Dit is dus het probleem er zijn genoeg mannen die dit heel mooi vinden alleen wordt het stom gevonden dus laten deze mannen het minder snel merken. denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
soberzoquote:
Shit, en ik maar denken dat ik supersnel was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepuntquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
Ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zoals ik al zei is een gezicht het belangrijkst voor mij, maar idd 80 kilo kan ook aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
waarom ben je eigenlijk zo onzeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
het ligt er vooral aan hoeveel spiermassa je hebt. deze zal wel heel weinig hebben. anders zie je er niet zo uit op dat gewicht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepunt) ooit 74 gewogen en werd nog steeds aantrekkelijk gevonden. En ik ben 1.75 dus niet eens zo heel lang. Het ligt er voornamelijk aan hoe je lichaam het overtollige gewich distribueert.
Fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Allesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.quote:
po-hi ff doorgespit.quote:
Maar deze post maakt je wel tot totaal oninteressant. Kom op. Beetje zelfvertrouwen en "fuck hun" attitude.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Jij bent goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.
quote:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |