Als je dat niet zou geven is er wat mis met jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier wel op vallen, van mij mag het persoonlijk wel wat meer zijn.
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Seam het volgende:
[..]
jij komt zeker in het dieet clubje in LIF he?
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Sebesse het volgende:
Deze keer de rechter, door het strakke jurkje wel makkelijker te beoordelen? Dit was 2011, een maandje voor mijn ex me verliet. Ongeveer 85 kilo.
Het gezicht van de anderen heb ik natuurlijk er even afgeknipt. (De mensen achter ons: het was een verkleedfeestje in de kroeg).
Edit: Shit, een paar gezichten vergeten. Ik knip mezelf er maar tussen uit.
niks ms meequote:
Sorry hoor. Ik vind dit een aardig strak jurkje voor een meisje van gewicht van boven de norm. maar ik zal voortaan een rolladenetje aantrekken en dat strak noemen, als je dat prettiger vindt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]Ben je verlaten omdat je de betekenis van woorden geheel niet lijkt te begrijpen?
102??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Sebesse het volgende:
Zucht, ik heb niet echt een foto van mijn lichaam. Ik heb er wel eentje, maar daar heb ik wel een winterjas aan. Op deze foto woog ik echter 102 kilo.![]()
En, ja, ik ben de linker.
net gemist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik zag de foto net al. Toen je gezicht nog niet niet was afgedekt, die was leukermaar je ziet er goed uit hoor
.
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uitquote:
Gogovirgins*quote:
Bij mij merken mn matties het altijd snel genoeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
Omdat klaagbaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
waarom val je ons lastig met je klachten
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef jnnz het volgende:
[..]
jij kan er zeker niet tegen als n ander gelijk heeft
dit, wat doet de mening van andere over iets,persoonlijk als smaak ertoe?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat ben je een pussy zeg. Gewoon tegen iedereen zeggen wat je lekker vindt. Lekker belangrijk of ze het ermee eens zijn of niet.
quote:
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zonder gezicht kan ik niet echt oordelen hierover. Maarje lichaam ziet er goed uit
ligt aan je lengtequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
dat wist je zelf ook al wel....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Sebesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen varken dus? Dus vrouwen van +80 kilo kunnen ook aantrekkelijk zijn?En ik maar horen dat 65 echt de max is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |