En anders loop je naar de poort, 5 minuten lopen en daar heb je genoeg eet mogelijkheden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Weet niet. Italiaan of Grieks ofzo. Niet iets vreselijk duurs ofzo. Anders Burger King misschien ook nog een optie
Ja klopt, maar altijd fijn als dingen geregeld zijn voor vertrekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Scanner werkt ook vanaf mobiel, scheelt weer.
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En anders loop je naar de poort, 5 minuten lopen en daar heb je genoeg eet mogelijkheden.
Ach, het is nu toch te laat om daar nog op te letten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee jongen word je dik van tochhhh !!!
Zit die surinaamse toko er nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.
helemaal aan het einde zit er iig 1 waar ik nog wel eens kom voor een concert, erg goed en goedkoop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zit die surinaamse toko er nog?
Rotti lijkt me wel lekker op zich
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal aan het einde zit er iig 1 waar ik nog wel eens kom voor een concert, erg goed en goedkoop.
Die zit er ook nog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?
Hmm maar whoppertje is ook wel lekker, whoop whoop !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is nu toch te laat om daar nog op te letten.
Oh, ja daar zit ook nog iets geloof ik, maar dat vind ik er niet zo gezellig uitzien, dus nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is dus niet die ene die direct na het station links zit ?
Ik ga denk ik 17:30 weg van mijn werk en ben er dan 17:40, maar ga even snel ergens eten en dan een biertje doen met jullie in het Grolsch cafequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ja daar zit ook nog iets geloof ik, maar dat vind ik er niet zo gezellig uitzien, dus nog nooit geweest.
Ik ga iig rond 17:00 gewoon in het Grolschcafe zitten met Rebubbled.
Al goed verbeterd door Mirjam, maar nog even verder verbeterd, je bent fan of niet hèquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef Breuls het volgende:
Wizard of Oz is:
Meisje Dorothy komt terecht in Oz met haar hondje Toto.
Ze wil terug naar huis, Kansas, en moet daarvoor bij de tovenaar ziijn.
Ze gaat op weg en ontmoet daar eerst de vogelverschrikker, die graag hersens wilt,
dus die gaat met haar mee.
Vervolgens ontmoeten ze de tin man, die graag een hart wil.
Tenslotte komt de bange leeuw erbij die graag moed wil hebben.
Met z'n allen gaan ze over het gele pad op zoek naar de tovenaar en maken onderweg allemaal dingen mee.
Uiteindelijk vinden ze hem en is het een angstinboezemende man, maar dat blijkt dus een nepper te zijn die eigenlijk ook per ongeluk is overgekomen uit de States
En de drie metgezellen bleken al die tijd al te hebben waar ze naar zochten.
Dan moet ze drie keer met haar hielen van haar rode muiltjes (die ze van een heks heeft gepakt) tegen elkaar klikken en komt ze weer thuis.
En dan blijkt het allemaal een droom te zijn geweest.
Of toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |