Nou zolang je ook een mooi gezicht hebt is dit gewoon een mooie meid hoor, ondanks die 102 kilo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Sebesse het volgende:
Ik heb er nog een gevonden, en geloof het: wéér een verkleedfeestje. Dit keer ben ik verkleed als hippie (jullie beginnen straks te geloven dat ik daadwerkelijk een te laat geboren hippie ben).
Mijn buik is nu te zien, van de voorkant. Ik kan jullie geen shots geven van elke hoek van mijn lichaam, want die heb ik nou eenmaal niet. Beter dan dit heb ik niet. En in mijn lingerie, gaat nou eenmaal te ver.
De sjaal hangt los om mijn armen heen, als een boa. Achter de sjaal zit dus geen 'lichaam'. Mijn curve houdt op langs de lijn van de sjaal.
En en trouwens: Hier woog ik 102 kilo. (hoogtepunt was 104,5)
Nog zo iemand met een verstoord lichaamsbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef vera166 het volgende:
0 1 & 2 vind ik mooi. En 8 alleen vind ik dit gewoon geen mooi lichaam maar zo ongeveer zegmaar
Haha klopt. Ik ben ook wel een tweetje denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jullie passen prima bij elkaar. Mevrouw obsessief met haar gewicht en meneer die dunne sportvrouwtjes zoekt
Er zijn best meisjes met zo'n figuur die wel een booty hebben hoor. Is ook afhankelijk van of en hoe je sport.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet mannelijk noemen, maar behoorlijk gebrek aan heupen. 3 Heeft alleen bij haar borsten en heupen meer vet, dus het verbaast me toch wel dat je dan 2 als ideaal neemt, maar ja zoveel mensen zoveel wensen.
Je moet je niet druk maken om de mening van andere.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef Sebesse het volgende:Dat was altijd al duidelijk. Ik heb alleen heel vaak gehoord dat meisjes boven de 65/70 echt not-done zijn en per definitie varkens. Ik vroeg me af omdat ik 80 - 100 weeg, of ik echt walgelijk was. Maar iedereen zegt dat er niets te zien valt, dus ik probeer gewoon wat verschillende hoeken te laten zien, kijken of dat verhelderd.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
0 mooi? Smaken verschillen, maar 0 vind ik me er toch smerig uitzien...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat 0? Ik val op klein en slank, maar dat is echt te extreem
Mensen zijn het nooit eens met mijn smaak hahaquote:
Ik snap niet hoe mannen op van die jongens lichamen kunnen vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef CristinaYang het volgende:
Deze kwam laatst ook al langs... Wat vinden jullie hiervan dan het ideaal?
[ afbeelding ]
ik ben zelf ook niet bepaald breed, dus het past ook het beste bij me. 3 en 4 zijn te grootquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jullie passen prima bij elkaar. Mevrouw obsessief met haar gewicht en meneer die dunne sportvrouwtjes zoekt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog zo iemand met een verstoord lichaamsbeeld
Ondanks dat ik zelf vaak de billen benoem draait het niet alleen daarom. Ook heupen horen er wat mij betreft toch wel bij. Het is een beetje een combinatiepakket.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha klopt. Ik ben ook wel een tweetje denk ik.
[..]
Er zijn best meisjes met zo'n figuur die wel een booty hebben hoor. Is ook afhankelijk van of en hoe je sport.
Dat is dan nog het meest positieve dat mij zal bijblijven aan dit topic.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen zijn het nooit eens met mijn smaak haha
Zit eigenlijk geen echt mooie bij. Tussen Ripped en Built in denk ik. Edit: eigenlijk ook nietquote:
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussenquote:
Er zit geen normaal lichaam tussenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien.
Waarom moet die cupmaat er nou weer bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80, en ik ben 1.80 (Cup-D)
Ben ik nu een varken of volslank?
Passen jullie samen in een eenpersoonsbedjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
ik ben zelf ook niet bepaald breed, dus het past ook het beste bij me. 3 en 4 zijn te groot
mjaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien.
Is er geen eentje die er normaal uit ziet, maar die niet uitgemergeld is? Ottermode is om te kwijlen! Al ben ik nu iets meer dan een jaar gelukkig met een jongen van 65 kilo!. Moet je nagaan dat ik een tijdje terug 104.5 heb gewogen.quote:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Er zit geen normaal lichaam tussen
De meeste vrouwen zullen ook nooit en te nimmer een zandlopervorm als Kim Kardashian hebben omdat je nu eenmaal de bouw van je heupen en schouders niet kunt veranderen, dus dan klopt het andere plaatje toch ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Drakire het volgende:
[..]
Deze slaat echt nergens op doen ze een plaatje van jay cutler ertussen99,99999999999% van de mannen ziet er niet zo uit en gaat er nooit zo uitzien tenzij je meervoudig wereldkampion bodybuilding bent / wordt
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tweede plaatjeDerde kan ook wel, daar boven vind ik alles te.
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou of extreem dun of erg gespiert of dik...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan nog het meest positieve dat mij zal bijblijven aan dit topic.
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te jankenquote:
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waarom moet die cupmaat er nou weer bij
woow er zijn niet veel mannen die dit begrijpenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Oh godquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks, maar als ik moet kiezen dan skinny fat en chubbyfat.. De rest is helemaal om te janken
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het hier al vaker gezegd (meestal over vrouwen) en ik zeg het nog maar eens: Anorexia is een geestesziekte, geen gewichtsklasse.
Mja die gaat nog wel en die swimmer gaat wel, maar geeneen met brede schouders zonder blokjes en overdreven spierenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mja okay, maar op zich is chubbyfat nog wel redelijk "normaal".
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor mannen met borderline anorexia. Kijk die armen dan, die kan toch nooit enige arbeid verzetten.
Er lopen op de hele wereld ongeveer 3 a 4 mensen rond die het fysiek van jay evenarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mjamaar dat geldt ook voor die vrouwenvariant, nr 9?
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nouja, in borsten gaat ook behoorlijk wat gewicht zitten. Ik bedoel dat toch - ik schat - minimaal 8 kilo aan buste moet worden verrekend? Je hebt ook wel vrouwen van 100 die een cup F hebben, en dus dus eigenlijk mijn lichaam (uitgezonderd buste) hebben (vanuit gaande dat ik 80 weeg). En andersom, vrouwen met maar weinig borstinhouk, hebben dat vet ergens anders.
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd wat met van die skinny gozersZoek ik ze niet eens expres op uit trouwens, en ik zou iemand met een buikje ook gewoon daten als ie verder leuk is. Maar de voorkant van nummer twee, tja, daar krijg ik het gewoon warm van
geloof er weinig vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn schouders en armen kunnen echt niet. Dan ben ik nog gespierder
Gespierde armen zijn mooi, maar te is ook weer niet goed. Ik vind van die mannen met zoveel schouderspieren dat je hun nek niet meer ziet echt om te kotsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar zijn pecs.. ik heb ook grotere armen en schouders maar dan weer kleinere pecsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar, lieve schat: Stel haar borsten wegen 10 kilo, dan blijft voor de rest van haar lichaam nog 50 kilo over. Dat probeer ik je duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen die 60 kg wegen kunnen ook grote borsten hebben, dus uhh
Welke ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Piye het volgende:
Conclusie van dit topic: Niemand heeft een goede smaak en iedereen is gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |