Als je dat niet zou geven is er wat mis met jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier wel op vallen, van mij mag het persoonlijk wel wat meer zijn.
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Seam het volgende:
[..]
jij komt zeker in het dieet clubje in LIF he?
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Sebesse het volgende:
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
Edit: Shit, een paar gezichten vergeten. Ik knip mezelf er maar tussen uit.
niks ms meequote:
Sorry hoor. Ik vind dit een aardig strak jurkje voor een meisje van gewicht van boven de norm. maar ik zal voortaan een rolladenetje aantrekken en dat strak noemen, als je dat prettiger vindt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]Ben je verlaten omdat je de betekenis van woorden geheel niet lijkt te begrijpen?
102??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
En, ja, ik ben de linker.
net gemist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uitquote:
Gogovirgins*quote:
Bij mij merken mn matties het altijd snel genoeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
Omdat klaagbaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
waarom val je ons lastig met je klachten
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef jnnz het volgende:
[..]
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeft
dit, wat doet de mening van andere over iets,persoonlijk als smaak ertoe?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
quote:
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uit
ligt aan je lengtequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
dat wist je zelf ook al wel....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
Dit is dus het probleem er zijn genoeg mannen die dit heel mooi vinden alleen wordt het stom gevonden dus laten deze mannen het minder snel merken. denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
soberzoquote:
Shit, en ik maar denken dat ik supersnel was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepuntquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zoals ik al zei is een gezicht het belangrijkst voor mij, maar idd 80 kilo kan ook aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
waarom ben je eigenlijk zo onzeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
het ligt er vooral aan hoeveel spiermassa je hebt. deze zal wel heel weinig hebben. anders zie je er niet zo uit op dat gewicht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent geen varken, dat sowieso niet. Ik heb op mijn hoogtepunt (of dieptepunt) ooit 74 gewogen en werd nog steeds aantrekkelijk gevonden. En ik ben 1.75 dus niet eens zo heel lang. Het ligt er voornamelijk aan hoe je lichaam het overtollige gewich distribueert.
Fout.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Allesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.quote:
po-hi ff doorgespit.quote:
Maar deze post maakt je wel tot totaal oninteressant. Kom op. Beetje zelfvertrouwen en "fuck hun" attitude.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Trollen dat 80+ aantrekkelijk kan zijn, dat ik geen varken ben, of dat iedereen altijd vond dat 65 de max is?
Jij bent goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:42 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ik ben 17, ik denk dat ik dat hóór te zijn. Maar, goed. Ik val ook wat uit de boot in een wereld van meisjes van 60 kilo.
quote:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.quote:
Slaan op die lekkere bil als je haar doggy doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
Rofl!quote:
10 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
doe mij maar een dun sportvrouwtje.
Echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
10 jaar
Tegen die tijd moet je allang een nieuwe zoeken.
Ga heen, nu is het ook mooi hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja?quote:
Ik heb nog nooit zo'n onduidelijke foto gezien om te beoordelen. Een flapperend wijd zwartgeval op een donkere achtergrond. Doe dan gewoon een duidelijke foto bij daglichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller wordt moet jij d'r niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
Maar dan nog, zakken de slankere dames ook gewoon uit hoor. Niet te vergeten dat ze sneller rimpels krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Mollig is niet fout. Tenzij het een eufemisme is voor moddervet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.![]()
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditchquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller word moet jij d'r niet meer.
To each his own.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
Nu trek je een ongeldige conclusie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
gewoon een flinke dot cash (15k ofzo) weggeven, en haar laten verdwijnen. Iedereen zal denken dat ze je bestolen heeft en met de noorderzon vertrokken is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Het hoeft niet per se. Ook een volle babe kan ik shape blijven. Lekker zo'n zachte dame.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Meisjes met een beetje spekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Laatst was er bij ons in de sportschool zo'n volslanke dame bezig met flexoefeningen op zo'n bal. ik ben nog nooit zo afgeleid geweest echt te slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Dan heb je iemand nodig bij wie je je goed voelt, bij wie jij het idee hebt mooi te zijn. Dat gevoel komt niet door slank te worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lacht
Fokkers_!
Vind ik ook. Zeker in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.
Denk niet dat het is omdat ze daar meer op vallen, maar vooral dat het makkelijker is kleding maken als alle modellen maatje plank zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
klinkt ridicul mar tis wel waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.quote:
Van mij ook, maar vooral in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.
Deze man 14.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
precies.
tussen curvy en fit inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
Deze kwam laatst ook al langs... Wat vinden jullie hiervan dan het ideaal?
[ afbeelding ]
Mannen die planken een lekker wijf noemen en zichzelf blauwe plekken neuken op een bottenreetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Deze man 14.gif
Ook vrouwen die overgewicht 'vrouwelijke rondingen' noemen
5quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
2-3-8. In die volgordequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |