quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dat ja, sowieso een rare termquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
Ja of helemaal geen chickquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.
picsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80, en ik ben 1.80 (Cup-D)
Ben ik nu een varken of volslank?
dit dus. zeg gewoon dat je dik bent, hoe moeilijk is het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
Pics ter beoordeling.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
ligt eraan hoe je je kleedt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |