Gewoon niet kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huile
en zulke grappen maak ik nie, ik ben zosk ni
En dan toch elke avond jezelf folteren door toch maar weer te kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja hij presenteert dat idols worldwide elke avond rtl5 18:30u. moet elke keer huile
en zulke grappen maak ik nie, ik ben zosk ni
Ja, maar de fragmenten van Idols zijn wel leuk. Alleen zijn kutkop tussendoor gewoon niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan toch elke avond jezelf folteren door toch maar weer te kijken natuurlijk.
Geen idee, maar blijkbaar een fokster omdat ze daar op de foto staat.quote:
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar een fokster omdat ze daar op de foto staat.! Je geleuft 't nie.
Dat is wat waarschijnlijker, ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.
en dat is de zoon van deze kerel:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
misschien was het de partner van de Fok!ker die rechts staat.
Jackie Chanquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat is de zoon van deze kerel:
[ afbeelding ]
O ik dacht dat het die gast was die altijd bij Ushi erbij zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat is de zoon van deze kerel:
[ afbeelding ]
QWOP?quote:
Ben net weer begonnen, kom van 10-11%, abs&veins look. Is wel leuk geweest nu, wil meer massa op benen en rug hebben. En dit soort shit kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hoe ver in de bulk is deze dan?
Zou toch mooi zijn als je die FOK!mastodont helemaal uit elkaar kunt trekken en ze hier op op deze internetcommunity verslag uitbrengt van hoe goed ik ben. <aapjeemoticon.gif> Dat is echt iets wat mij completer zal maken als persoon, en me bovendien ook meer in touch zal brengen met mijn druggy side. Beetje wappen met Ally en haar cokebarbies toch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahaha, jouw creepyness is echt genieten altijd!
Gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als je die FOK!mastodont helemaal uit elkaar kunt trekken en ze hier op op deze internetcommunity verslag uitbrengt van hoe goed ik ben. <aapjeemoticon.gif> Dat is echt iets wat mij completer zal maken als persoon, en me bovendien ook meer in touch zal brengen met mijn druggy side. Beetje wappen met Ally en haar cokebarbies toch.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie weinig verschil.
[ afbeelding ]
Wel kleurtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |