Als je je linker ALT ingedrukt houdt terwijl je op de quoteknop drukt, plempt ie de quotes in je postvenster.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus, dit lijkt mij het moment om CZ. uit te leggen hoe ik die multi-quote moet doen,.
Of anders een link te dumpen naar een uitleg,.
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoorquote:
We halen alle spiegels weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoor.
En blinddoeken voor iedereen?quote:
Dit vraagt om een testje straks.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je je linker ALT ingedrukt houdt terwijl je op de quoteknop drukt, plempt ie de quotes in je postvenster.
Ik zie mezelf meerdere keren per week in een wet shirt. En een heleboel anderen zien dat dan ookquote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook niet in een wet-tshirt zien hoor.
quote:
TESTING.quote:
Goed. Dan neem ik wel even mijn 90 megapixel UltraHD4X 56000 zoom camera mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Bart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus dat ChipsZak. morgen in een nat t-shirt naar de film gaat?
Heb je geen gekleurde haren meer?quote:
Nee,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:10 schreef Bart het volgende:
Maar goed, de conclusie is dus dat ChipsZak. morgen in een nat t-shirt naar de film gaat?
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Fendy het volgende:
[..]
Goed. Dan neem ik wel even mijn 90 megapixel UltraHD4X 56000 zoom camera mee.
Nee, al heel lang niet meerquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb je geen gekleurde haren meer?
En anders herken je mij toch wel
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ook een zwart wolfenshirt ben ik bang, aan jullie kleur te zien
Dan moet het goed komenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, al heel lang niet meer. Ik herken jou vast wel, ja!
Kan alsnog geregeld worden natuurlijkquote:
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...quote:
Ik vroeg wat de FP-redactie aan moest,quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...
Dude, geef je ook eerlijk antwoord op "ziet mijn kont er te dik uit in deze broek"?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vraagt wat je aan moet, krijgt antwoord, en dan is het vervolgens nee. Vrouwen...
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dude, geef je ook eerlijk antwoord op "ziet mijn kont er te dik uit in deze broek"?
gevolgd door :quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.
Of "Is er een zonsverduistering aan de gang?"quote:Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gevolgd door :
"auw dat doet pijn trut... waar ben je nou?!".
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: trek die broek eens uit, dan kan ik het beter bepalen.
Ik zeg altijd 'Ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gevolgd door :
"auw dat doet pijn trut... waar ben je nou?!".
Ho, het was mijn voorbeeld hequote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?
Euh ja, jij niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat om met mensen die broeken dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh ja, jij niet?BroekloosheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
je zit in de binnenbioscoop, niet buitenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wow crewmembers overname van het topic
Weersvoorspelling voor morgen: 1 graad Celcius op z'n warmst
quote:
Die werden de vorige keer door de bioscoop verstrekt dus dat komt vast goedquote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Pinguinlover het volgende:
Domme vraag misschien, maar moeten we de eigen 3D bril meenemen?
Dankje, was er de vorige keer niet bij en dacht er net aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die werden de vorige keer door de bioscoop verstrekt dus dat komt vast goed
Mja. De NS is al in paniek ookquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Rebbedebje het volgende:
Wow crewmembers overname van het topic
Weersvoorspelling voor morgen: 1 graad Celcius op z'n warmst
Nope. Een standaard (RealD) 3D-bril werkt niet met IMAX, dus je krijgt er eentje die je daarna weer moet inleveren.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Pinguinlover het volgende:
Domme vraag misschien, maar moeten we de eigen 3D bril meenemen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh ja, jij niet?Legging =/= broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wou dat iedereen die het als dusdanig draagt het ook eens doorkrijgt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Pfftquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. De NS is al in paniek ook.
Let dus op als je met de trein komt morgen!
Dinsdag minder treinen
Niks mis met een legging.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Legging =/= broek.
En ik wou dat iedereen die het als dusdanig draagt het ook eens doorkrijgt
Niet onder een rokje ofzo nee. Maar je gaat dat toch niet met goed fatsoen zonder broek dragenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft
[..]
Niks mis met een legging.
Ik zal geen opmerking over jouw kont maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet onder een rokje ofzo nee. Maar je gaat dat toch niet met goed fatsoen zonder broek dragen
En al helemaal niet als je niet zo'n kont heb als in bovenstaande afbeeldingen. Wat helaas meestal het geval is
Er is een speciaal carpool topic geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Fendy het volgende:
Na afloop kan ik maximaal 3 flinke of 4 niet zo flinke mensen mee terug nemen en ergens afzetten in Noord Holland ofzo?
Hoe groot is de wachtlijst eigenlijk ?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
En nogmaals een vriendelijke oproep aan de mensen die kaarten hebben maar alsnog niet kunnen morgen, geef je kaarten dan alsjeblieft terug aan het systeem via de link in de OP waar je ze ook besteld hebt, zodat je daarmee anderen de kans geeft die wel kunnen en nog graag willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |