quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
He loopt jij eens niet zo te spammen jongemanquote:
kloptquote:
Wat een gezeik!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Echt gaar vind ik dat, moet echt nodig zeiken altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dat kan! Vanaf maandag a.s. 19.00 uur kan je op de speciale OZ-landingspagina voor deze actie per persoon max. 2 kaarten bestellen. Zorg dat je er bij bent, als exclusieve gast van Disney en FOK!
Of je doet gewoon normaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wel handig in het geval van de TS inderdaad.
Omdat FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
En onze voorstelling al helemaal niet,
Pauze duurt meestal maar een kwartiertje/20 minuten ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat FOK!
Op zich ook niet verkeerd, als er nog een pauze aan vast zou zitten ben je zo een half uur tot een uur verder gok ik zo.
Ik ga meestal naar andere bioscopen en die hebben het allemaal wel, ligt dus aan de Pathequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik bij een grote film pauze heb gehad. In die kleine zaaltjes met arthousefilms doen ze het nog wel eens, maar bij Pathe zijn ze er echt al eeuwen mee gestopt.
Met ~500 FOK!kers? I don't think soquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pauze duurt meestal maar een kwartiertje/20 minuten ofzo?
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me echt niet meer herinneren dat ik bij een grote film pauze heb gehad. In die kleine zaaltjes met arthousefilms doen ze het nog wel eens, maar bij Pathe zijn ze er echt al eeuwen mee gestopt.
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.
ja en neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
"De Pathé" (nu Pathé Schouwburgplein) in Rotterdam was indertijd bijzonder omdat die geen pauze had. Dat was toen nog afwijkend. Nu ben je afwijkend als je wel pauze hebt. En gelukkig; ik haat het om halverwege uit een film gehaald te worden.
Baas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik gepromoveerd ben van reservelijst naar hoofdlijst. Dank aan de afzeggers!![]()
Graag niet meer dan 3 fans tegelijk op mij af laten stappen, neem een eigen pen mee voor handtekeningen, foto's zijn toegestaan maar alleen met poses van totale adoratie.
Niet heul veul eerder. Ik hoop er om 18:00 uur te zijn, ijs en weder dienende, Deo Volente, Insh'Allah.quote:
Ik wil je handtekening, sowieso.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik gepromoveerd ben van reservelijst naar hoofdlijst. Dank aan de afzeggers!![]()
Graag niet meer dan 3 fans tegelijk op mij af laten stappen, neem een eigen pen mee voor handtekeningen, foto's zijn toegestaan maar alleen met poses van totale adoratie.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:18 schreef iFries het volgende:
[..]
Graag gedaanIk geef je hierbij toestemming een zak Fryske dúmkes te kopen en mij de rekening te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Knuffelattack!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef robdriessen het volgende:
Tongzoen voor jou! En als je vriend jaloers wordt, krijgt hij er gewoon ook een. Equal opportunity.quote:
Wel raar toch, want je verwacht dat ze dan meer omzet draaien door de verkoop van eten en drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben bij het bepalen van de prijzen van de consumpties al lang rekening gehouden met het ontbreken van een pauze.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wel raar toch, want je verwacht dat ze dan meer omzet draaien door de verkoop van eten en drinken.
Met pauze kun je tenminste halverwege een nieuw versgetapt pilsje halen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik zeg blufquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tongzoen voor jou! En als je vriend jaloers wordt, krijgt hij er gewoon ook een. Equal opportunity.
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhoudenquote:
Betraptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhouden
Ik wil jou ook wel tongzoenend met LL en haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wilt ons gewoon op de foto zetten en daar maandenlang soppend natte dromen aan overhouden
Hmmm, vooruit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel tongzoenend met LL en haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.
Ik prefereer Pathe. De plek waar onze vrijgevige medelanders popcorn naar iedereen gooitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Met pauze kun je tenminste halverwege een nieuw versgetapt pilsje halen.
Alhoewel ik de servicebioscoop prefereer. Versgetapt (speciaal)bier dat ze je op elk gewenst moment tijdens de film komen brengen in een zaal die zo is ingericht dat dat niet eens echt stoort.
Ja zo klopt ie welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel tongzoenend met haar vent op de foto zetten. Komt wel op de Frontpage te staan dan.
Twi, wanneer zijn jullie er?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben bij het bepalen van de prijzen van de consumpties al lang rekening gehouden met het ontbreken van een pauze.
Waar heb jij tapbier in de bios?quote:
Je was vorige maand nog in een bios met tapbier.quote:
Kriterion heeft ook tapbierquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je was vorige maand nog in een bios met tapbier.
Daar heb ik toen geen bier gedronkenquote:
MAak jij ze ff?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we wel allemaal een badge op met je FOK! naam? Staat zo raar om mensen met hun gewone naam aan te spreken
Jij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
D'r is vast wel een FOK!ker die met je wil slapen in dat hotel
http://www.rottentomatoes.com/m/oz_the_great_and_powerful/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Oz the Great and Powerful (2013) - IMDbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef robdriessen het volgende:
Even de scores op Metacritic gechecked.
John Carter: 51
Oz: 45
Oh jee
Ja kom nou.quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor klets.quote:
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doenquote:
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil ook supergraag en knuffelen met Greys zou ik doen en bellen blazen met Greys zou ik doen![]()
.
Nou, dat scheelt dan weer,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
NOESquote:
Ik eerst!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Knuffelen met Greys neem ik wel van je over.
I know,quote:
Nee.quote:
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Servicebioscoop(In elk geval vind ik het in Houten erg storend als ze drinken/eten komen brengen, of nog erger; wanneer er gelijk contant betaald moet worden.)
Zo, net gedouchet, dus ik ruik weer fris. Wel zo fijn voor jullie![]()
En natuurlijk een kek () jurkje aangetrokken, waar ik vanavond met die kou vermoedelijk een beetje spijt van ga krijgen
. /jemoetwatoverhebbenvooreenFok!meetnatuurlijk.
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met de auto, dus ik hoef verder niet echt in de kou op een trein te wachten ofzo.
Maarre, een zomerse première mag best natuurlijk!
Gewoon onder de Arena.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Iemand hier nog goede ideeen wat betreft parkeren overigens?
P1 of P6quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al een half uur op de fiets gezeten bij -ikwilhetnietweten graden. Anders had ik het ook alsnog wel gedaan denk ik.
Zo duur jongequote:
Ik heb em al aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken of ik m'n FOK! shirt nog pas
Gewoon op P6, betalen doe je sowieso wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel te koud, ik heb een dikke trui aangedaan
Zal een jurkje overwegen als de volgende première 's zomers is
Ik had Patje al geappt vanmorgen, hij moet gewoon bij Apollo daar achter parkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
pffquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2.20 p.uur, max dagtarief ¤ 22.00.
Maar dan heb je ook wat!
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2equote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
pff
max dagtarief in eindhoven is bij de meesten 14 euro ofso
Dat, niet miepen over parkeerkosten hoor mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach je betaalt max een tientje als je eet + film kijkt.
Van der Madeweg is ook gratis idd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Anders parkeer je gewoon 2 haltes met de metro vanaf de ArenA, is ook gratis, metro rijdt tot minstens 0:00 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |