Nu nog 116... was/is echt heel veel belangstelling voor!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe groot is de wachtlijst eigenlijk ?
op GSM is primaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.
Ik kom niet met de treinquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
Mja. De NS is al in paniek ook.
Let dus op als je met de trein komt morgen!
Dinsdag minder treinen
Yup.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
De qr code komt in een pdf bestandje toch?
Die hebben we vorige week nog gedaan. We blijven je mailbox niet volspammen.quote:Misschien nog handig om een herrineringsmailtje te sturen aan iedereen..
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon andersquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Hoelaat komt die mail eigenlijk?
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
overal heb je wifi daar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
"op mijn telefoon inloggen"quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon anders
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
Kost 'm 5 euro en dan lullen we nergens overquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Ja, jij! Ben jij er ook?quote:
Alsof iemand jou gelooft.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
jajaquote:
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelenquote:
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.quote:
het is nu echt heel lang, dus pas op dat je je hand niet kwijtraakt erinquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelen
En in je wangetjes knijpen!
Ik houd Silk dan alsnog tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?quote:
Dat is toch die zoon die je had met Gray ?quote:
*hand op steekt*quote:
Neem je je bowlingbal mee?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet hoor. Maar jij gelooft mij toch ook wel?
Als je even aan mijn bal wilt voelen kan dat.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je je bowlingbal mee?
Want dan weet ik dat jij het bent!
Starfuckerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef SiIk het volgende:
Yvonne en Greys heb ik beiden ook eerder gemeet. Greys weet waar ik woon zelfs
Ik ken teveel mensen met een kleurtje eigenlijk
Inleveren als in dat je niet meer gaat?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt een schoolfotograaf?
Tot wanneer kan je uiterlijk je kaartjes inleveren?
Hoezo?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een kutberoep zeg
Ja doei straks krijg ik een note voor offtopic geneuzelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei straks krijg ik een note voor offtopic geneuzelOh ben geen schoolfotograaf maar FOK!fotograaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff terugzoekenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef SiIk het volgende:
Ik kwam laatst nog een leuke foto van Kanovinnie en mij tegen van vorig jaar
Sowieso veel leuke foto's van toen
Wordt er trouwens ook weer gefilmd dit jaar?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja maar dat is leukquote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh ben geen schoolfotograaf maar FOK!fotograaf.
[..]
ff terugzoeken
Zeker weten? Ik kan je wel eerder een ticket geven.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Oh wacht is niet nodig, ik heb gewoon 2 kaartjes, maakt niet uit wie ik meeneem
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Komt goedquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kan je wel eerder een ticket geven.
In het zuiden.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Zeg, iedereen die met de trein moet, morgen minder treinen ivm 3 sneeuwvlokjes.
Okido.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt goedToch bedankt. Maar ik ken zoveel mensen dat iets regelen erg makkelijk moet zijn. Ik zat moeilijk te denken dat ik het emailadres moest gaan omzetten ofzo, maar kan natuurlijk gewoon met mijn email inloggen op iemand anders telefoon.
Blijkbaar ook als je via Dordt komt, dus k(*&(*^^*&^*"e:
Mehquote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Blijkbaar ook als je via Dordt komt, dus k(*&(*^^*&^*&
Dat zei ikquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. De NS is al in paniek ook.
Let dus op als je met de trein komt morgen!
Dinsdag minder treinen
Heb je ook zo'n raar accentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meh.
Nja, ik woon in het zuiden, wooptiedoo.
Moet ik verdomme nog met de auto ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Nee, maar ik praat wel behoorlijk Brabantsquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef De_Nater het volgende:
Ik kom ook, kennelijk. Heb me opgegeven voor moviezone en kan zo gratis naar films en stuff, krijg ik bericht dat ik naar premiere kan met iemand anders en krijg ik een FOK! kaartje in de bus
De echte kaarten zijn nog helemaal niet uitgegeven, da's pas morgen, dus hoe kan je die in de bus hebben dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef De_Nater het volgende:
Ik kom ook, kennelijk. Heb me opgegeven voor moviezone en kan zo gratis naar films en stuff, krijg ik bericht dat ik naar premiere kan met iemand anders en krijg ik een FOK! kaartje in de bus
Dan heb ik de uitnodiging oid, maar in ieder geval: er staat FOK! bij.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De echte kaarten zijn nog helemaal niet uitgegeven, da's pas morgen, dus hoe kan je die in de bus hebben dan?Maar tof dat je ook komt
Ok top! Maar dan wel even in de gaten houden dus dat je morgen alsnog de 'echte' kaart krijgtquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan heb ik de uitnodiging oid, maar in ieder geval: er staat FOK! bij.
14u.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef stefanhaan het volgende:
hoe laat krijgen we het ticket morgen eigenlijk?
Waarom zouden we niet kunnen slapenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Spannond![]()
Kunnen jullie waarschijnlijk ook niet slapen vannacht?
is het officeel?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef yvonne het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
is het officeel?
Dacht het al wel maar nog niks over gehoord of naar gekeken
owja, ik kom vanuit gouda, dus dan wss geen last.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
De dienstregeling van en naar t zuiden is in stukken geknipt:
Dinsdag minder treinen
Dan zal het wel meevallen indd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
owja, ik kom vanuit gouda, dus dan wss geen last.
Tot morgen![]()
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meh.
Nja, ik woon in het zuiden, wooptiedoo.
We komen er welquote:
Ach, je moet mij niet zo serieus nemenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zouden we niet kunnen slapen? Zo spannend is het toch niet
?
Ik dacht alquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ach, je moet mij niet zo serieus nemen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik ben vaak zenuwachtig, behalve voor dingen die met FOK! te maken hebben
.
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxiquote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We komen er wel![]()
.
Heen gaat bij mij sowieso wel goedkomen, zou zowat 5 uur hebben... En terug moet ook wel goedkomen
.
Er zit wel een verhaal achterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Myraela het volgende:
Een hotel boeken voor een gratis filmpje met FOK!kers. Dat is wel fanatiek.
"Hoi pap, gestrand op Den Bosch CS, HALP!"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Terug komt goed, en anders fixt de NS maar een taxi.
Hotelboekingen staan op naam en zijn niet overdraagbaar. Anders zou ik de boeking voor de helft van de prijs overnemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Veel plezier allemaal morgen
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Met pijn in mijn hart heb ik zojuist mijn twee kaarten ingeleverdVriend kreeg het niet voor elkaar om vrij te krijgen van zijn werk.
We hebben ook een hotelkamer in Amsterdam gereserveerd (omdat we van ver moesten komen) en al betaald. Mocht er iemand zijn die dit over wil nemen, dan heel graag.
Wanneer wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:27 schreef Zelva het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je pas om 14.00 uur de definitieve kaart krijgt?
Rond die tijd heb ik al geen toegang tot internet meer
Ik heb speciaal voor jou een roltrap tussen de ingang en zaal 14 laten bouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:30 schreef kanovinnie het volgende:
Breuls, je kan zoveel fixen, kan je voor mij een draagstoel fixen zodat ik in stijl binnen wordt getild?
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotelquote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |