Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tweede plaatjeDerde kan ook wel, daar boven vind ik alles te.
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou of extreem dun of erg gespiert of dik...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan nog het meest positieve dat mij zal bijblijven aan dit topic.
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te jankenquote:
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waarom moet die cupmaat er nou weer bij
woow er zijn niet veel mannen die dit begrijpenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Oh godquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te janken
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Mja die gaat nog wel en die swimmer gaat wel, maar geeneen met brede schouders zonder blokjes en overdreven spierenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Er lopen op de hele wereld ongeveer 3 a 4 mensen rond die het fysiek van jay evenarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mjamaar dat geldt ook voor die vrouwenvariant, nr 9?
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersZoek ik ze niet eens expres op uit trouwens, en ik zou iemand met een buikje ook gewoon daten als ie verder leuk is. Maar de voorkant van nummer twee, tja, daar krijg ik het gewoon warm van
geloof er weinig vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierder
Gespierde armen zijn mooi, maar te is ook weer niet goed. Ik vind van die mannen met zoveel schouderspieren dat je hun nek niet meer ziet echt om te kotsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar zijn pecs.. ik heb ook grotere armen en schouders maar dan weer kleinere pecsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar, lieve schat: Stel haar borsten wegen 10 kilo, dan blijft voor de rest van haar lichaam nog 50 kilo over. Dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhh
Welke ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
Conclusie van dit topic: Niemand heeft een goede smaak en iedereen is gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |