weheh weet je waar mijn laatste massagesessie op uitliepquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, op die manier.!!!! Ik zag alle muesli-eters al angstvallig in foetushouding in een hoekje zitten.
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mortaxx, geef mij ook maar een tagje.
[..]
[..]
Raadpleeg eerst je arts voordat je aan een muesli-kuur begint. [ afbeelding ] Baby's en jonge vrouwen met slechte weerstand kunnen er heviger op reageren.
[..]
Ah zo! Ja. Mijn PM-box zit vol dus ik krijg die meldingen niet meer. En well, IIFYM buddy. Gewoon beetje eten in richtlijn met je doelen.
[..]
[..]
Ik kan niet pijpen.
Haha ja jij ook hequote:
quote:
quote:
Stahp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja jij ook heook mijn billen gaan mee
Zou kroelebuikje doen met witte kat.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij krijgt het tagje "witte dreadlock fag"
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.quote:
If It Fits Your Macrosquote:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelen
Zal met jou eens kroelebuikje doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou kroelebuikje doen met witte kat.
Kan je dit voor me uitleggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.![]()
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.
Moet je TR doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TAMASHI HIJ GAAT VREEMD TAMASHI
[ afbeelding ]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.
Doet ie niet, je wil te graag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.quote:
'it feels funny it has been here for 2 days wow'quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, ga weg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zeg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.
Mwhehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Ik moet echt een Panzermauswoordenboek aanschaffen.
quote:
Oh okquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.
[..]
If It Fits Your Macros
[..]
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.![]()
Voelt zo heerlijkquote:
Kom uit school, plof neer achter m'n laptop op de goede ouwe FOK!s, zie ik dit.quote:
Toevallig jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Let's just all pretend it never happened.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom uit school, plof neer achter m'n laptop op de goede ouwe FOK!s, zie ik dit.
Wat is je maintenance + bulking kcals man?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh okga gewoon tot ik misselijk ben die shit gieten
Wist niet eens dat ze die vervaardigen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Ik moet echt een Panzermauswoordenboek aanschaffen.
Zit toch echt een klontje stront aan m'n fappeloeris.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let's just all pretend it never happened.
Ik hou al die shit niet bij man... gaat mij wat te ver. Heb nog een leven te managen verderquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is je maintenance + bulking kcals man?
[..]
Wist niet eens dat ze die vervaardigen.
That shit ain't mine.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit toch echt een klontje stront aan m'n fappeloeris.
wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou al die shit niet bij man... gaat mij wat te ver. Heb nog een leven te managen verder
Maar ik probeer zoveel mogelijk te vreten zonder ziek te wordenmaar moet meer gezonde dingen nemen en geen chips.
Gast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
Vriend van me had ook een paar zakken pinda's gekocht op mijn aanbevelen. Komt hij met gezouten pinda's aanzetten.
Ja, maar je moet er mee starten.. dat is lastig voor mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat.Het is een kleine moeite man, ik tel zelf ook niet, maar met een kwartiertje tijd en een leuke smartphone app kun je alles piekfijn uitrekenen. Geeft wat sturing en hoef je maar eenmalig te doen. Anders ben je maar blind aan het eten en kan je 50% meer resultaat halen als je net wat meer effort had gedaan.
En hoezo sowieso die chips? Beter eet je gewoon pinda's.Vriend van me had ook een paar zakken pinda's gekocht op mijn aanbevelen. Komt hij met gezouten pinda's aanzetten.
Heb maar gezegd dat hij het zout eraf moet weken in water, en guess what, it works.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
En als je Bobby neemt heb je meteen een pinda.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vingers krijgen elders al workout door hehehehehehequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Garisson72 het volgende:
PROTIP: Als je pelpinda's neemt hebben je vingers nog even een workout.
Pindakaas met stukjes van Calve elke dag op broodquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef Salatrel het volgende:
En als je pindakaas neemt heb je gelijk iets voor op brood
doe er ook eens hagelslag bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes van Calve elke dag op brood
Heb hier drie potten staan, gaat ongeveer een halve per dag doorheen.quote:
Met happy ending?quote:
Of suiker. Vruchtenhagel is ook wel lekker btwquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of suiker. Vruchtenhagel is ook wel lekker btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |