Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?quote:
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.
[..]
Zeg je nu dat 2NutZ voor jou aan Tamashii verkering moet gaan vragen?
Nee, heb het helemaal gehad met jequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkering
Dafuq![]()
En ja ga jij maar aan Tamashii vragen dan.
Leuk, als het dan ineens echt lekker blijkt te zijn, zo'n probeersel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee
Ja, zulke vrienden heb ik ook
Ja, dat gepits.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?
Okee man.quote:
Daar zal zij vast niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.
Kweek een ruggegraat en ballen jongequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Goedkeuring dat ik hem een massage met happy ending mag geven.
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk, als het dan ineens echt lekker blijkt te zijn, zo'n probeersel.![]()
Bij mij zijn het vaak niet eens vrienden.
Hoezo, daar geniet ik toch ook van?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kweek een ruggegraat en ballen jongezelf geen beslissing mogen nemen terwijl zij allerlei vrouwen doet Geeessshh :s
Ik had laatst ramboetan in blik geprobeerd, was echt lekker. Kom ik een paar dagen later terug om wat extra te kopen, is het uit het assortiment.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaiets nieuws gevonden is altijd leuk!
Dan is het ook minder erg.
Awwwwwwquote:
Ga nou niet mijn excuus om er onderuit te komen teniet doen, vriend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zal zij vast niet moeilijk over doen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alles wat ze niet lusten op de rand van het bord uit gaan stallen, bedoel je?
Ja kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had laatst ramboetan in blik geprobeerd, was echt lekker. Kom ik een paar dagen later terug om wat extra te kopen, is het uit het assortiment.!
Daar geloof ik niks van, gezien je houding.quote:
Zijn ze ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptdie zijn heerlijk. Vaak zie je ze nog wel bij supermarkten die van die importhoekjes hebben.
Of toko
Echt he, ik ging echt stukquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwwhahahaha
zielig, lief en hilarisch tegelijk
Ja vet mooiquote:
Fuckedquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn ze ook.Ze stonden gewoon bij de ananas en alles in blik, maar nu niet meer dus.
Hey ik heb een vrouw van lichte zeden gedate, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Daar geloof ik niks van, gezien je houding.
Echt ook ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuckedheb je net weer wat voor de afwisseling
Ok man ik neem alles terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey ik heb een vrouw van lichte zeden gedate, ik ben wel wat gewend hoor
watquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Id_do_her het volgende:
Doet me denken aan: "Let op! Prostitueebezoek kost geld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |