harharquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Daarom staat Ajax ook eerste en PSV 2e
gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook geen Amsterdam he?
Wizard of Oz is:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ken het originele verhaal van die film helemaal niet eigenlijk.
Ik haal gewoon een paar lekkere tequila flavoured biertjes bij de aldi voor onderweg alvast, scheelt ook weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach je betaalt max een tientje als je eet + film kijkt.
Er zit genoeg, ik ga denk ik eten in het Grolschcafe, maar er zit een soort eetcafe tegenover de bioscoop, een sushitent (wel duur).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Oh, waar kan je een beetje fatsoenlijk eten daar in de buurt eigenlijk?
Je hebt een prima grill / thai / chinees voor de deur. Sushi is bij een andere toko, de Febo staat er, Burger King in het station. En er is zelfs een starbucks voor een hippe dwaling die koffie wilt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Geeft niet, ik kom ook niet verder dan 'iets met yellow brick road'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ken het originele verhaal van die film helemaal niet eigenlijk.
Maar die heeft wel prima sushi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit genoeg, ik ga denk ik eten in het Grolschcafe, maar er zit een soort eetcafe tegenover de bioscoop, een sushitent (wel duur).
Verbeterdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wizard of Oz is:
- meisje Dorothy komt terecht in Oz
- heel verhaal met allerlei figuren Toto, vogelverschrikker, tin man, leeuw.
- ontmoeting met "the Great and Powerful" Wizard of Oz
- wizard blijkt oplichter
Nou, en over die wizard gaat deze film. Eigenlijk zou deze film dus The Wonderful Wizard of Oz moeten heten, en niet die andere.
Dit dus inderdaad, eerste half uur is trouwens 1,zoveel dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach je betaalt max een tientje als je eet + film kijkt.
Yes, met Shabu Shabu een van de betere hier in de stad.quote:
Wat voor iets wil je etenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef SiIk het volgende:
Yep, goeie tent, maar ik combineer het voorborrelen met een satetje ofzoquote:
En ze hebben een treinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
hmm sushi klinkt wel goed eigenlijk, wou ik binnenkort wel weer eens eten
Ik denk toch dat we daar wel tegen de 6 uur zullen staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad, eerste half uur is trouwens 1,zoveel dus dat valt allemaal wel mee.
Pannekoekenquote:
Paar simpele dingen als biefstukje, satetje etc eet je zowel bij Grolschcafe als grote glazen cafe in het midden voor 15 euro ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Weet niet. Italiaan of Grieks ofzo. Niet iets vreselijk duurs ofzo. Anders Burger King misschien ook nog een optie
Scanner werkt ook vanaf mobiel, scheelt weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:28 schreef Essiejj het volgende:
Ik hoop dat het mailtje met de ticket zo verzonden wordIk vertrek zometeen al naar amsterdam,
In het station zelf zit een tentje waar je verschillende soorten pasta kan halenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pannekoeken
Weet niet. Italiaan of Grieks ofzo. Niet iets vreselijk duurs ofzo. Anders Burger King misschien ook nog een optie
Oké, klinkt goed. Nog 1,5 uur voor vertrekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paar simpele dingen als biefstukje, satetje etc eet je zowel bij Grolschcafe als grote glazen cafe in het midden voor 15 euro ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |