Ik dacht alquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ach, je moet mij niet zo serieus nemen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik ben vaak zenuwachtig, behalve voor dingen die met FOK! te maken hebben
.
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxiquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We komen er wel![]()
.
Heen gaat bij mij sowieso wel goedkomen, zou zowat 5 uur hebben... En terug moet ook wel goedkomen
.
Er zit wel een verhaal achterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Myraela het volgende:
Een hotel boeken voor een gratis filmpje met FOK!kers. Dat is wel fanatiek.
"Hoi pap, gestrand op Den Bosch CS, HALP!"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxi.
Hotelboekingen staan op naam en zijn niet overdraagbaar. Anders zou ik de boeking voor de helft van de prijs overnemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Veel plezier allemaal morgen
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:27 schreef Zelva het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je pas om 14.00 uur de definitieve kaart krijgt?
Rond die tijd heb ik al geen toegang tot internet meer
Ik heb speciaal voor jou een roltrap tussen de ingang en zaal 14 laten bouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:30 schreef kanovinnie het volgende:
Breuls, je kan zoveel fixen, kan je voor mij een draagstoel fixen zodat ik in stijl binnen wordt getild?
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotelquote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |