100% waar, TS is ongetwijfeld in het echte leven een muurbloempje dat door iedereen wordt overlopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
TS is zo'n onderdanig iel mannetje dat op vetklappen valt.![]()
Varken waarschijnlijk, no offence.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80, en ik ben 1.80 (Cup-D)
Ben ik nu een varken of volslank?
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ben je geboren als jongetje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Onmenselijk in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Deze ladies man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pics. En dat verbindingsstreepje is niet nodig, schat.
Nee qua BMI is dit zeg maar waar ik op valquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
1.76 @ 72 kgquote:
mja dan nog maakt 20 kilo een hoop uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
En, ja, ik ben de linker.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
quote:
Die rechterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.quote:
Je arm staat ervoor, maar op die foto ben je wel dik ja, maar 102 kilo is ook erg veel. Bij 80 kilo zal het al een hele hoop verschil maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Op mijn lachspieren ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je zelfvertrouwen hebt werkt echt, vrind. Ook positieve aanspreekvormen.
Nou daarop kunnen we niet echt oordelen hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Sebesse het volgende:
[..]
The fuck? Nee, ik ben geboren als lief en leuk nieuw dochtertje.
Niemand gokte mij dat toen ik 102 kilo woog, altijd iets in de richting van 80. Ik probeer nu al vanaf kinds af aan gewicht te verliezen. Toen mijn ex me verliet, kwam ik 20 kilo aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt beoordelen met die jas aan, maar je ziet er niet uit als 100 kilo+
Ik ben geen hippie. Deze vrouw sprak me aan toen ik langsliep met een vriendin, of ik het voor haar kon vasthouden, want zij wou gaan vlaggen. Ik ben de raarste niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou het had gekund hoor. Je lengte + een reusachtige regenboogvlag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |