Slaan op die lekkere bil als je haar doggy doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef pietje9k het volgende:
Heerlijk, lekker volle dames met flinke billen en borsten!
En als je een echte vent bent dan kom je daar ook gewoon voor uit.
Weg met al die dunne sport vrouwtjes!
Rofl!quote:
10 jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
doe mij maar een dun sportvrouwtje.
Echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
En wat ben jij aangetast zeg. Iedereen 65 de max vinden is ook wel vreemd. Lengte en bouw speelt een hele grote rol natuurlijk.
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Piye het volgende:
[..]
10 jaar
Tegen die tijd moet je allang een nieuwe zoeken.
Ga heen, nu is het ook mooi hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
Het komt wel weer goed met mijn zelfvertrouwen hoor, vooral als ik afblijf vallen! Ik streef iets van 70/75 na.
Ja?quote:
Ik heb nog nooit zo'n onduidelijke foto gezien om te beoordelen. Een flapperend wijd zwartgeval op een donkere achtergrond. Doe dan gewoon een duidelijke foto bij daglichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Volgens mij is dat jurkje best strak bij haar kontje. Zou wel een pic van achteren of de zijkant willen zien.
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller wordt moet jij d'r niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
Maar dan nog, zakken de slankere dames ook gewoon uit hoor. Niet te vergeten dat ze sneller rimpels krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Mollig is niet fout. Tenzij het een eufemisme is voor moddervet natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja echt. Je hebt je gek laten maken en je maakt jezelf nog steeds gek volgens mij. Niks mis met volle chicks.![]()
alle stoere fokkertjes die roepen volslank is dik zouden, je stuk voor stuk doen als ze dat durfden, ware het niet dat ze al blozen als het kassameisje naar ze lachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Echt?![]()
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditchquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja ik heb dan wel een voordeel ik vind iets voller dus sexy jij niet zodra zo'n sportvrouwtje onvermijdelijk iets voller word moet jij d'r niet meer.
To each his own.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef Hugh_Myron het volgende:denk je eens in hoe dat soort vrouwen er over 10 jaar gaan uitzien
precies.
Nu trek je een ongeldige conclusie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zou zo graag willen als ik iemand zou kunnen vragen of hij/zij me als slank zou indelen of als mollig, dat ze me dan gewoon kunnen mededelen dat ik gestoord ben en ik slank ben.I.p.v. het eeuwige mollig.
gewoon een flinke dot cash (15k ofzo) weggeven, en haar laten verdwijnen. Iedereen zal denken dat ze je bestolen heeft en met de noorderzon vertrokken is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze weten je uiteindelijk altijd te strikken voor de lange termijn. dat overkomt de beste.
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wil je slank zijn? Niet iedereen valt daar op.
Vrouwen die squatten enz kunnen wel sexy zijn maar ze moeten niet te sportief zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
onzin, het gaat om de mindset. sportvrouwtjes letten beter op hun lichaam en zullen dus minder geneigd om het te laten gaan. dat wil niet zeggen dat ik d'r dan maar meteen ditch
Ja ik snap dat niet. Vrouwen mogen van mij wel mollig zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat meisje en meisjes denken "hoe slanker hoe beter".
Het hoeft niet per se. Ook een volle babe kan ik shape blijven. Lekker zo'n zachte dame.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
behalve dan dat ze vol zijn en alleen maar voller zullen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |