Kriterion heeft ook tapbierquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je was vorige maand nog in een bios met tapbier.
Daar heb ik toen geen bier gedronkenquote:
MAak jij ze ff?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we wel allemaal een badge op met je FOK! naam? Staat zo raar om mensen met hun gewone naam aan te spreken
Jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotel
http://www.rottentomatoes.com/m/oz_the_great_and_powerful/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Oz the Great and Powerful (2013) - IMDbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Ja kom nou.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor klets.quote:
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doenquote:
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doen![]()
.
Nou, dat scheelt dan weer,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
NOESquote:
Ik eerst!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
I know,quote:
Nee.quote:
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Servicebioscoop(In elk geval vind ik het in Houten erg storend als ze drinken/eten komen brengen, of nog erger; wanneer er gelijk contant betaald moet worden.)
Zo, net gedouchet, dus ik ruik weer fris. Wel zo fijn voor jullie![]()
En natuurlijk een kek () jurkje aangetrokken, waar ik vanavond met die kou vermoedelijk een beetje spijt van ga krijgen
. /jemoetwatoverhebbenvooreenFok!meetnatuurlijk.
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.
Maarre, een zomerse première mag best natuurlijk!
Gewoon onder de Arena.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Iemand hier nog goede ideeen wat betreft parkeren overigens?
P1 of P6quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Zo duur jongequote:
Ik heb em al aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken of ik m'n FOK! shirt nog pas
Gewoon op P6, betalen doe je sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik had Patje al geappt vanmorgen, hij moet gewoon bij Apollo daar achter parkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
pffquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2.20 p.uur, max dagtarief ¤ 22.00.
Maar dan heb je ook wat!
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2equote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Dat, niet miepen over parkeerkosten hoor mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach je betaalt max een tientje als je eet + film kijkt.
Van der Madeweg is ook gratis idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Anders parkeer je gewoon 2 haltes met de metro vanaf de ArenA, is ook gratis, metro rijdt tot minstens 0:00 ofzo.
harharquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2e
gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?
Wizard of Oz is:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ken het originele verhaal van die film helemaal niet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |