quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef Drakire het volgende:
Ts valt op volslanke vrouwen of eigenlijk tussen normaal en volslank in maar het lijkt alsof dit nergens wordt geaccepteerd en alsof het iets "vies" is.
Klacht: Waarom bemoeien mensen zich met mijn voorkeuren.
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook dat ja, sowieso een rare termquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Drakire het volgende:
Zo erg zelfs dat ik tegen sommige van mijn vrienden nooit heb durven zeggen dat ik hierop val omdat ik al weet wat de reacties dan zijn.. Koetmaatschappij.
Ja of helemaal geen chickquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En die vrienden hebben zelf uiteraard allemaal een lelijke chick.
picsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80, en ik ben 1.80 (Cup-D)
Ben ik nu een varken of volslank?
dit dus. zeg gewoon dat je dik bent, hoe moeilijk is het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
De echte klacht is vrouwen die moddervet zijn maar zichzelf volslank noemen
Pics ter beoordeling.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
ligt eraan hoe je je kleedt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
100% waar, TS is ongetwijfeld in het echte leven een muurbloempje dat door iedereen wordt overlopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.![]()
Varken waarschijnlijk, no offence.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ben je geboren als jongetje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Onmenselijk in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Deze ladies man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.
Nee qua BMI is dit zeg maar waar ik op valquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
1.76 @ 72 kgquote:
mja dan nog maakt 20 kilo een hoop uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
En, ja, ik ben de linker.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
quote:
Die rechterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.quote:
Je arm staat ervoor, maar op die foto ben je wel dik ja, maar 102 kilo is ook erg veel. Bij 80 kilo zal het al een hele hoop verschil maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Op mijn lachspieren ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.
Nou daarop kunnen we niet echt oordelen hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Sebesse het volgende:
[..]
The fuck? Nee, ik ben geboren als lief en leuk nieuw dochtertje.
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+
Ik ben geen hippie. Deze vrouw sprak me aan toen ik langsliep met een vriendin, of ik het voor haar kon vasthouden, want zij wou gaan vlaggen. Ik ben de raarste niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..
Minder eten, meer bewegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.
Ik denk dat ik mijn lengte er erg in mee heb..
Dan lijkt me dat we die 80 kilo wel onder volslank kunnen plaatsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.
Wat? dat gewicht zie ik niet terug in de foto misschien als je de 2 personen combineert.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Extreme obese is dan ook een bedreiging voor de wereldvrede, speelde je daarom hippie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Sebesse het volgende:
[..]
dapperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je arm staat ervoor, maar op die foto ben je wel dik ja, maar 102 kilo is ook erg veel. Bij 80 kilo zal het al een hele hoop verschil maken.
Je bent echter niet lelijk, van wat ik nu zie, je haar zit er voor.
Bijna alle vrouwen krijgen aandachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..![]()
(Zoals elke tienermeid erg onzeker)
Soms zie je van die profielen met tig foto's, vanuit de vreemdste hoeken genomen om het gewicht/de omvang maar te verhullen. Ga gewoon naar de sportschool of een stuk rennen denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef bijdehand het volgende:
Moest trouwens hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er ook heel erg aan ligt of je een knap gezichtje hebt, denk dat je als je een leuk gezichtje hebt je ook nog wel aandacht kreeg met die 102 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit slank genoemd, maar ik krijg altijd genoeg aandacht, dus lelijk zal ik niet zijn. Zal ik eens zoeken voor een foto? Vind dit wel interessant..![]()
(Zoals elke tienermeid erg onzeker)
komt door hun geslachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen krijgen aandacht
Gegevens? Tja, met de foto ben ik wel te traceren, maar wat dan nog? Iedereen weet wel dat ik geen 60 kilo weeg, dus waarom zo moeilijk doen over het exacte gewicht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef PeZu het volgende:
Ik zou alleen niet zo met gegevens,en fotos strooien.in klb
Of zet er geen foto's op. Op elk potje past een dekseltje maar waarom je anders gaan voordoen tegenover mensen die je toch al kent?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Soms zie je van die profielen met tig foto's, vanuit de vreemdste hoeken genomen om het gewicht/de omvang maar te verhullen. Ga gewoon naar de sportschool of een stuk rennen denk ik dan.
Dit ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef PeZu het volgende:
Ik zou alleen niet zo met gegevens,en fotos strooien.in klb
Meestal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Drakire het volgende:
Vergeleken met mijn ex was ik trouwens wel iel, maar ik zag haar laatst en ze is best wat afgevallen maar het is ook de bouw een beetje bij haar en sommige dames die hebben gewoon een bredere frame.
omdat zielige kindjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Gegevens? Tja, met de foto ben ik wel te traceren, maar wat dan nog? Iedereen weet wel dat ik geen 60 kilo weeg, dus waarom zo moeilijk doen over het exacte gewicht?![]()
En zware botten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Drakire het volgende:
Vergeleken met mijn ex was ik trouwens wel iel, maar ik zag haar laatst en ze is best wat afgevallen maar het is ook de bouw een beetje bij haar en sommige dames die hebben gewoon een bredere frame.
Moah ik bedoel ook niet in vergelijking met mannen maar ik bedoel dat sommige vrouwen qua frame wat breder zijn dan andere vrouwen en dus dikker lijken met het zelfde lichaamsgewicht. zo iets.quote:
waar?quote:
ik begrijp wat je bedoelt maar in de meerderheid van de gevallen is dat niet zo en hebben ze te weinig bewogen en teveel gevreten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Drakire het volgende:
[..]
Moah ik bedoel ook niet in vergelijking met mannen maar ik bedoel dat sommige vrouwen qua frame wat breder zijn en dus dikker lijken met het zelfde lichaamsgewicht. zo iets.
Volslank is een term voor mollig of iets daar tusseninquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef malzahar het volgende:
Volslank bestaat niet. Je bent slank mollig of dik.
Doe mij die kiloknaller maar hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Seam het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt maar in de meerderheid van de gevallen is dat niet zo en hebben ze te weinig bewogen en teveel gevreten.
[ afbeelding ]
Foto van je gezichtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
Nog steeds op zoek! Wat heb ik weinig foto's van mijn lichaam die acceptabel zijn om te delen..
Foto's van alleen armen en nek (i.v.m. lichaam) kunnen jullie ook niets mee?
Je hoeft niet perse wat te plaatsen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
Nog steeds op zoek! Wat heb ik weinig foto's van mijn lichaam die acceptabel zijn om te delen..
Je kunt ook gewoon je gezicht blurren oid i.v.m. herkenbaarheid etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding en de nieuwe trend: de plofchick
Als je nog leeft danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Drakire het volgende:
[..]sorry ik moest lachen.
Maar het mooie is dat deze vrouwen ook wel vaak op mij vallen dus ik ben happy.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse wat te plaatsen hoor
minder eten = minder kcal = 'anders eten'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef jnnz het volgende:
[..]
meestal is het niet eens minder eten maar anders eten en meer bewegen
gwn foto van je kutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Sebesse het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Sebesse het volgende:
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
meer eten met minder calorieën dus beter verdelen kleine porties dus niet minder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Seam het volgende:
[..]
minder eten = minder kcal = 'anders eten'.
Overgewicht dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
Collega noemde dit dik![]()
[ afbeelding ]
En zelf geilt ie op hentai shit
Toch wel die eckte eckte hè? Tentacle monsters, robots, alles!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Sebesse het volgende:
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
Edit: Shit, een paar gezichten vergeten. Ik knip mezelf er maar tussen uit.
jij komt zeker in het dieet clubje in LIF he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef jnnz het volgende:
[..]
meer eten met minder calorieën dus beter verdelen kleine porties dus niet minder.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel op vallen, van mij mag het persoonlijk wel wat meer zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |