doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verwondingen helen wel, dat trauma van dat uitlachen draagt hij zijn hele leven met zich mee
heel soms maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar jij lacht kleine kinderen uit :s
heb dat met hoofdwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook kut, je bloedt ook erger als je dronken bent
Ja maar ik zag het ook pas de volgende ochtendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van je fiets afgevallen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb dat met hoodfwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheen
lekker danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb dat met hoofdwond gehad ja.. verband om mijn kop en een muts op maar het ging er gewoon overal dwars doorheen
Haha ja, vriendin van me dacht dat het een goed idee was om de zenuwen weg te zuipen voor ze een tepelpiercing ging laten zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, vlinderbomquote:
heel je bed onder het bloed enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zag het ook pas de volgende ochtend
Nee dat gelukkig niet, wel m'n mouw enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel je bed onder het bloed enzo [ afbeelding ]
Ja dikke faalquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, vriendin van me dacht dat het een goed idee was om de zenuwen weg te zuipen voor ze een tepelpiercing ging laten zetten.
wauw, dan was je iig écht dronkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, wel m'n mouw enzoWas denk ik wel allang gestopt met bloeden toen ik thuis was
Shit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dikke faalstond op 25m afstand of meer zelfs. Vloog allemaal puin in de rondte.
Sta daar rustig te kleppen zeggen mensen om mij heen zo wtf is dat jonge.. dikke guts bloed over mijn voorhoofd
Why?quote:
ok, lekker dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dikke faalstond op 25m afstand of meer zelfs. Vloog allemaal puin in de rondte.
Sta daar rustig te kleppen zeggen mensen om mij heen zo wtf is dat jonge.. dikke guts bloed over mijn voorhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |