quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
He loopt jij eens niet zo te spammen jongemanquote:
kloptquote:
Wat een gezeik!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Echt gaar vind ik dat, moet echt nodig zeiken altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dat kan! Vanaf maandag a.s. 19.00 uur kan je op de speciale OZ-landingspagina voor deze actie per persoon max. 2 kaarten bestellen. Zorg dat je er bij bent, als exclusieve gast van Disney en FOK!
Of je doet gewoon normaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.
Omdat FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
En onze voorstelling al helemaal niet,
Pauze duurt meestal maar een kwartiertje/20 minuten ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat FOK!
Op zich ook niet verkeerd, als er nog een pauze aan vast zou zitten ben je zo een half uur tot een uur verder gok ik zo.
Ik ga meestal naar andere bioscopen en die hebben het allemaal wel, ligt dus aan de Pathequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik bij een grote film pauze heb gehad. In die kleine zaaltjes met arthousefilms doen ze het nog wel eens, maar bij Pathe zijn ze er echt al eeuwen mee gestopt.
Met ~500 FOK!kers? I don't think soquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pauze duurt meestal maar een kwartiertje/20 minuten ofzo?
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik bij een grote film pauze heb gehad. In die kleine zaaltjes met arthousefilms doen ze het nog wel eens, maar bij Pathe zijn ze er echt al eeuwen mee gestopt.
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.
ja en neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.
Baas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik gepromoveerd ben van reservelijst naar hoofdlijst. Dank aan de afzeggers!![]()
Graag niet meer dan 3 fans tegelijk op mij af laten stappen, neem een eigen pen mee voor handtekeningen, foto's zijn toegestaan maar alleen met poses van totale adoratie.
Niet heul veul eerder. Ik hoop er om 18:00 uur te zijn, ijs en weder dienende, Deo Volente, Insh'Allah.quote:
Ik wil je handtekening, sowieso.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik gepromoveerd ben van reservelijst naar hoofdlijst. Dank aan de afzeggers!![]()
Graag niet meer dan 3 fans tegelijk op mij af laten stappen, neem een eigen pen mee voor handtekeningen, foto's zijn toegestaan maar alleen met poses van totale adoratie.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef iFries het volgende:
[..]
Graag gedaanIk geef je hierbij toestemming een zak Fryske dúmkes te kopen en mij de rekening te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Knuffelattack!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Tongzoen voor jou! En als je vriend jaloers wordt, krijgt hij er gewoon ook een. Equal opportunity.quote:
Wel raar toch, want je verwacht dat ze dan meer omzet draaien door de verkoop van eten en drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben bij het bepalen van de prijzen van de consumpties al lang rekening gehouden met het ontbreken van een pauze.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wel raar toch, want je verwacht dat ze dan meer omzet draaien door de verkoop van eten en drinken.
Met pauze kun je tenminste halverwege een nieuw versgetapt pilsje halen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik zeg blufquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tongzoen voor jou! En als je vriend jaloers wordt, krijgt hij er gewoon ook een. Equal opportunity.
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhoudenquote:
Betraptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhouden
Ik wil jou ook wel tongzoenend met LL en haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhouden
Hmmm, vooruit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel tongzoenend met LL en haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.
Ik prefereer Pathe. De plek waar onze vrijgevige medelanders popcorn naar iedereen gooitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Met pauze kun je tenminste halverwege een nieuw versgetapt pilsje halen.
Alhoewel ik de servicebioscoop prefereer. Versgetapt (speciaal)bier dat ze je op elk gewenst moment tijdens de film komen brengen in een zaal die zo is ingericht dat dat niet eens echt stoort.
Ja zo klopt ie welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel tongzoenend met haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.
Twi, wanneer zijn jullie er?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben bij het bepalen van de prijzen van de consumpties al lang rekening gehouden met het ontbreken van een pauze.
Waar heb jij tapbier in de bios?quote:
Je was vorige maand nog in een bios met tapbier.quote:
Kriterion heeft ook tapbierquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je was vorige maand nog in een bios met tapbier.
Daar heb ik toen geen bier gedronkenquote:
MAak jij ze ff?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we wel allemaal een badge op met je FOK! naam? Staat zo raar om mensen met hun gewone naam aan te spreken
Jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotel
http://www.rottentomatoes.com/m/oz_the_great_and_powerful/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Oz the Great and Powerful (2013) - IMDbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Ja kom nou.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor klets.quote:
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doenquote:
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doen![]()
.
Nou, dat scheelt dan weer,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
NOESquote:
Ik eerst!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
I know,quote:
Nee.quote:
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Servicebioscoop(In elk geval vind ik het in Houten erg storend als ze drinken/eten komen brengen, of nog erger; wanneer er gelijk contant betaald moet worden.)
Zo, net gedouchet, dus ik ruik weer fris. Wel zo fijn voor jullie![]()
En natuurlijk een kek () jurkje aangetrokken, waar ik vanavond met die kou vermoedelijk een beetje spijt van ga krijgen
. /jemoetwatoverhebbenvooreenFok!meetnatuurlijk.
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.
Maarre, een zomerse première mag best natuurlijk!
Gewoon onder de Arena.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Iemand hier nog goede ideeen wat betreft parkeren overigens?
P1 of P6quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Zo duur jongequote:
Ik heb em al aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken of ik m'n FOK! shirt nog pas
Gewoon op P6, betalen doe je sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik had Patje al geappt vanmorgen, hij moet gewoon bij Apollo daar achter parkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
pffquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2.20 p.uur, max dagtarief ¤ 22.00.
Maar dan heb je ook wat!
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2equote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Dat, niet miepen over parkeerkosten hoor mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach je betaalt max een tientje als je eet + film kijkt.
Van der Madeweg is ook gratis idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Anders parkeer je gewoon 2 haltes met de metro vanaf de ArenA, is ook gratis, metro rijdt tot minstens 0:00 ofzo.
harharquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2e
gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?
Wizard of Oz is:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ken het originele verhaal van die film helemaal niet eigenlijk.
Ik haal gewoon een paar lekkere tequila flavoured biertjes bij de aldi voor onderweg alvast, scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zit genoeg, ik ga denk ik eten in het Grolschcafe, maar er zit een soort eetcafe tegenover de bioscoop, een sushitent (wel duur).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Oh, waar kan je een beetje fatsoenlijk eten daar in de buurt eigenlijk?
Je hebt een prima grill / thai / chinees voor de deur. Sushi is bij een andere toko, de Febo staat er, Burger King in het station. En er is zelfs een starbucks voor een hippe dwaling die koffie wilt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Geeft niet, ik kom ook niet verder dan 'iets met yellow brick road'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ken het originele verhaal van die film helemaal niet eigenlijk.
Maar die heeft wel prima sushi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit genoeg, ik ga denk ik eten in het Grolschcafe, maar er zit een soort eetcafe tegenover de bioscoop, een sushitent (wel duur).
Verbeterdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wizard of Oz is:
- meisje Dorothy komt terecht in Oz
- heel verhaal met allerlei figuren Toto, vogelverschrikker, tin man, leeuw.
- ontmoeting met "the Great and Powerful" Wizard of Oz
- wizard blijkt oplichter
Nou, en over die wizard gaat deze film. Eigenlijk zou deze film dus The Wonderful Wizard of Oz moeten heten, en niet die andere.
Dit dus inderdaad, eerste half uur is trouwens 1,zoveel dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yes, met Shabu Shabu een van de betere hier in de stad.quote:
Wat voor iets wil je etenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Yep, goeie tent, maar ik combineer het voorborrelen met een satetje ofzoquote:
En ze hebben een treinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
hmm sushi klinkt wel goed eigenlijk, wou ik binnenkort wel weer eens eten
Ik denk toch dat we daar wel tegen de 6 uur zullen staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad, eerste half uur is trouwens 1,zoveel dus dat valt allemaal wel mee.
Pannekoekenquote:
Paar simpele dingen als biefstukje, satetje etc eet je zowel bij Grolschcafe als grote glazen cafe in het midden voor 15 euro ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Weet niet. Italiaan of Grieks ofzo. Niet iets vreselijk duurs ofzo. Anders Burger King misschien ook nog een optie
Scanner werkt ook vanaf mobiel, scheelt weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:28 schreef Essiejj het volgende:
Ik hoop dat het mailtje met de ticket zo verzonden wordIk vertrek zometeen al naar amsterdam,
In het station zelf zit een tentje waar je verschillende soorten pasta kan halenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Weet niet. Italiaan of Grieks ofzo. Niet iets vreselijk duurs ofzo. Anders Burger King misschien ook nog een optie
Oké, klinkt goed. Nog 1,5 uur voor vertrekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paar simpele dingen als biefstukje, satetje etc eet je zowel bij Grolschcafe als grote glazen cafe in het midden voor 15 euro ofzo.
En anders loop je naar de poort, 5 minuten lopen en daar heb je genoeg eet mogelijkheden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Ja klopt, maar altijd fijn als dingen geregeld zijn voor vertrekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Scanner werkt ook vanaf mobiel, scheelt weer.
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En anders loop je naar de poort, 5 minuten lopen en daar heb je genoeg eet mogelijkheden.
Ach, het is nu toch te laat om daar nog op te letten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee jongen word je dik van tochhhh !!!
Zit die surinaamse toko er nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.
helemaal aan het einde zit er iig 1 waar ik nog wel eens kom voor een concert, erg goed en goedkoop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zit die surinaamse toko er nog?
Rotti lijkt me wel lekker op zich
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal aan het einde zit er iig 1 waar ik nog wel eens kom voor een concert, erg goed en goedkoop.
Die zit er ook nog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?
Hmm maar whoppertje is ook wel lekker, whoop whoop !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is nu toch te laat om daar nog op te letten.
Oh, ja daar zit ook nog iets geloof ik, maar dat vind ik er niet zo gezellig uitzien, dus nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?
Ik ga denk ik 17:30 weg van mijn werk en ben er dan 17:40, maar ga even snel ergens eten en dan een biertje doen met jullie in het Grolsch cafequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ja daar zit ook nog iets geloof ik, maar dat vind ik er niet zo gezellig uitzien, dus nog nooit geweest.
Ik ga iig rond 17:00 gewoon in het Grolschcafe zitten met Rebubbled.
Al goed verbeterd door Mirjam, maar nog even verder verbeterd, je bent fan of niet hèquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef Breuls het volgende:
Wizard of Oz is:
Meisje Dorothy komt terecht in Oz met haar hondje Toto.
Ze wil terug naar huis, Kansas, en moet daarvoor bij de tovenaar ziijn.
Ze gaat op weg en ontmoet daar eerst de vogelverschrikker, die graag hersens wilt,
dus die gaat met haar mee.
Vervolgens ontmoeten ze de tin man, die graag een hart wil.
Tenslotte komt de bange leeuw erbij die graag moed wil hebben.
Met z'n allen gaan ze over het gele pad op zoek naar de tovenaar en maken onderweg allemaal dingen mee.
Uiteindelijk vinden ze hem en is het een angstinboezemende man, maar dat blijkt dus een nepper te zijn die eigenlijk ook per ongeluk is overgekomen uit de States
En de drie metgezellen bleken al die tijd al te hebben waar ze naar zochten.
Dan moet ze drie keer met haar hielen van haar rode muiltjes (die ze van een heks heeft gepakt) tegen elkaar klikken en komt ze weer thuis.
En dan blijkt het allemaal een droom te zijn geweest.
Of toch niet...
dit jaquote:
Leg uit danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.
Ja, weet ik het? Ik loop er altijd gewoon heenquote:
Dit ja, ik heb nu nog wel tijd om even te printen maar na het werk wil ik gewoon zo snel mogelijk naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Dat vind ik een beetje te prijzig voor een snelle hapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Dat ichi-e ziet er ook wel top uit. Even een bento box scoren, methinks.
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Al goed verbeterd door Mirjam, maar nog even verder verbeterd, je bent fan of niet hè
Dank! We zullen zien wat we tegenkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kam Yin.
http://www.iens.nl/restaurant/20086/amsterdam-kam-yin/plattegrond
O ja, sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Breuls het volgende:
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
Dan kan je beter gewoon je uitgang bij uitgang Zuid neerzetten
druk op het werk, bladieblaatquote:
Dan heb je het risico dat op het moment je die ov kaarten niet gebruikt de volle mep mag betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uit
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.
Stuk minder dan als je gewoon bij de kassa van de parkeergarage betaald.
Dat en je kan voor de film al dat kaartje kopen, waardoor je direct weg kan rijden na afloop.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...
Weet ik veelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Sowieso weet die kassa niet of ik wel of niet een bioskaartje heb, die rekenen alleen snacks af
Station uit, rechtsaf onder het gebouw Nieuw Amsterdam door. Bij het Bijlmerplein loop je de straat in tussen KFC en Intertoys, daarna rechtsaf lopen. Aan de rechterkant voorbij de KPN winkel en de vishandel zit een tokoquote:
Je hebt wel een filmkaartje. Gratis, maar dat doet er niet toe. Je koopt je parkeerkaart bij de kassa's van de snoep/drankwinkel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt wel een filmkaartje. Gratis, maar dat doet er niet toe. Je koopt je parkeerkaart bij de kassa's van de snoep/drankwinkel.
Nee, red je het niet mee. Hadden Greys en Stefan vorig jaar ook last van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?
Hmmm. Da's dan weer jammer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, red je het niet mee. Hadden Greys en Stefan vorig jaar ook last van.
Daarna kan je bijbetalen als ik het goed heb.quote:
Het kaartje is een 'tegoed' van vier uur. Je betaalt bij de Pathé, zij scannen het kaartje wat je bij het inrijden van de parkeergarage hebt gekregen en dan heb je voor de eerste vier uur sinds inrijden betaald. Ben je binnen 4 uur weer weg? Meteen uitrijden. Ben je langer dan 4 uur gebleven? Dan bijbetalen bij de parkeerautomaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Alleen zie ik dat het vier uur geldig is, en daar red ik het niet mee. Of is dat 4 uur na aanschaf in plaats van vier uur na inrijden?
P1. Maar dat is voor mensen die met het OV Amsterdam Centrum in gaan. Het goedkope 8 euro tarief geldt alleen als je je meegeleverde OV kaartje weer gebruikt inleverd.quote:
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Breuls het volgende:
Echt; om twee voor twee leveren nog twee mensen hun twee tickets in.
Dus vier plaatsen zijn nog even snel van eigenaar gewisseld.
Dan staan ze voor altijd op Breuls' blacklist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?
Wie zegt dat ik die niet gebruik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
P1. Maar dat is voor mensen die met het OV Amsterdam Centrum in gaan. Het goedkope 8 euro tarief geldt alleen als je je meegeleverde OV kaartje weer gebruikt inleverd.
Dan komen die personen niet, maar krijgt iemand anders hun kaartjes. Dus afmelden hoeft nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat als er mensen nog afmelden nadat de kaartjes uitgegeven zijn Breuls?
Ja zou op zich ook nog wel kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je 'm niet voor de deur parkeren Bart?
Ik was al druk aan het F5'en maar hij is niet zo snel blijkbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef Breuls het volgende:
Oh, alle tickets zijn overigens verzonden. Check your mails!
Ik heb niks gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan komen die personen niet, maar krijgt iemand anders hun kaartjes. Dus afmelden hoeft nu niet meer.
Mijn telefoon crashed vrij random en gaat dan niet meer aan. Is dus geen optie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:05 schreef hiddit het volgende:
[..]
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?
niks binnen gekregen, ook niet in spamquote:
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks binnen gekregen, ook niet in spam
Hij kwam toevallig net toen je dit poste binnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.
Spamfolder?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:14 schreef honeyblack het volgende:
ik heb niks gehad , heb gewoon hotmail?
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.quote:
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)
Wat was je vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn wandel vraag?
Oke heb ze gevonden , toch bij het oude mail adres . Bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.
Je kan gewoon doorsteken hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn wandel vraag?
WAT?!?quote:FOK! wenst je veel plezier met je kaartjes voor Verliefd Op Ibiza.
Alleen jij dus.quote:
14:05 hier, werkt dus prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.
Ik ben die ene met die kleren aan. Ik heb ook een hoofd en 2 armen en benen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Kaartje binnen en ik kan dit keer wel (geen werk dat uit kan lopen zoals vorige keer met Sightseeers).Hoe kan ik jullie herkennen?
Ik heb helaas mijn Band Of Fokkers badge bij mijn ouders liggen.
Ik heb mijn FOK!shirt aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Kaartje binnen en ik kan dit keer wel (geen werk dat uit kan lopen zoals vorige keer met Sightseeers).Hoe kan ik jullie herkennen?
Gewoon zelf plekje zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe is het geregeld met stoel en rij nummers? Mag iedereen zomaar ergens gaan zitten of krijg je een plekje toegewezen aan de hand van je plek op de lijst? Dus de eerste helemaal bovenaan en de laatste op de onderste rij?
Voor een goede plek had je moeten betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef pl4kkie het volgende:
Hoe is het geregeld met stoel en rij nummers? Mag iedereen zomaar ergens gaan zitten of krijg je een plekje toegewezen aan de hand van je plek op de lijst? Dus de eerste helemaal bovenaan en de laatste op de onderste rij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill ik ga er op letten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben die ene met die kleren aan. Ik heb ook een hoofd en 2 armen en benen.
Ow bestaat die? Nog niet voorbij zien komen.quote:
Die krijg je te leen, zeg maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Chill ik ga er op letten.![]()
btw Krijg je een 3D bril of moet je die nog los kopen? Anders neem ik van thuis mee.
redheadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef nlboy het volgende:
Ja, die bestaat. KRijgen alleen FOK!bazen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
Chill ik ga er op letten.
[..]
Ow bestaat die? Nog niet voorbij zien komen.
ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef nlboy het volgende:
Ik doe wel mijn XS4ALL of Halloween Glow in de dark shirt aan.
Je herkent ons. No matter whatquote:
Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolz
is IMAX toch? Die hebben andere brillen, die je waarschijnlijk niet thuis hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
btw Krijg je een 3D bril of moet je die nog los kopen? Anders neem ik van thuis mee.
werkt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke dan leen ik wel, want ik weet niet of een traditionele 3D bril met IMAX 3D werkt?!
fapfapfapquote:
nee denk dat ik toen al weg was daar want die heb ik niet. ik draag ze ook niet, alleen als k moet klussen ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?
En lekker gek met een pittig kapsel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Fendy het volgende:
Goed, 2 meter lang en zakelijk gekleed vandaag, direct uit het werk immers. Verder ben ik woest aantrekkelijk en hou ik van hobbies, knutselen en ehh...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik had nog even overwogen om met handschoentjes, hoge hoed en gilet verkleed te gaan als de Wizard. Maar dan had men me hier op het werk heel vreemd aangekeken
ik verheug me al op min whopperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
ga je wel snel voor de film nog wat eten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
Ja idd ik heb geen zin in mensen in de zaal die op een lege maag Grolsch gaan drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wel snel voor de film nog wat eten?
Ik heb 1 arrangementkaart over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Leuke eerste post, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Ik heb je mail doorgestuurd naar nog wat mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Ik ga toch iets anders eten denk ik hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik verheug me al op min whopperveel plezier met je pasta
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wel snel voor de film nog wat eten?
Kaartjes van mensen die zich hebben geregistreerd voor de actie zijn afgenomen en aan diehard FOK!kers gegevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Je mail is wel verzonden. In spamfolders gekeken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Wat een profiteur hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke eerste post, welkom op FOK!.
Jaantje is die-hard James Franco fan. Moet je niet onderschatten hoor!quote:
En dan Tong80 op de laatste rij helemaal in de hoek. Wat ben jij aardig zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
Volgende keer gewoon de stoelinrichting op postcount doen.
De mensen met het minst aantal post vooraan, die krijgen dan de meeste nekpijn van het omhoog kijken.
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.
Voor de zekerheid: op welk mailadres verwacht je het ticket?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef jaantje72 het volgende:
Breuls, ik weet niet hoe ik terug moet antwoorden, dan maar zo sorry. Ja ik heb alles gekeken, ik snap het niet. Ik had die mail van de week ook al niet gehad.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.
En die ff via pm doorsturen naar Breuls!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: op welk mailadres verwacht je het ticket?
Nee, ik ben een man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En lekker gek met een pittig kapsel?
Ik zou je doen.quote:
Je moet lief doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
En daar heb je je speciaal voor geregistreerd? Of ben je een kloon van een gebande
Alle Spambots over je heen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, haal mijn emailadres hier even weg, bedankt alvast.
Ik vind het idioot dat ze jou vrij hebben gelaten om naar de film te gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef leeell het volgende:
ik vind het idioot dat ik sowieso nog een ticket nodig heb
Stond een fake adres in en dat is verwarrendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik deed lief, knikker je nou zomaar mijn post weg?
Dus: JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik deed lief, knikker je nou zomaar mijn post weg?
Kutmod.quote:
Ik mot zo naar de film.quote:
Afvinken dan.quote:
zEG IK TOCHquote:
Hulp nodig met afvinken?quote:
hee, bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Oprotten met dat gegastmodMijn eiland hier.
PR-topic dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn subforum. Mijn regels.quote:
Bmoei je er niet mee!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom niet?quote:
Bemoei jij je d'r dan ook ff niet meequote:
En als je het laat vallen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:20 schreef Bart het volgende:
Iedereen die vanavond met popcorn gooit krijgt een ban.
Snel oppakken en bij iemand anders in zijn emmer doen.quote:
Dan word je unbanned zodra je klaar bent met stofzuigen.quote:
-stofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan word je unbanned zodra je klaar bent met stofzuigen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Snel oppakken en bij iemand anders in zijn emmer doen.
Ik vind optie 1 leukerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan word je unbanned zodra je klaar bent met stofzuigen.
Oh jij ja. Doe jij ook twitteren onder ehm, username plus dinges?quote:
Yep!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
Oh jij ja. Doe jij ook twitteren onder ehm, username plus dinges?
Ik neem een notitieblok mee zodat ik notes kan zetten bij users die zich misdragen in de zaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef Mirjam het volgende:
Incrowdtopic
Krijgen we ook een aparte crew-hoek in de zaal?
Zou wel tof zijn. Wij als eerste erin, en dan een slotje eropquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef Mirjam het volgende:
Incrowdtopic
Krijgen we ook een aparte crew-hoek in de zaal?
En dat wij dan wél popcorn mogen gooien en notes zetten bij degenen die erover klagenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Wij als eerste erin, en dan een slotje erop
Wie ben jij?quote:
Dat hangt ervan af hoeveel ppp jij hebt ingesteld.quote:
Daar kan ik ook gewoon door slotjes heen posten hoorquote:
Dan gooi ik het terugquote:
prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |