quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dat ja, sowieso een rare termquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
Ja of helemaal geen chickquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.
picsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80, en ik ben 1.80 (Cup-D)
Ben ik nu een varken of volslank?
dit dus. zeg gewoon dat je dik bent, hoe moeilijk is het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
Pics ter beoordeling.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
ligt eraan hoe je je kleedt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
100% waar, TS is ongetwijfeld in het echte leven een muurbloempje dat door iedereen wordt overlopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.![]()
Varken waarschijnlijk, no offence.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ben je geboren als jongetje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Onmenselijk in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Deze ladies man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.
Nee qua BMI is dit zeg maar waar ik op valquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
1.76 @ 72 kgquote:
mja dan nog maakt 20 kilo een hoop uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
En, ja, ik ben de linker.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
quote:
Die rechterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.quote:
Je arm staat ervoor, maar op die foto ben je wel dik ja, maar 102 kilo is ook erg veel. Bij 80 kilo zal het al een hele hoop verschil maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Op mijn lachspieren ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.
Nou daarop kunnen we niet echt oordelen hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Sebesse het volgende:
[..]
The fuck? Nee, ik ben geboren als lief en leuk nieuw dochtertje.
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+
Ik ben geen hippie. Deze vrouw sprak me aan toen ik langsliep met een vriendin, of ik het voor haar kon vasthouden, want zij wou gaan vlaggen. Ik ben de raarste niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..
Minder eten, meer bewegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.
Ik denk dat ik mijn lengte er erg in mee heb..
Dan lijkt me dat we die 80 kilo wel onder volslank kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.
Wat? dat gewicht zie ik niet terug in de foto misschien als je de 2 personen combineert.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Extreme obese is dan ook een bedreiging voor de wereldvrede, speelde je daarom hippie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
dapperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je arm staat ervoor, maar op die foto ben je wel dik ja, maar 102 kilo is ook erg veel. Bij 80 kilo zal het al een hele hoop verschil maken.
Je bent echter niet lelijk, van wat ik nu zie, je haar zit er voor.
Bijna alle vrouwen krijgen aandachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..![]()
(Zoals elke tienermeid erg onzeker)
Soms zie je van die profielen met tig foto's, vanuit de vreemdste hoeken genomen om het gewicht/de omvang maar te verhullen. Ga gewoon naar de sportschool of een stuk rennen denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef bijdehand het volgende:
Moest trouwens hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er ook heel erg aan ligt of je een knap gezichtje hebt, denk dat je als je een leuk gezichtje hebt je ook nog wel aandacht kreeg met die 102 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..![]()
(Zoals elke tienermeid erg onzeker)
komt door hun geslachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen krijgen aandacht
Gegevens? Tja, met de foto ben ik wel te traceren, maar wat dan nog? Iedereen weet wel dat ik geen 60 kilo weeg, dus waarom zo moeilijk doen over het exacte gewicht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef PeZu het volgende:
Ik zou alleen niet zo met gegevens,en fotos strooien.in klb
Of zet er geen foto's op. Op elk potje past een dekseltje maar waarom je anders gaan voordoen tegenover mensen die je toch al kent?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Soms zie je van die profielen met tig foto's, vanuit de vreemdste hoeken genomen om het gewicht/de omvang maar te verhullen. Ga gewoon naar de sportschool of een stuk rennen denk ik dan.
Dit ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef PeZu het volgende:
Ik zou alleen niet zo met gegevens,en fotos strooien.in klb
Meestal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Drakire het volgende:
Vergeleken met mijn ex was ik trouwens wel iel, maar ik zag haar laatst en ze is best wat afgevallen maar het is ook de bouw een beetje bij haar en sommige dames die hebben gewoon een bredere frame.
omdat zielige kindjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Gegevens? Tja, met de foto ben ik wel te traceren, maar wat dan nog? Iedereen weet wel dat ik geen 60 kilo weeg, dus waarom zo moeilijk doen over het exacte gewicht?![]()
En zware botten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Drakire het volgende:
Vergeleken met mijn ex was ik trouwens wel iel, maar ik zag haar laatst en ze is best wat afgevallen maar het is ook de bouw een beetje bij haar en sommige dames die hebben gewoon een bredere frame.
Moah ik bedoel ook niet in vergelijking met mannen maar ik bedoel dat sommige vrouwen qua frame wat breder zijn dan andere vrouwen en dus dikker lijken met het zelfde lichaamsgewicht. zo iets.quote:
waar?quote:
ik begrijp wat je bedoelt maar in de meerderheid van de gevallen is dat niet zo en hebben ze te weinig bewogen en teveel gevreten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Drakire het volgende:
[..]
Moah ik bedoel ook niet in vergelijking met mannen maar ik bedoel dat sommige vrouwen qua frame wat breder zijn en dus dikker lijken met het zelfde lichaamsgewicht. zo iets.
Volslank is een term voor mollig of iets daar tusseninquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef malzahar het volgende:
Volslank bestaat niet. Je bent slank mollig of dik.
Doe mij die kiloknaller maar hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Seam het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt maar in de meerderheid van de gevallen is dat niet zo en hebben ze te weinig bewogen en teveel gevreten.
[ afbeelding ]
Foto van je gezichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
Nog steeds op zoek! Wat heb ik weinig foto's van mijn lichaam die acceptabel zijn om te delen..
Foto's van alleen armen en nek (i.v.m. lichaam) kunnen jullie ook niets mee?
Je hoeft niet perse wat te plaatsen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
Nog steeds op zoek! Wat heb ik weinig foto's van mijn lichaam die acceptabel zijn om te delen..
Je kunt ook gewoon je gezicht blurren oid i.v.m. herkenbaarheid etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding en de nieuwe trend: de plofchick
Als je nog leeft danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Drakire het volgende:
[..]sorry ik moest lachen.
Maar het mooie is dat deze vrouwen ook wel vaak op mij vallen dus ik ben happy.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse wat te plaatsen hoor
minder eten = minder kcal = 'anders eten'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef jnnz het volgende:
[..]
meestal is het niet eens minder eten maar anders eten en meer bewegen
gwn foto van je kutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Sebesse het volgende:
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
meer eten met minder calorieën dus beter verdelen kleine porties dus niet minder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Seam het volgende:
[..]
minder eten = minder kcal = 'anders eten'.
Overgewicht dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
Collega noemde dit dik![]()
[ afbeelding ]
En zelf geilt ie op hentai shit
Toch wel die eckte eckte hè? Tentacle monsters, robots, alles!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
Edit: Shit, een paar gezichten vergeten. Ik knip mezelf er maar tussen uit.
jij komt zeker in het dieet clubje in LIF he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef jnnz het volgende:
[..]
meer eten met minder calorieën dus beter verdelen kleine porties dus niet minder.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel op vallen, van mij mag het persoonlijk wel wat meer zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat niet zou geven is er wat mis met jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier wel op vallen, van mij mag het persoonlijk wel wat meer zijn.
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Seam het volgende:
[..]
jij komt zeker in het dieet clubje in LIF he?
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukerquote:
quote:
Edit: Shit, een paar gezichten vergeten. Ik knip mezelf er maar tussen uit.
niks ms meequote:
Sorry hoor. Ik vind dit een aardig strak jurkje voor een meisje van gewicht van boven de norm. maar ik zal voortaan een rolladenetje aantrekken en dat strak noemen, als je dat prettiger vindt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]Ben je verlaten omdat je de betekenis van woorden geheel niet lijkt te begrijpen?
102??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
net gemist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uitquote:
Gogovirgins*quote:
Bij mij merken mn matties het altijd snel genoeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
Omdat klaagbaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
waarom val je ons lastig met je klachten
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef jnnz het volgende:
[..]
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeft
dit, wat doet de mening van andere over iets,persoonlijk als smaak ertoe?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
quote:
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uit
ligt aan je lengtequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
dat wist je zelf ook al wel....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
Dit is dus het probleem er zijn genoeg mannen die dit heel mooi vinden alleen wordt het stom gevonden dus laten deze mannen het minder snel merken. denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
soberzoquote:
Shit, en ik maar denken dat ik supersnel was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepuntquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zoals ik al zei is een gezicht het belangrijkst voor mij, maar idd 80 kilo kan ook aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
waarom ben je eigenlijk zo onzeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
het ligt er vooral aan hoeveel spiermassa je hebt. deze zal wel heel weinig hebben. anders zie je er niet zo uit op dat gewicht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepunt) ooit 74 gewogen en werd nog steeds aantrekkelijk gevonden. En ik ben 1.75 dus niet eens zo heel lang. Het ligt er voornamelijk aan hoe je lichaam het overtollige gewich distribueert.
Fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Allesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.quote:
po-hi ff doorgespit.quote:
Maar deze post maakt je wel tot totaal oninteressant. Kom op. Beetje zelfvertrouwen en "fuck hun" attitude.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Jij bent goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.
quote:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.quote:
Slaan op die lekkere bil als je haar doggy doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
Rofl!quote:
10 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
doe mij maar een dun sportvrouwtje.
Echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
10 jaar
Tegen die tijd moet je allang een nieuwe zoeken.
Ga heen, nu is het ook mooi hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja?quote:
Ik heb nog nooit zo'n onduidelijke foto gezien om te beoordelen. Een flapperend wijd zwartgeval op een donkere achtergrond. Doe dan gewoon een duidelijke foto bij daglichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller wordt moet jij d'r niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
Maar dan nog, zakken de slankere dames ook gewoon uit hoor. Niet te vergeten dat ze sneller rimpels krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Mollig is niet fout. Tenzij het een eufemisme is voor moddervet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.![]()
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditchquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller word moet jij d'r niet meer.
To each his own.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
Nu trek je een ongeldige conclusie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
gewoon een flinke dot cash (15k ofzo) weggeven, en haar laten verdwijnen. Iedereen zal denken dat ze je bestolen heeft en met de noorderzon vertrokken is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Het hoeft niet per se. Ook een volle babe kan ik shape blijven. Lekker zo'n zachte dame.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Meisjes met een beetje spekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Laatst was er bij ons in de sportschool zo'n volslanke dame bezig met flexoefeningen op zo'n bal. ik ben nog nooit zo afgeleid geweest echt te slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Dan heb je iemand nodig bij wie je je goed voelt, bij wie jij het idee hebt mooi te zijn. Dat gevoel komt niet door slank te worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lacht
Fokkers_!
Vind ik ook. Zeker in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.
Denk niet dat het is omdat ze daar meer op vallen, maar vooral dat het makkelijker is kleding maken als alle modellen maatje plank zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
klinkt ridicul mar tis wel waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.quote:
Van mij ook, maar vooral in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.
Deze man 14.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
tussen curvy en fit inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
Deze kwam laatst ook al langs... Wat vinden jullie hiervan dan het ideaal?
[ afbeelding ]
Mannen die planken een lekker wijf noemen en zichzelf blauwe plekken neuken op een bottenreetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Deze man 14.gif
Ook vrouwen die overgewicht 'vrouwelijke rondingen' noemen
5quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
2-3-8. In die volgordequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vervaagt op oudere leeftijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef Smack10 het volgende:
3 4 en 5
verhoudingen mannen, verhoudingen
2quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
2 t/m 5 en 8. ook in die volgorde met 2 het mooist/meest ideaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
En als je 6 of 7 bent word je sowieso gepakt door negers. Dus nog worries toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef CristinaYang het volgende:
Conclusie: de meningen lopen uit een, en zolang je enigszins in proportie bent zal er altijd iemand op je geilen.
Haha hier heb je ook van die huisvrouwen die niet weten wat ze doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Drakire het volgende:
[..]
Laatst was er bij ons in de sportschool zo'n volslanke dame bezig met flexoefeningen op zo'n bal. ik ben nog nooit zo afgeleid geweest echt te slecht.
De stappen lopen niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En als je 6 of 7 bent word je sowieso gepakt door negers. Dus nog worries toch.
Wat doet 4 er dan tussen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef Smack10 het volgende:
3 4 en 5
verhoudingen mannen, verhoudingen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef pietje9k het volgende:
[..]
De stappen lopen niet helemaal lekker.
Verschil tussen 2, 3 en 4 is alleen een setje tieten.
Ik kan geen reet zien op deze ''foto''quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Ik heb er nog een gevonden, en geloof het: wéér een verkleedfeestje. Dit keer ben ik verkleed als hippie (jullie beginnen straks te geloven dat ik daadwerkelijk een te laat geboren hippie ben).
Mijn buik is nu te zien, van de voorkant. Ik kan jullie geen shots geven van elke hoek van mijn lichaam, want die heb ik nou eenmaal niet. Beter dan dit heb ik niet. En in mijn lingerie, gaat nou eenmaal te ver.
De sjaal hangt los om mijn armen heen, als een boa. Achter de sjaal zit dus geen 'lichaam'. Mijn curve houdt op langs de lijn van de sjaal.
En en trouwens: Hier woog ik 102 kilo. (hoogtepunt was 104,5)
Heb heel lang gedate met een meisje die zo'n lichaam had. Dat was een bitch en dat was de reden dat het stuk liepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Ik heb er nog een gevonden, en geloof het: wéér een verkleedfeestje. Dit keer ben ik verkleed als hippie (jullie beginnen straks te geloven dat ik daadwerkelijk een te laat geboren hippie ben).
Mijn buik is nu te zien, van de voorkant. Ik kan jullie geen shots geven van elke hoek van mijn lichaam, want die heb ik nou eenmaal niet. Beter dan dit heb ik niet. En in mijn lingerie, gaat nou eenmaal te ver.
De sjaal hangt los om mijn armen heen, als een boa. Achter de sjaal zit dus geen 'lichaam'. Mijn curve houdt op langs de lijn van de sjaal.
DMquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Anders stop gewoon met foto's posten, want hier is niks van te zien. Je bent trouwens toch geen 102 meer? Dus lekker boeiend allemaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Wat is dit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Daar kan ik dus goed ziek van worden. Dikke chicks bij het uitgaan die denken dat ze kans bij mij maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En als je 6 of 7 bent word je sowieso gepakt door negers. Dus nog worries toch.
2 het mooist? Je weet zeker dat je niet op jongetjes valt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
2 t/m 5 en 8. ook in die volgorde met 2 het mooist/meest ideaal.
de rest is wel erg kieskeurig opeens.
Wat ik hanteer heet in Amerikaanse slang "Booty doo" means when a girls stomach hangs out more then her booty doo. .quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders stop gewoon met foto's posten, want hier is niks van te zien. Je bent trouwens toch geen 102 meer? Dus lekker boeiend allemaal
Nou, sorry hoor dames.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan geen reet zien op deze ''foto''
Pimp slap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan ik dus goed ziek van worden. Dikke chicks bij het uitgaan die denken dat ze kans bij mij maken.
Waarom doe je dit in KLB?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
als die jongetjes ook tieten en een kut hebben, dan blijkbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
2 het mooist? Je weet zeker dat je niet op jongetjes valt?
Niet zo onaardigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel genoeg gehoord onderhand? Hoe vaak wil je het nog horen? Nee, je bent geen varken. Je bent ook niet slank. Er zijn mannen die van een figuur als het jouwe houden, en er zijn mannen die er niets van moeten hebben. Duidelijk zo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Nou, sorry hoor dames.
Ik probeer gewoon mezelf in een hokje te stoppen, en horen dat ik er wel écht mag zijn (als dat zo is). Sorry.
Haha, die ik had ik nog niet eerder gehoord!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat ik hanteer heet in Amerikaanse slang "Booty doo" means when a girls stomach hangs out more then her booty doo. .
Dus zolang je buik niet meer uitsteekt dan je kont zeg maar is het prima.
Wat is er mannelijk aan 2 danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "schuif eens op, er willen mooie vrouwen langs".quote:
Als je dat echt wil weten, zal je duidelijkere foto's van jezelf moeten maken. Hier kunnen wij niks mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Nou, sorry hoor dames.
Ik probeer gewoon mezelf in een hokje te stoppen, en horen dat ik er wel écht mag zijn (als dat zo is). Sorry.
Nu nog een knakworst erin en we kunnen verder met ons leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel genoeg gehoord onderhand? Hoe vaak wil je het nog horen? Nee, je bent geen varken. Je bent ook niet slank. Er zijn mannen die van een figuur als het jouwe houden, en er zijn mannen die er niets van moeten hebben. Duidelijk zo?
ram er ook ff een dikke dildo pff wat een gejank...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel genoeg gehoord onderhand? Hoe vaak wil je het nog horen? Nee, je bent geen varken. Je bent ook niet slank. Er zijn mannen die van een figuur als het jouwe houden, en er zijn mannen die er niets van moeten hebben. Duidelijk zo?
idd, gewoon fucking lekker lichaam. alleen voor veel vrouwen niet op lange termijn onderhoudbaar.quote:
Dat was altijd al duidelijk. Ik heb alleen heel vaak gehoord dat meisjes boven de 65/70 echt not-done zijn en per definitie varkens. Ik vroeg me af omdat ik 80 - 100 weeg, of ik echt walgelijk was. Maar iedereen zegt dat er niets te zien valt, dus ik probeer gewoon wat verschillende hoeken te laten zien, kijken of dat verhelderd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom in een hokje stoppen. En waarom denken dat je op een forum met onbekende mensen en onduidelijke foto's je dit wel voor elkaar krijgt? Ga lekker in FOK! Userfoto's posten op in KPD. Daar mogen ze je niet afzeikenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Sebesse het volgende:
Nou, sorry hoor dames.
0 1 & 2 vind ik mooi. En 8 alleen vind ik dit gewoon geen mooi lichaam maar zo ongeveer zegmaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Post een duidelijke foto in bikini, dan krijg je duidelijke meningen. Anders is dit nogal zinloos.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Dat was altijd al duidelijk. Ik heb alleen heel vaak gehoord dat meisjes boven de 65/70 echt not-done zijn en per definitie varkens. Ik vroeg me af omdat ik 80 - 100 weeg, of ik echt walgelijk was. Maar iedereen zegt dat er niets te zien valt, dus ik probeer gewoon wat verschillende hoeken te laten zien, kijken of dat verhelderd.
0 en 1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
0 1 & 2 vind ik mooi. En 8 alleen vind ik dit gewoon geen mooi lichaam maar zo ongeveer zegmaar
Ik zou het zelf niet mannelijk noemen, maar behoorlijk gebrek aan heupen. 3 Heeft alleen bij haar borsten en heupen meer vet, dus het verbaast me toch wel dat je dan 2 als ideaal neemt, maar ja zoveel mensen zoveel wensen.quote:
Het gaat om de uitstraling en zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Dat was altijd al duidelijk. Ik heb alleen heel vaak gehoord dat meisjes boven de 65/70 echt not-done zijn en per definitie varkens. Ik vroeg me af omdat ik 80 - 100 weeg, of ik echt walgelijk was. Maar iedereen zegt dat er niets te zien valt, dus ik probeer gewoon wat verschillende hoeken te laten zien, kijken of dat verhelderd.
Wat 0? Ik val op klein en slank, maar dat is echt te extreemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
0 1 & 2 vind ik mooi. En 8 alleen vind ik dit gewoon geen mooi lichaam maar zo ongeveer zegmaar
Jullie passen prima bij elkaar. Mevrouw obsessief met haar gewicht en meneer die dunne sportvrouwtjes zoektquote:
0 mooi? Smaken verschillen, maar 0 vind ik me er toch smerig uitzien...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je lijkt niet echt 102 kilo, zijn meisjes van 60 kilo die gruwelijk dik lijken. Als je zelf niet tevreden bent moet je er misschien gewoon wat aan doen en anders, er zijn altijd mannen die je wel willen. Of vrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Als je zo graag in een hokje gestopt wil worden ga dan in het onzekere dikkertjes hokje. Aan je comments te zien wil je daar het liefst in zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..].
Meest zinnige wat er gezegd is tot nu toe eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je lijkt niet echt 102 kilo, zijn meisjes van 60 kilo die gruwelijk dik lijken. Als je zelf niet tevreden bent moet je er misschien gewoon wat aan doen en anders, er zijn altijd mannen die je wel willen. Of vrouwen.
Nou zolang je ook een mooi gezicht hebt is dit gewoon een mooie meid hoor, ondanks die 102 kilo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Nog zo iemand met een verstoord lichaamsbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef vera166 het volgende:
Haha klopt. Ik ben ook wel een tweetje denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jullie passen prima bij elkaar. Mevrouw obsessief met haar gewicht en meneer die dunne sportvrouwtjes zoekt
Er zijn best meisjes met zo'n figuur die wel een booty hebben hoor. Is ook afhankelijk van of en hoe je sport.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet mannelijk noemen, maar behoorlijk gebrek aan heupen. 3 Heeft alleen bij haar borsten en heupen meer vet, dus het verbaast me toch wel dat je dan 2 als ideaal neemt, maar ja zoveel mensen zoveel wensen.
Je moet je niet druk maken om de mening van andere.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Sebesse het volgende:Dat was altijd al duidelijk. Ik heb alleen heel vaak gehoord dat meisjes boven de 65/70 echt not-done zijn en per definitie varkens. Ik vroeg me af omdat ik 80 - 100 weeg, of ik echt walgelijk was. Maar iedereen zegt dat er niets te zien valt, dus ik probeer gewoon wat verschillende hoeken te laten zien, kijken of dat verhelderd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
0 mooi? Smaken verschillen, maar 0 vind ik me er toch smerig uitzien...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat 0? Ik val op klein en slank, maar dat is echt te extreem
Mensen zijn het nooit eens met mijn smaak hahaquote:
Ik snap niet hoe mannen op van die jongens lichamen kunnen vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben zelf ook niet bepaald breed, dus het past ook het beste bij me. 3 en 4 zijn te grootquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jullie passen prima bij elkaar. Mevrouw obsessief met haar gewicht en meneer die dunne sportvrouwtjes zoekt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog zo iemand met een verstoord lichaamsbeeld
Ondanks dat ik zelf vaak de billen benoem draait het niet alleen daarom. Ook heupen horen er wat mij betreft toch wel bij. Het is een beetje een combinatiepakket.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik ben ook wel een tweetje denk ik.
[..]
Er zijn best meisjes met zo'n figuur die wel een booty hebben hoor. Is ook afhankelijk van of en hoe je sport.
Dat is dan nog het meest positieve dat mij zal bijblijven aan dit topic.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen zijn het nooit eens met mijn smaak haha
Zit eigenlijk geen echt mooie bij. Tussen Ripped en Built in denk ik. Edit: eigenlijk ook nietquote:
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussenquote:
Er zit geen normaal lichaam tussenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien.
Waarom moet die cupmaat er nou weer bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Passen jullie samen in een eenpersoonsbedjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
ik ben zelf ook niet bepaald breed, dus het past ook het beste bij me. 3 en 4 zijn te groot
mjaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien.
Is er geen eentje die er normaal uit ziet, maar die niet uitgemergeld is? Ottermode is om te kwijlen! Al ben ik nu iets meer dan een jaar gelukkig met een jongen van 65 kilo!. Moet je nagaan dat ik een tijdje terug 104.5 heb gewogen.quote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Er zit geen normaal lichaam tussen
De meeste vrouwen zullen ook nooit en te nimmer een zandlopervorm als Kim Kardashian hebben omdat je nu eenmaal de bouw van je heupen en schouders niet kunt veranderen, dus dan klopt het andere plaatje toch ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien tenzij je meervoudig wereldkampion bodybuilding bent / wordt
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tweede plaatjeDerde kan ook wel, daar boven vind ik alles te.
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou of extreem dun of erg gespiert of dik...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan nog het meest positieve dat mij zal bijblijven aan dit topic.
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te jankenquote:
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waarom moet die cupmaat er nou weer bij
woow er zijn niet veel mannen die dit begrijpenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Oh godquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te janken
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Mja die gaat nog wel en die swimmer gaat wel, maar geeneen met brede schouders zonder blokjes en overdreven spierenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Er lopen op de hele wereld ongeveer 3 a 4 mensen rond die het fysiek van jay evenarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mjamaar dat geldt ook voor die vrouwenvariant, nr 9?
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersZoek ik ze niet eens expres op uit trouwens, en ik zou iemand met een buikje ook gewoon daten als ie verder leuk is. Maar de voorkant van nummer twee, tja, daar krijg ik het gewoon warm van
geloof er weinig vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierder
Gespierde armen zijn mooi, maar te is ook weer niet goed. Ik vind van die mannen met zoveel schouderspieren dat je hun nek niet meer ziet echt om te kotsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar zijn pecs.. ik heb ook grotere armen en schouders maar dan weer kleinere pecsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar, lieve schat: Stel haar borsten wegen 10 kilo, dan blijft voor de rest van haar lichaam nog 50 kilo over. Dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhh
Welke ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
Conclusie van dit topic: Niemand heeft een goede smaak en iedereen is gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |