Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Meisjes met een beetje spekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Laatst was er bij ons in de sportschool zo'n volslanke dame bezig met flexoefeningen op zo'n bal. ik ben nog nooit zo afgeleid geweest echt te slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijn
Dan heb je iemand nodig bij wie je je goed voelt, bij wie jij het idee hebt mooi te zijn. Dat gevoel komt niet door slank te worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nee, precies. Maar ik denk dat ik zelf veel lekkerder in mijn vel zou zitten. Ik ben echt erg onzeker, dus het is meer iets om mijn zelfvertrouwen op te vijzelen.
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lacht
Fokkers_!
Vind ik ook. Zeker in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.
Denk niet dat het is omdat ze daar meer op vallen, maar vooral dat het makkelijker is kleding maken als alle modellen maatje plank zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
klinkt ridicul mar tis wel waarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt door de mode industrie waarin mannen die homo zijn vallen op meiden die geen vormen hebben en daarom jongensachtig zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
doe mij maar een dun sportvrouwtje.
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.quote:
Van mij ook, maar vooral in de bilregio.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij mag er overal wel wat vet zitten.
Deze man 14.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
doe mij maar een dun sportvrouwtje.
tussen curvy en fit inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
Deze kwam laatst ook al langs... Wat vinden jullie hiervan dan het ideaal?
[ afbeelding ]
Mannen die planken een lekker wijf noemen en zichzelf blauwe plekken neuken op een bottenreetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Deze man 14.gif
Ook vrouwen die overgewicht 'vrouwelijke rondingen' noemen
5quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
2-3-8. In die volgordequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
3quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |