weheh weet je waar mijn laatste massagesessie op uitliepquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, op die manier.!!!! Ik zag alle muesli-eters al angstvallig in foetushouding in een hoekje zitten.
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
Mortaxx, geef mij ook maar een tagje.
[..]
[..]
Raadpleeg eerst je arts voordat je aan een muesli-kuur begint. [ afbeelding ] Baby's en jonge vrouwen met slechte weerstand kunnen er heviger op reageren.
[..]
Ah zo! Ja. Mijn PM-box zit vol dus ik krijg die meldingen niet meer. En well, IIFYM buddy. Gewoon beetje eten in richtlijn met je doelen.
[..]
[..]
Ik kan niet pijpen.
Haha ja jij ook hequote:
quote:
quote:
Stahp.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja jij ook heook mijn billen gaan mee
Zou kroelebuikje doen met witte kat.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij krijgt het tagje "witte dreadlock fag"
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.quote:
If It Fits Your Macrosquote:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In ruil voor jouw voedings- en trainingsschema wil ik wel bij een van de machthebbers onder het bureau kruipen om dat voor jou te regelen
Zal met jou eens kroelebuikje doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou kroelebuikje doen met witte kat.
Kan je dit voor me uitleggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom zou je jezelf zo willen vernederen? Ik wil trouwens wel even in een fotorol-kokertje nutten voor je. Driemaal daags op je buik aanbrengen en twee weken later plakken er chicks aan.![]()
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke vriendin? Dan doe ik jullie allebei.
Moet je TR doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
TAMASHI HIJ GAAT VREEMD TAMASHI
[ afbeelding ]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zegquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat me nog liever anaal vernederen door CB.
Doet ie niet, je wil te graag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.quote:
'it feels funny it has been here for 2 days wow'quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, ga weg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom weer eens op het goede moment binnen vallen zeg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je niet gelooft dat ik 2 weken aan cum-supplements kan produceren voor die modereerheer.
Mwhehe.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Ik moet echt een Panzermauswoordenboek aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |