Nee, wil jij mij die geven?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb hier drie potten staan, gaat ongeveer een halve per dag doorheen.
Durf ik niet aanquote:
Nee, vraag maar aan Sala ofzo.quote:
Babipangang aan het snijdenquote:
vraag hem via FB, WA, CC etc. etc.quote:
Oh god gelijk maar niet meer, nu? :squote:
watquote:
Eerst deed je nooit moeilijk en nu je weer verkering hebt moet alles moeilijkquote:
Hoi. Ga het wel proberen een keer :squote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind pindakaas met hagelslag btw echt goor.
die vind ik idd ook wel lekker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi. Ga het wel proberen een keer :s
Ik had laatst bij de AH een pak yoghurtdrink gekocht.. met een hele gare smaakalthans, ik had het nooit gezien.
Dacht ff kopen, wil wel keer weer iets raars proeven en eventueel over mijn nek gaan... maar het was fking lekker
Yoghurtdrink met ananas en kokos smaak
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik ken iemand die pindakaas met banaan eet
Klinkt niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi. Ga het wel proberen een keer :s
Ik had laatst bij de AH een pak yoghurtdrink gekocht.. met een hele gare smaakalthans, ik had het nooit gezien.
Dacht ff kopen, wil wel keer weer iets raars proeven en eventueel over mijn nek gaan... maar het was fking lekker
Yoghurtdrink met ananas en kokos smaak
Verkeringquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst deed je nooit moeilijk en nu je weer verkering hebt moet alles moeilijk
Welke brief?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef Salatrel het volgende:
Bobby je brief is ongelezen bij de vuil terecht gekomen
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Het valt me op dat veel mensen uit mijn omgeving grote zeikerds zijn qua eten.
Zeg je nu dat 2NutZ voor jou aan Tamashii verkering moet gaan vragen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkering
Dafuq![]()
En ja ga jij maar aan Tamashii vragen dan.
En gerechten gaan deassembleren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen waar je mee uit eten gaat, die om te beginnen eerst maar eens alles van de menukaart af gaan keuren.
Hoi JBquote:
Oh ja echt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik idd ook wel lekker.
Pindakaas met kaas is ook lekkermet sambal schijnt ook lekker te zijn, en ik ken iemand die pidakaas met banaan eet
Was ook niks mis meequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Het valt me op dat veel mensen uit mijn omgeving grote zeikerds zijn qua eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |