Leg uit danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, zitten ook nog een paar goeie toko's etc. Maar das wel ff zoeken als je niet bekend bent.
Ja, weet ik het? Ik loop er altijd gewoon heenquote:
Dit ja, ik heb nu nog wel tijd om even te printen maar na het werk wil ik gewoon zo snel mogelijk naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Dat vind ik een beetje te prijzig voor een snelle hapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Dat ichi-e ziet er ook wel top uit. Even een bento box scoren, methinks.
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dit ja
Dan kan ik em op tijd uitprinten
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Al goed verbeterd door Mirjam, maar nog even verder verbeterd, je bent fan of niet hè
Dank! We zullen zien wat we tegenkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kam Yin.
http://www.iens.nl/restaurant/20086/amsterdam-kam-yin/plattegrond
O ja, sorry.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:11 schreef Breuls het volgende:
Het was geen samenvatting, het was een aanduiding wat de connectie is.
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
Dan kan je beter gewoon je uitgang bij uitgang Zuid neerzetten
druk op het werk, bladieblaatquote:
Dan heb je het risico dat op het moment je die ov kaarten niet gebruikt de volle mep mag betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef jeroendh het volgende:
Parkeren kan ook op het transferium. Incl ov voor ¤8
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon je auto bij uitgang Zuid neerzetten en gewoon je uitrijkaart bij de bios kopen. Ben je goedkoper uit
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Huh? Wat betaal je daar dan aan parkeerkosten?
De vraag is alleen of je ook een parkeerkaartje kan kopen als je geen filmkaartje koopt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik geloof 5 nogwat. Moet je even navragen aan de kassa.
Stuk minder dan als je gewoon bij de kassa van de parkeergarage betaald.
Dat en je kan voor de film al dat kaartje kopen, waardoor je direct weg kan rijden na afloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |