Op de radio, komt er een reclame met op het eind: "Let op! Geld lenen kost geld."quote:
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja vet mooivooral die gewoon van achteren vanaf een rots op de andere springen wtf
Toffe beestenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KloptMaar sommige vielen wel echt bizar ver en hard op die rotsen man, shit
En dan schudde die ff met z'n kop en liep zo weer verder
Oh datquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de radio, komt er een reclame met op het eind: "Let op! Geld lenen kost geld."
En dan Gerard Ekdom die zijn programma weer begint met: "Let op! Prostitueebezoek kost geld."
Whehe, die reclames ook die hij bewerkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh datdie stukjes sowieso
"Dit programma word u aangeboden door Erik Rotten, uitvaartbedrijf"
ofso
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, die reclames ook die hij bewerkt.!!
"Meloenenspel! Met een meloen kun je heel veel leuke dingen doen! Koop vandaag nog uw lot!
Meloenenspel. Meer mensen, één meloen."![]()
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja![]()
te droog om niet grappig te vinden.
Hahaha, ken ook een gast die tijdje bij de bakker werkte die ook Bakker van de achternaam heettequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ja. Kom ik er ineens achter dat er een begrafenisondernemer is die Kistemaker heet.!
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er hangt bij de manege hier heel groot een reclamebord voor Sukkelglas
Hehe, geinig is dat ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, ken ook een gast die tijdje bij de bakker werkte die ook Bakker van de achternaam heette
Die directeur natuurlijk ontkennen dat hij die zaak begonnen is door zijn naam.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]Met zo'n naam kan je ook niet anders.
Haha nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, geinig is dat ja.Ik denk wel dat ik broodjeszaak The Bread Pit die ik eens zag nog wel het coolste vind.
quote:
Hardopquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen..
of voor dat glas dat je met je zatte kop uit je handen laat vallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor dat glas in de zijkanten van bushokjes zeker, waar sommige mensen dan tegenaan lopen..
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, geinig is dat ja.Ik denk wel dat ik broodjeszaak The Bread Pit die ik eens zag nog wel het coolste vind.
Wie gaat er dan ook met z'n zatte kop glas dragen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of voor dat glas dat je met je zatte kop uit je handen laat vallen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
neefje van n vriendin rende een keer heel harden wilde zo het bushokje in rennen, kind was vier ofzo, bloeden als een rund en wij lagen helemaal in een scheurquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij ooit wel eens overkomen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met z'n zatte kop glas dragen?
Ja wie nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is mij ooit wel eens overkomen.
Zo simpel doch doeltreffendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ergens aan de grens in België.![]()
Whehe, vind ik er opeens ook een foto van:
[ afbeelding ]
Ja oke, op die manioer heb ik ook ooit eens een dikke snee in mn hand gehad van dronkenheid+glasquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een kutgrap was hoor Vas
Die verwondingen helen wel, dat trauma van dat uitlachen draagt hij zijn hele leven met zich meequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neefje van n vriendin rende een keer heel harden wilde zo het bushokje in rennen, kind was vier ofzo, bloeden als een rund en wij lagen helemaal in een scheur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |